Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3217040
Ik heb geen tv hier, maar ga zaterdag bij de buren naar de finale kijken (en Zweden zijn ESC-gek, helemaal nu het in Zweden wordt gehouden, dus dat wordt leuk!). Twee jaar geleden zat ik ook bij de buren, en toen werd NL tweede en Zweden derde. Komt dus wel goed met Bob! Eh, Douwe. :biggrin2:
Door BusKay
#3217042
Nahh.. Douwe is niet echt mijn tiep... dus eh... ill pass..

Ken hem al van de beste singasongwriter en toen vond ik hem al een beetje over het paard getild...

Enne tja wie zit er na Douwe Egberts nou nog te wachten op Douwe Bob..
Laatst gewijzigd door BusKay op di 10 mei 2016, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#3217057
Misschien maar dan puur omdat ik de gitarist van Douwe Bob wel ken (broer van vriendin) want verder heb ik er helemaal niets mee......

Voor wie het niet wist, gitarist van Douwe Bob speelde ook bij krezip ;)
#3217161
:o Er is een schandaal! onderstaand heb ik van de shownieuws site:


Het optreden van Douwe Bob dat hij maandagavond gaf voor de vakjury is uitgelekt. De performance van de Slow Down-zanger op het Eurovisie Songfestival is al te zien op Youtube (zie video hieronder).

Het optreden is via het Youtube-account van Szabo Ferenc geplaatst. Op video zijn enkele mensen aan een tafel te zien die een scoreformulier bijhouden. In het bijschrift van de video staat ”Netherlands on TV (Russian Jury).” Wat de suggestie wekt dat het gaat om Russische juryleden die het optreden bekijken en het optreden hebben gefilmd.

Het verspreiden van die beelden is streng verboden. Als journalist word je van het Eurovisie Songfestival verwijderd wanneer je beelden filmt en vervolgens verspreidt.

:o
#3217210
Haha ja, Giel Beelen belde vanmorgen met Douwe, om kwart voor 10 ofzo, dus die dacht dat hij het wel zou weten, maar die wist nog van niks. Ach, gratis reclame, iedereen hoort het liedje alleen maar meer ;)

Hoeveelste moet ie?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door