Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Riek
#3215135
Pauline schreef:Auw arme Fozzy..... Joris heeft als jonge hond een ontstoken anaalzakje gehad en dat is destijds uitgedrukt en behandeld met AB. Daarna is het nooit meer goed gekomen met de DA of zijn staart optillen. Dan blijft het behoorlijke paniek.... :-X

Wij "mogen" dinsdag weer eens naar Nedspine waar Eddie eind september aan zijn nekhernia is geholpen. Sinds vorige week vrijdag is het zijn rug weer die kliert. >:( Slecht kunnen zitten, nog slechter kunnen staan en liggen gaat ook al niet lekker. Lopen (als hij eenmaal op gang is) gaat goed, maar om dat nu 24 uur per dag te doen.... :-\ Uitval eerst in het linkerbeen en nu gaat het rechterbeen ook gezellig meedoen.

Vorig jaar was op de MRI al een foraminale stenose en een lichte hernia te zien, maar dat is destijds met rusten (en rot medicatie) overgegaan. Kreeg toen al wel de boodschap dat het waarschijnlijk makkelijk weer de kop op zou steken, omdat het wordt veroorzaakt door slijtage. Sinds die tijd is het al weer 4x fout gegaan en nu dus "goed" fout. Dus eerst naar Elst voor de MRI en om 13.15 uur een afspraak met de orthopedisch chirurg, kijken of en wat er aan te doen is.

En volgende week donderdag gaan we, als het lukt, een paar dagen naar Scheerwolde, maar dan moet het wel beter worden dan het nu is. Anders heb ik Eddie in de fietskar zitten en Joep ernaast lopen.
Hé Plien, das nie fijn. En dat is zachtjes uitgedrukt.
Jammer dat Jan en ik een paar dagen naar Keulen gaan.
En koffie of thee drinken met mijn jongens is ook weer zowat voor jullie alle vier.
Beterschap voor Eddie!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3215137
Veel plezier in Keulen! En als hij geholpen moet worden ben je dit keer missschien wel thuis. :biggrin2:

Tussen Elst en Ede ga ik een ijsje eten, naam ben ik kwijt, maar jij weet wel waar.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3215142
Gatverdamme, werd net vlak voor mijn neus een kat doodgereden. Kon de automobilist niets aan doen, beestje vloog met een rotgang de weg op, dat rem je niet meer voor. De dierenambulance werd gebeld om hem op te laten halen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3215156
:bigarmhug: voor iedereen die 'em kan gebruiken. :-*




Deze week afscheid genomen van collega's in Midden Drenthe waarmee ik heel fijn heb gewerkt. Het was dan ook niet makkelijk. Ben verwend met lieve kaarten en cadeautjes. :)
Op naar de volgende uitdaging!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3215163
Kaio schreef:Beterschap voor Eddie.
Wat een ge-eikel altijd die rugklachten. Heb er hier eentje met hernia's en artrose overal. Gelukkig nog niet aan de operaties.
Nou zeg dat wel...., ge-eikel!!! Is het niet zijn nek, dan is het wel zijn rug of zijn knie. Hij baalt ontzettend. En dan vertellen ze hem in het Radboud ook nog tussen neus en lippen dat zijn zere handen hoogst waarschijnlijk reuma zijn veroorzaakt door zijn IGA deficiëntie. Het is wel een beetje veel op het moment, maar we zetten de schouders eronder (die van hem zijn toch al geopereerd....). Of dit opgelost moet worden door een operatie horen we dinsdag....., maar ergens hopen we van wel. Elke keer in de ziektewet omdat het werken niet lukt is (meer dan) ronduit vervelend.
Door hannabelgje
#3215166
Sterkte met Eddie Pauline. En Kaela dat is verschrikkelijk op je netvlies, ook sterkte.
Hier een corgi op drie pootjes na een losloopwandeling waar ze gek heeft lopen doen. Ze is erg zielig. Zometeen even de tuin in dragen voor een laatste plas van de dag en dan naar boven om te slapen. Ik hoop dat het morgen beter gaat.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Riek
#3215184
Pauline schreef:Veel plezier in Keulen! En als hij geholpen moet worden ben je dit keer missschien wel thuis. :biggrin2:

Tussen Elst en Ede ga ik een ijsje eten, naam ben ik kwijt, maar jij weet wel waar.
Bernardo's. Onvoorstelbaar lekker!! :dribble:
Gebruikersavatar
Door Riek
#3215185
Kaela schreef:Gatverdamme, werd net vlak voor mijn neus een kat doodgereden. Kon de automobilist niets aan doen, beestje vloog met een rotgang de weg op, dat rem je niet meer voor. De dierenambulance werd gebeld om hem op te laten halen.
Afschuwelijk, dat ga je nooit meer vergeten :'(
Wij hebben eens een hond aangereden zien worden op de snelweg. Dit was 35 jr geleden.
Nog iedere keer als ik er langs kom zie ik hem liggen, hij heeft het er levend vanaf gebracht gelukkig.
#3215189
Kaela schreef:Gatverdamme, werd net vlak voor mijn neus een kat doodgereden. Kon de automobilist niets aan doen, beestje vloog met een rotgang de weg op, dat rem je niet meer voor. De dierenambulance werd gebeld om hem op te laten halen.
Oh bah! Dat is zo naar! Zo'n 15 jaar terug was ik onderweg naar mijn ouders voor mams verjaardag, kwam langs een boerderij waar ze een pup hadden. Pup liep met alle fietsers mee, met nog echt zo'n puppenloopje. Ik reed heel langzaam door de fietsers maar er kwam een tegenligger aan die wel hard reed, ik seinen met de lichten, fietsers allemaal gebaren om zachter te rijden maar niets door hebben. Ineens zo'n vreselijke doffe klap en pup roerloos op de weg.... Ik ging met honger naar mijn ouders voor een BBQ maar heb uiteindelijk niets gegeten. Was er helemaal misselijk en naar van.
Elke keer als ik nu naar mijn moeder ga moet ik er nog aan denken bah!
Dus dikke knuffel!
#3215206
Hier geloof ik een luie dag vandaag... Half elf en ik zit/lig/hang nog in mijn pyama op de bank. Harry ligt nog knock-out op schoot van de kinderverjaardag van gister en Lola is gister ipv woensdag met de uitlaatservice mee geweest en dus heeft ze een wedstrijd met Harry wie er het hardste snurkt....
Ik vind het wel ff prima... Kleintje Harry haalt de nacht nog net niet helemaal en dus ga ik er nog steeds uit om hem te laten plassen.... Dus een luie dag mag best een keer!
Misschien vanmiddag ff lekker naar het bos ofzo
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3215217
Dat is niet leuk om zoiets te zien gebeuren.
Ik heb op een drukke 80 weg ooit een rotweiler gevangen, die bleef maar op straat lopen, kon het proberen voordat ie ook aangereden werd. Was ergens van een van de huizen, maar was losgebroken.
En eerder al eens een labrador in een woonwijk die bijna onder een scooter lag, gewoon met het touwtje van mijn jas dan maar ;D


En hier verder, Fozzy heeft verschrikkelijke auw. Sprint af en toe op alsof ie in zijn gat wordt gebeten (zal ook zo voelen). Slaapt niet echt etc.Hij is doodmoe.
Had geen verdere pijnstilling meegekregen, maar heb wel nog rimadyl liggen. Nou dat geef ik er maar ff bij.
Straks weer schoonmaken, dat gaat wat worden, arme beer. En ondertussen onze mooncollar nog steeds nergens gevonden >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door