Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hanny
#3216084
Met regelmaat zie ik hier foto's van op "de kopse honden", of zijwaarts liggend of zo.
Ik lees nooit dat iemand dat raar vind, dus misschien is het alleen mijn probleem.
Moet ik ergens iets instellen, zodat ik foto's kan bekijken op een normale manier?

Hanny
Door BusKay
#3216188
Haha Hanny nee... je kunt bij jou eigen instellingen niets doen...

Het heeft te maken met plaatsen door tablets of smartphones die op hun kop de weergave wel goed laten zien. En als ze dan geplaatst is het op de kop in het forum..
Ik weet het niet zeker of tinypic er ook last van heeft..
Een enkele keer is het een gebruiker die niet weet hoe je een foto rechtop kunt zetten...
Door Hanny
#3216193
Dank je. Ik vind het altijd zo stom, die op de kopse foto's. Niet dat die foto's zo belangrijk zijn, maar al je iets wilt laten zien, maak het dan zichtbaar voor normaal kijkende mensen. Misschien is het ook wel zo, dat je de laptop even goed houd, zodat de foto normaal lijkt. Het zal allemaal wel.
Ik zie konijnen enz. op de kop, zijwaartse hondjes. Weer wat geleerd en ik kan er niets aan veranderen, prima.

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door