Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3219267
Omdat ik sinds anderhalf jaar weer werk, betalen we flink terug aan de belasting. Maar goed, er blijft nog altijd meer over dan wanneer ik niet zou werken. ;)

Vakantiegeld gaat op de grote hoop, we zien wel hoe het uitgegeven gaat worden. Er moeten vier ramen en een schuurdak vervangen worden. :P Verder gaan we nooit zo duur op vakantie dus blijft er nog wel wat over, hoop ik. ;D
Door Lil
#3219278
Gelet op leeftijd en kmstand nieuwe distributieriem, grote beurt en remblokken. Alles gaat dus op aan de auto. Want wat overblijft (kleine auto, kleine garage, maar alsnog schrikbarend duur, maar er blijft wat over).... Een jaar muziekschool en een pakketje concerten (4 of 5 voorstellingen en gelukkig zijn dat niet die hoge prijzen die popmuziek kost) en dan is het wel op vrees ik. Wat dan over is wordt spaarpot want na 2 overlijdens in een jaar tijd is de dierenartspot veeeeel te leeg.

Geloof dat dit dus onder gaatjes vullen valt...
#3219279
Aan mn auto. Vorige week s,nachts een onaangename ontmoeting gehad met een ree, op de snelweg :'( .
Koplamp met unit en al aan gort, grill gescheurd en motorkap ontwricht.
Vond het erger voor de ree :'( .
#3219283
Van het vakantiegeld en de belastingteruggaaf betalen we de WOZ- en waterschapsbelasting.
Ook lossen we een beetje van de aflossingsvrije hypotheek af (alle beetjes helpen) en gaan op vakantie.
#3219287
Belasting moeten we een paar 100 bijbetalen. Van vakantiegeld gaat een paar 100 naar de hypotheek ( we zijn al 2 jaar bezig met extra aflossen), een paar 100 naar de spaarrekening en van rest een complete houtkachel voor in de stacaravan. Godzijdank dus geen gaten dichten.
#3219299
Wij zijn aan het verbouwen. Oude badkamer eruit, nieuwe badkamer erin, inclusief nieuwe tegels. En als ze (aannemer en consorten) daarmee klaar zijn gaan ze beneden beginnen met de vloer. Oude laminaatvloer eruit, vloerverwarming leggen en plavuizen er in. Fonteintje in toilet beneden en de afzuigkap moet worden aangepast en naar buiten.
Voorlopig weet ik wel waar de muntjes heen gaan..
#3219324
Belasting niets terug. In juni moet de auto weer gekeurd en een beurt dus daar hou ik mijn vakantiegeld voor. Verder krijg ik orthopedische schoenen dus extra eigen bijdrage van € 145,00. Dan schiet het al op denk ik. Valt de auto mee dan heb ik mazzel.
#3219338
lianneke schreef:Aan mn auto. Vorige week s,nachts een onaangename ontmoeting gehad met een ree, op de snelweg :'( .
Koplamp met unit en al aan gort, grill gescheurd en motorkap ontwricht.
Vond het erger voor de ree :'( .
O gadver, Lianneke, wat een nare ervaring... :( Ben je er zelf wel zonder kleerscheuren vanaf gekomen? Ze kunnen soms zo rot terecht komen op de voorruit. :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door