Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3219097
Nou dan zaten degene die normaal hier op Joep zitten, nu aan jouw kant van het land op K'eyush! Ik heb hier precies 3 teken gehad op 2 honden!!!
Gebruikersavatar
Door pike
#3219103
:o 70+ teken :-X moet er niet aan denken...
jasmijn schreef:
Ben zo blij dat haku nog nooit een teek heeft gehad, ik ga dus voor het een leven lang geen teken record.
Nou, de mijne hebben hun eerste teken al weer opgelopen ergens in Purmerend en/of Beemster, ikzelf ook een trouwens >:( Ik weet dus nog zo net niet of jij je record gaat halen....
Door Malamoods
#3219111
eelke schreef:Bohh ik voel en herken met je mee! En ze zijn zo snel ook, net mieren.
Inderdaad ja! Dat krioelt er vrolijk op los.
Door eelke
#3219113
Normaal kon ik er 3 tegelijk oppikken en in t bakje doen, maar nu gaat dat echt niet, dan raak ik ze kwijt.
Door jasmijn
#3219119
pike schreef::o 70+ teken :-X moet er niet aan denken...



Nou, de mijne hebben hun eerste teken al weer opgelopen ergens in Purmerend en/of Beemster, ikzelf ook een trouwens >:( Ik weet dus nog zo net niet of jij je record gaat halen....
Het is volgens mij niet zo zeer de plek waar ik loop als meer de hond waarmee ik loop die zorgd voor geen teken, want je gaat niet meer dan 2 stapen van de weg af en enkel bij heel kort gras volgens haku ::) :biggrin2:

Hij is echt een pietluttig hondje die gras, struiken en alles licht natuurlijk is als de pest vermeid, het liefst poept hij ook op de stoep ::)


Hij heeft tot nu toe ook nog geen vlooien gehad of wormen, het is gewoon een heel antie parasieten hondje :biggrin2:

Zelf toen we in Portugal gingen wandelen in de ruigen natuur heeft hij het voor elkaar gekregen om echt niks op te lopen zonder dat hij iets er tegen op had, dus help me hopen dat het zo blijft :angel2:

Femke mijn vorige hond was ook een magneet kwa ongedierte maar die hield ook echt van diep de struiken in gaan en door het langen gras rennen en ja in wezen gewoon een echte hond zijn inplaats van een altijd super schoon knuffel hondje wat haku is. :biggrin2:

Er is voor haku bijna geen groter straf dan van het verharde pad af moeten en door :nerves: aarde te moeten lopen, zijn aller grootse straf is water in welke vorm dan ook ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3219153
Hier hebben we dat ook al (meerdere keren) meegemaakt, met de bordercollie's, als ik ze vergeten was in te sprayen. Word je niet blij van :(
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3219197
jasmijn schreef:Het is volgens mij niet zo zeer de plek waar ik loop als meer de hond waarmee ik loop die zorgd voor geen teken, want je gaat niet meer dan 2 stapen van de weg af en enkel bij heel kort gras volgens haku ::) :biggrin2:

Hij is echt een pietluttig hondje die gras, struiken en alles licht natuurlijk is als de pest vermeid, het liefst poept hij ook op de stoep ::)


Hij heeft tot nu toe ook nog geen vlooien gehad of wormen, het is gewoon een heel antie parasieten hondje :biggrin2:

Zelf toen we in Portugal gingen wandelen in de ruigen natuur heeft hij het voor elkaar gekregen om echt niks op te lopen zonder dat hij iets er tegen op had, dus help me hopen dat het zo blijft :angel2:

Femke mijn vorige hond was ook een magneet kwa ongedierte maar die hield ook echt van diep de struiken in gaan en door het langen gras rennen en ja in wezen gewoon een echte hond zijn inplaats van een altijd super schoon knuffel hondje wat haku is. :biggrin2:

Er is voor haku bijna geen groter straf dan van het verharde pad af moeten en door :nerves: aarde te moeten lopen, zijn aller grootse straf is water in welke vorm dan ook ::) :biggrin2:
Maar Pummeke is wel een super doordouwervarkenoveraldoorheenstruinert en heeft, afkloppen, ook nog geen teek gehad sinds wij haar hebben. Vacht doet ook wel wat, denk ik. En net als bij mensen die sneller gebeten worden door muggen dan anderen, zal dat bij honden ook wat doen.

Hopelijk is dit het eerste en laatste record Malamoods :-X
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#3219789
Zeker de 2 kortharen hier hebben ook minder teken dan de krul en lang (lees dik vol haar) harige.
Ze lopen op de zelfde plekken en alleen de krulhaar zwemt en de Aus heeft de meeste teken (maar nog nooit 70+)

Wel een keer met een vorige hond op een camping, daar zaten we kennelijk op een nest want het krioelde ervan (over de gelukkig kortharige hond) alle maten en leeftijden, Dus maar snel een nieuw plekje gezocht..................
Gebruikersavatar
Door kira
#3219800
Oh bah. Gisteren er 20 lopende van Foppe gehaald. Zo net dode van kleine beer (gifpil gehad).
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3220268
kira schreef:Oh bah. Gisteren er 20 lopende van Foppe gehaald. Zo net dode van kleine beer (gifpil gehad).
Ik heb gisteren ook een dode van Jacy afgehaald (en een nog lopende) maar het enige dat ik gebruik is zijn halsbandje om de dag of 2 insmeren met tea tree oil. Hoe kan een teek dan doodgaan bij het vastbijten?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door