Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3213398
Trotstrotstros heur. Helemaal met de guppen en neefje in draagzak naar het veldje hierachter gewandeld, en iedereen gedroeg zich voorbeeldig :cool: (toch een beetje handig dat Joep nog zo stijf is ::) )

Nu ligt de directeur op bed na een gezamelijke lunch (zo'n baby gooit stukjes brood op de grond, jee) en kan ik ff opruimen hier.
Door frodo quin
#3213414
Anne in Duitsland schreef:Van mij mag ie blijven, maar dan moet ik wel eerst een stevig gesprek voeren met mijn vier grrroooote gemene honden. :biggrin2:
Even de strenge dictator uithangen en dat komt wel goed :) Ze kunnen toch ook met je andere twee katsels. Volgens mij is het gewoon het lot ;) , lekker vangen en binnen pakken :)
#3213419
frodo quin schreef:Even de strenge dictator uithangen en dat komt wel goed :) Ze kunnen toch ook met je andere twee katsels. Volgens mij is het gewoon het lot ;) , lekker vangen en binnen pakken :)
Dat wordt nog een uitdaging, want het is een snelle! ;D Nah, ik zie wel. Heb hem ook nog niet gezien vandaag, vanwege het pestweer vanochtend, en nu de zon schijnt lopen er drie honden buiten en dan zal hij zich ook wel niet laten zien. Maar er staat een schaaltje met voer naast een schapenvel op de motorkap van mijn auto in de schuur, dus warm en droog en buikjevol kan ie het in ieder geval krijgen. Vanavond maar eens kijken.
#3213427
frodo quin schreef:Vangkooien hebben ze vast ook in Zweden :biggrin2: Tof hé zo van die mensen die voor jou gaan bepalen wie er in jouw huis gaat leven :biggrin2:
Nah, daar wacht ik nog even mee. Ik kan hem niet zonder meer tussen de aanwezige katten en de honden zetten, en ik heb absoluut geen tijd om veel tijd te besteden aan de wederzijdse kennismaking. Plus vlooiencontrole- en behandeling en alles. Als ie nou nog in nood was, maar vooralsnog kan hij genoeg eten en onderdak vinden, en als ik in juni wegga, dan is de buuf er wel om het van me over te nemen. Hij loopt geen gevaar hier. En wie weet komt ie vanzelf wel toenadering zoeken een keertje. Ik hou 'm in ieder geval wel in het oog.
#3213442
Ik zag katzel toevallig net bij de grote kattenren lopen. Heb een bordje met eten bij de achterdeur gezet, misschien dat ie daar wel op af komt. Maar hij is heel schichtig; zodra hij me zag (afstand een meter of vijftien) ging hij ervandoor. Het lijkt een soort Noorse boskat.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3213462
zurca schreef:Ja ik heb erg moeten lachen om een artikel in het NRC wat ik tegen kwam :biggrin2:
+1, met dank aan Paulien Cornelisse weet ik nu wat het is ;D

@Anne: Is het vast een variant op de Noorse boskat en we noemen het een Zweedse boskat ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3213574
Ik heb het ook op moeten zoeken. Dat is dus iets waar je mij niet in gaat zien :o

Vandaag met Noxje naar de dierenarts. Hoe nu verder? Wanneer is het genoeg? Best wel confronterend. En dan ben ik ineens niet meer groot en sterk... :'(
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3213582
Ronald schreef:Ik heb het ook op moeten zoeken. Dat is dus iets waar je mij niet in gaat zien :o

Vandaag met Noxje naar de dierenarts. Hoe nu verder? Wanneer is het genoeg? Best wel confronterend. En dan ben ik ineens niet meer groot en sterk... :'(
:( bah, sterkte zo.
#3213584
Ronald schreef:Ik heb het ook op moeten zoeken. Dat is dus iets waar je mij niet in gaat zien :o

Vandaag met Noxje naar de dierenarts. Hoe nu verder? Wanneer is het genoeg? Best wel confronterend. En dan ben ik ineens niet meer groot en sterk... :'(
Pfff dat is echt niet leuk. Dikke knuffel en veel sterkte en succes vandaag.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door