Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3220272
Hebben jullie gisteren Ik Vertrek gezien, Dogglywood? Sowieso een briljant programma, hoe komen mensen erbij om naar een land te gaan waar ze de taal niet spreken??????
Nou dat Dogglywood, wat een armoe vond ik dat. Maar het was wel succesvol.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3220276
cj schreef:Hebben jullie gisteren Ik Vertrek gezien, Dogglywood? Sowieso een briljant programma, hoe komen mensen erbij om naar een land te gaan waar ze de taal niet spreken??????
Nou dat Dogglywood, wat een armoe vond ik dat. Maar het was wel succesvol.
Ik vond het bij hun nog wel meevallen. Dat andere stel was veel erger. Ze zitten er al 4 jaar en zij spreekt nog steeds nederFrans.

De hondenspeelplaats, zwembad etc vind ik leuk, maar de huisjes zijn naar mijn smaak wel erg basic. Dogglywood heeft wel een doelgroep weten te vinden die op weinig plekken terecht kan. Waar anders kun je met 3, 4 of meer grote honden terecht?
Het stond wel op mijn lijstje voor de toekomst, maar gisteren geconcludeerd dat dit niets voor ons is. Scott vindt zoveel vreemde honden om zich heen niet fijn en dat heb ik met mensen. Gezamenlijk wandelen, barbecueen... laat maar :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3220277
Ik vond het vooral leuk om BP honden te zien :biggrin2:

Voor ons is Dogglywood geen optie, want we kunnen niet meer naar het buitenland. Anders zou ik er wel heen willen. Basic huisje vind ik niet erg en het zag er wel netjes uit. Zoveel omheinde faciliteiten is super leuk voor Oscar. Aan de sociale dingen hoef je niet mee te doen, dat kun je zelf kiezen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3220329
Nou ik heb wel eens de website bekeken van dogglywood, maar basic huisje? Ok ze hebben 2 types. In de ene type zit toch wel een keuken in die veel huizen niet hebben. Compleet met vaatwasser. Ik heb wel eens basicer vakantiehuisjes gehad hoor :biggrin2: Maar ik ben tevreden met schone douche en wc, keukentje, hangbank, en wat ruimte voor 3 beren.
Maar ben er ( nog ) niet geweest. Maar iemand van BP wel ;) :D
Vind trowuens knap wat ze er in 3 jaar van hebben weten te maken zeg!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3220331
Ik heb het programma ook gezien. Moest ook wel, want er traden natuurlijk minnaressen van mij op. ::)

Als je zag hoe het drie jaar geleden was en hoe het nu is, is dat een wereld van verschil... Er is verschrikkelijk veel werk (en grond) verzet en ik moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet.

En houdt ook even in het achterhoofd: het is bedoeld voor mensen met honden. Ook met grote honden. En dan heb je robuust spul nodig. Geen Italiaans design ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3220333
Ronald schreef:Ik heb het programma ook gezien. Moest ook wel, want er traden natuurlijk minnaressen van mij op. ::)

Als je zag hoe het drie jaar geleden was en hoe het nu is, is dat een wereld van verschil... Er is verschrikkelijk veel werk (en grond) verzet en ik moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet.

En houdt ook even in het achterhoofd: het is bedoeld voor mensen met honden. Ook met grote honden. En dan heb je robuust spul nodig. Geen Italiaans design ;)
Ja dat is ook wel het idee, dat het mét honden vakantie vieren is en dan is functionaliteit de hoogste prioriteit zoals wij hondenbaasjes wel weten ;D

OT: de hele middag zaalvoetbaltournooifotograaf geweest. Ik heb he-le-maal niets met voetbal, was al straalmoe toen ik er heen ging en het eerste uur waren er ook nog geen bekenden. Maar toen die op kwamen dagen werd het een stuk leuker en al met al was het een leuke middag. Als dan een beker gehad voor de beste fotograaf. Dapper van ze, ze hebben het resultaat nog niet eens gezien :cool:
Door BusKay
#3220341
Brrr... 2 dagen geleden een man hier uit de Zuid-Willemsvaart gevist in een zak (wellicht vermoord). Man woonde twee straten bij mij vandaan.. Mijn vrouw kende hem en had wel eens met hem gesproken want hij had in het verleden ook een hond.. scheen een doodgoeie kerel van 67 te zijn..
Sinds 3 weken was hij vermist...
Akelig dichtbij...
#3220344
Ronald schreef:Ik heb het programma ook gezien. Moest ook wel, want er traden natuurlijk minnaressen van mij op. ::)

Als je zag hoe het drie jaar geleden was en hoe het nu is, is dat een wereld van verschil... Er is verschrikkelijk veel werk (en grond) verzet en ik moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet.

En houdt ook even in het achterhoofd: het is bedoeld voor mensen met honden. Ook met grote honden. En dan heb je robuust spul nodig. Geen Italiaans design ;)
Helemaal mee eens, ze hebben bergen werk verzet! En van diezelfde hoor ik ook alleen maar goeds. Vond het leuk om te zien.

Vandaag lekker met Charlie naar het tuincentrum geweest en terug gekomen met een kar vol planten. Buiten aan de galerij kant en op het balkon is het helemaal gezellig nu. En voor binnen weer wat gezelligheid en een mooie orchidee bij mijn moeder haar foto.
Als het allemaal even teveel is geworden dan is dit toch de beste therapie! Samen met boswandelingen natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door kira
#3220353
Wij keken uiteraard ook. Basic zijn de huisjes voor mij niet, we hebben een zee van ruimte een geweldige keuken (bak en kook er zeer veel) geen ligbad maar wel heerlijke banken etc. Alles hondvriendelijk en ik vind het opmerkelijk hoeveel rekening iedereen met elkaar houdt qua omlopen, even wachten etc, ook nog nooit zo maar een hond erbij gehad in de losloop. Er zijn geen gemeenschappelijke verplichtingen, soms doet het hele park mee aan een bbq en soms gaat die niet door omdat niemand wil, idem met de wandeling. Verder een schitterende omgeving met heel veel historie.
Was erg leuk om het mantrailen van mijn kleine beer weer terug te zien en vandaag leuke reacties gehad met he jullie waren op tv.

Net heeft Dame weer heerlijk gelopen, ze voelt zo goed aan of haar lijf kan en zo ja hoe ver. En vandaag kon het dus ze is nu nat en zanderig. Verder heerlijk getraind met de kleine beer en Foppe. Morgen ook nog leuke Dingen te doen en dan een hele week vooruit kijken naar een heel weekend detectie werk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3220538
Vandaag de loop van Leeuwarden gelopen, de 6 km wandelen. Met een vriendin die vorig jaar nog niet 300 meter lopen kon. Zo trots!

Nu wat in de tuin aan het rommelen, maar op dit tempo geeft het weinig resultaat ;D . Lekker hoor, beetje onthaasten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door