Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3265454
Ik zou er niet mee gaan oefenen. Ze letten nu op en hebben respect en dat is fijn. Je wil ook niet dat ze tussen de benen door gaan wandelen of toch een keer hap zeggen omdat het niet meer zo indrukwekkend is allemaal.
Dat is leuk om te doen met een hond die veel bij paarden is, maar voor honden die dat niet zijn maakte ik fijn gebruik van hun voorzichtigheid.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3265459
Ik vind het heel mooi dat ze zich zo gedragen als het paard stilstaat, maar dit zegt naar mijn mening weinig over hun gedrag als ie de volgende keer langs komt draven. Ik zou dan ook zéker het hek niet open laten staan, een wegrennend dier wekt prooidrift op en als ze eenmaal gaan met zijn vieren, dan is het toch maar mooi dat er een hek tussen zit.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3265490
Hope schreef:Ik zou er niet mee gaan oefenen. Ze letten nu op en hebben respect en dat is fijn. Je wil ook niet dat ze tussen de benen door gaan wandelen of toch een keer hap zeggen omdat het niet meer zo indrukwekkend is allemaal.
Dat is leuk om te doen met een hond die veel bij paarden is, maar voor honden die dat niet zijn maakte ik fijn gebruik van hun voorzichtigheid.
+ een dikke vette 1!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door