Teleurgesteld in dietiste

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Teleurgesteld in dietiste

Berichtdoor Barfplaats

dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Do 12 Mei 2016, 16:02

Hm bedenk me ineens dat ik op het werk een keer de volgende opmerking kreeg over dat ik maar niet aan kwam: Je drinkt gewoon te weinig wijn/alcohol!
Geen idee in hoeverre het klopt maar het klopt wel dat ik dat maar weinig drink. Weet niet hoe dat bij Leo zit?
Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Do 12 Mei 2016, 16:07

Hope schreef:Ik heb hier een slowjuicer en ik maak, nu ik vaak geen hap door mijn keel krijg, van alles.
Momenteel lust ik eigenlijk alleen nog fruit, maar daar blijf je simpelweg niet dik op. En dus maak ik nu yoghurt met smaakjes (2 kiwi's in dat ding en dat door een schaaltje yoghurt of kwark roeren bijvoorbeeld. Of aardbeien, bananen, kersen, you name it.) en gooi ik elke dag een berg fruit in dat ding en doe ik daar als het klaar is flink wat havermout door. Er zullen vast betere manieren zijn maar ik heb geen zin (en energie) voor gedoe en nu krijg in tenminste wat binnen.

Jij hebt geen slowjuicer maar een sapcentrifuge. :P :biggrin2: Maar het principe is hetzelfde natuurlijk: wel de gezonde stofjes, maar niet de ballaststoffen. Ik zat er ook al aan te denken, of sapjes voor Leo een optie zouden zijn. Je krijgt daarmee zo veel goede en volledige voedingsstoffen binnen. Maar ja, het is wel iedere keer klein snijden, met zo'n Champion Juicer (die heb je toch, Lizzy?). Wat je zou kunnen doen, is een hele zaterdagochtend sapjes draaien voor de rest van de week, en ze dan invriezen en gedurende de week steeds een flesje eruithalen en laten ontdooien. Is even wat snijwerk, maar dan heb je maar één keer afwas.

Dat Nutri-spul zou ik ook weigeren. Als je daarop leeft, kun je na een paar jaar meteen door naar de oncoloog, volgens mij, bij zo veel chemie. :-X
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Do 12 Mei 2016, 16:36

Anne in Duitsland schreef:Jij hebt geen slowjuicer maar een sapcentrifuge. :P :biggrin2: Maar het principe is hetzelfde natuurlijk: wel de gezonde stofjes, maar niet de ballaststoffen. Ik zat er ook al aan te denken, of sapjes voor Leo een optie zouden zijn. Je krijgt daarmee zo veel goede en volledige voedingsstoffen binnen. Maar ja, het is wel iedere keer klein snijden, met zo'n Champion Juicer (die heb je toch, Lizzy?). Wat je zou kunnen doen, is een hele zaterdagochtend sapjes draaien voor de rest van de week, en ze dan invriezen en gedurende de week steeds een flesje eruithalen en laten ontdooien. Is even wat snijwerk, maar dan heb je maar één keer afwas.

Dat Nutri-spul zou ik ook weigeren. Als je daarop leeft, kun je na een paar jaar meteen door naar de oncoloog, volgens mij, bij zo veel chemie. :-X

Jaaaaaaa, dank je! Ik kwam niet op het woord, hahahahaah!
;D
Martine-Tom

Berichtdoor Martine-Tom » Do 12 Mei 2016, 17:21

Lizzy schreef:Ja, hebben we. Maar ik vind het onhandige dingen....

Astrid heeft een hele mooie juicer sinds kort mss mag je die eens lenen om te testen :biggrin2:
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Do 12 Mei 2016, 17:32

Als je er dan ook s avocado doorheen plet [staafmixert] daar proef je niks van maar die maakt het wat romiger en natuurlijk boordevol gezonde vetten
en kan qua smaak zowel bij zoete als hartige mixen
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Do 12 Mei 2016, 21:02

Lizzy, als je wilt kan je 2 weken onze Kuvings Big Mouth Juicer lenen. Ik vind het veel minder werk dan met de Champion Juicer om zo sapjes te maken. Hij loopt echt nooit vast en is makkelijker schoon te maken.
Als wij er niet zijn, dan gebruik ik hem hier toch niet. Stuur maar een pb of mail als je het wilt.
BusKay

Berichtdoor BusKay » Do 12 Mei 2016, 22:01

Ik begin het al te snappen....

Jullie zijn zo met Leo bezig...

Daar valt ie gewoon van af...

Hij mag wel een paar kilootjes van mij hebben... :???: :???:
K&D
5-sterren

Berichtdoor K&D » Do 12 Mei 2016, 22:27

Mijn schone zuster had ook het probleem dat ze niet op gewicht kon blijven. Die schoof elke ochtend een flinke bak met Brinta en melk naar binnen, met suiker of wat anders zoetigs. Dat werkte als enige bij Sidonia.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”