Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3218132
Nu hebben onze 2 konijnen best een riante ren, maar ik wilde ze zo graag ook gewoon los in de tuin laten hobbelen ....
Dus gisteren heb ik ze voor het eerst even een uurtje los laten lopen in de tuin, en dat vonden ze toch wel erg spannend !

We hebben er alle 3 van genoten, en vanaf vandaag mogen ze dagelijks dus ook even lekker los rennen door onze tuin :)

Onze Willem in actie

Afbeelding

Afbeelding

Wat is het toch een flinke beer geworden in een jaar tijd :o

Afbeelding

Onze Puck trok 1x een sprint, maar zat daarna heerlijk overal in de chillmodus

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En na een half uurtje verkennen plofte ze tegen elkaar aan onder onze perenboom, heerlijk in de schaduw

Afbeelding

Afbeelding
#3218138
zurca schreef:Vooral die 2 laatste foto's...zo lief :smitten:
Wat een ontzettend leuke konijnen! Heerlijk ook dat ze zo lekker ff rond kunnen rennen en ontdekken!

Zouden ze de tuin uit kunnen?
Uhmmm theoretisch is alles afgezet voor onze katten zodat die in de tuin blijven, maar ik laat ze niet zonder toezicht los (de konijnen) want dan kunnen ze gaan graven en bij de buren uitkomen .... Is wel een eindje graven, maar toch

Ik hou mijn dieren liever op eigen terrein dus ze mogen alleen los als ik erbij ben en ik hierdoor een oogje in het zeil kan houden ;)
#3218195
Ooooh wat heerlijk! Wat een mooi stel en wat zien ze er fantastisch uit.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde gingen de nijnen elke zaterdag los in de tuin. Vaker ging niet want moeders had giftige planten staan die ze graag aten en dus bleef ik er bij.
Sinds we hier wonen kunnen ze niet meer los, de tuin is niet af te sluiten. Ik laat ze regelmatig in de stal rennen en dat vinden ze ook wel fijn maar ze kunnen dan niet zo heerlijk liggen zonnen. Gelukkig kunnen ze dat wel in hun ren!
#3218550
Wauw, wat een prachtig zicht!
Heerlijk om ze zo te zien genieten. Ook geweldig, zo twee grote loebassen samen. Zalig. :biggrin2:
Ik vind ze ook prachtig. Willem heeft 1 van mijn favoriete kleuren. Mijn Raf heeft bijna dezelfde kleur, maar hij de zijne is zongevoelig, en hij bleekt helemaal af. Das wel jammer....

Die twee hebben het bij jou helemaal voor elkaar. Je ziet het geluk er zo vanaf druipen. :)

Het valt me wel op dat er veel boterbloemen groeien in je gras, en die zijn giftig. :-\ Ik weet niet in welke mate, maar ikzelf snij ze altijd weg uit plekken waar de konijnen komen. Al zijn het er bij jou wel erg veel, maar zelf vertrouw ik dat niet....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door