Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Geluksmomentje van de dag

Berichtdoor Barfplaats

zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Di 13 Nov 2018, 13:10

Je eerste, echte, werkdag weer na zo'n periode... ja kan me indenken dat dat als een geluksmomentje voelt :-*

Mijn geluksmomentje ligt momenteel aan mijn voeten. Een slapende pup, die nu de rust in haar koppie en lijf heeft om zelf lekker te gaan liggen slapen zonder dat ik haar in de bench moet stoppen :-*
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 14 Nov 2018, 12:19

Het is echt lekker weer zeg, 13 graden en zon! Dat was een heerlijk rondje met het hondje net. Hondje ook weer blij, die kon modderpootjes halen.
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Wo 14 Nov 2018, 13:10

Ja, zalig he.

En ze hebben hier net maandagnamiddag, net na de regen, zonnepanelen op het dak gelegd. Ze brengen mooi op op deze dagen. Toch zeker voor dagen in november.
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Do 15 Nov 2018, 19:40

Bij de Drentse Aa een rit op een super lieve ijslander gemaakt. Wat was dat genieten, zonnetje erbij, prachtige herfstkleuren, tölten door een dik pak bladeren. Super fijn paardje, heerlijk aan de hulpen en zo relaxt. Twee vriendinnen mee die net zo hard genoten en na de rit 8 jaar elkaar niet zien bijgekletst tijdens een lunch die tot 18.30 uur duurde! Ik voel me alsof ik een week vakantie heb gehad!
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Do 15 Nov 2018, 19:53

Heerlijk Karin!

Na toch wel moeilijke periode tijdelijk aan het werk, tot 1 januari

En waar ik me vorige week nog zorgen maakte, heb ik nu 4 opties voor eens. 2 sollicitaties voor 1 jaar ‘met uitzicht op permanent’, bij 1 eerste gesprek gehad en ziet heel positief uit, 1 hoor ik deze week of ik op gesprek kan komen (vermoed van wel) en 1 voor vast maar heel ver weg en 1 voor 3 mnd die me sowieso wil hebben. Keuze stess! Maar wat heerlijk om te merken dat ze me graag zien komen!
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Do 15 Nov 2018, 21:46

Wat geweldig Siberienne!
Je hebt het voor 't uitkiezen :D

Mijn geluksmomentje was toen ik op mijn vingers morste met Gabi's eten en in een reflex wilde ik het bíjna aflikken maar gelukkig herinnerde ik me op tijd dat het havermout met pens was :biggrin2:
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Do 15 Nov 2018, 23:26

Vandaag training mogen geven in eindhoven. Na een wat moeizaam begin kwam het daarna toch meer los :D ivm reistijd (3 uur enkele reis) was ik gisteravond al naar eindhoven en kwam ik in het glow festival terecht :D
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Vr 16 Nov 2018, 20:52

- pien - schreef:Mijn geluksmomentje was toen ik op mijn vingers morste met Gabi's eten en in een reflex wilde ik het bíjna aflikken maar gelukkig herinnerde ik me op tijd dat het havermout met pens was :biggrin2:

;D ;D ;D

Wakker gezoend worden door een stippel met trek :D
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Za 17 Nov 2018, 09:21

Eef+doggies schreef:;D ;D ;D

Wakker gezoend worden door een stippel met trek :D

Aahhhhhh, wat lief ;D ;D ;D
Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Za 17 Nov 2018, 11:11

Gestopt met een deel van de medicijnen en nu heb ik geen last meer van duizelingen en benauwdheid!
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Za 17 Nov 2018, 11:30

Ronald schreef:Gestopt met een deel van de medicijnen en nu heb ik geen last meer van duizelingen en benauwdheid!
Dat is heel fijn Ronald!!!!
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Za 17 Nov 2018, 12:24

wat een heerlijke geluksmomentjes allemaal

IK vond een plekje waar de mannen eindelijk nog eens even los konden rennen en ze waren super braaf: hielden mij goed in de gaten en kwamen echt elke keer als ik riep aanstuiven

IMG_3036.JPG
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Za 17 Nov 2018, 17:14

Ik kom nooit (vrijwel nooit) in dit topic maar ik moet toch even mijn geluksmomentje van de dag delen. Ik loop al de hele dag te flippen van blijdschap!

Een tijdje terug had ik een drachtige garnaal met groene eitjes. Ik dacht "als dat maar goed gaat". Vandaag zag ik 3 van haar bloedmooie kindertjes in mijn aquarium :smitten: . Ze zijn PIEPKLEIN (echt mm werk). En nu heb ik nog 3 drachtige garnaaltjes rondhobbelen. Blij mee :circle:
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Za 17 Nov 2018, 17:21

Gefeliciteerd oma Lizzy!
Heb je ook een foto van je verse kleinkinderen?

(Als Leo recepten nodig heeft voor garnalencocktail, garnalensate, dingen met trassi, etc, dan heb ik nog wel wat in de kast staan in wat kookboeken :biggrin2: )
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Za 17 Nov 2018, 17:25

koekje schreef:Gefeliciteerd oma Lizzy!
Heb je ook een foto van je verse kleinkinderen?

(Als Leo recepten nodig heeft voor garnalencocktail, garnalensate, dingen met trassi, etc, dan heb ik nog wel wat in de kast staan in wat kookboeken :biggrin2: )

Whahahaha :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: . Leo moest ook ontzettend lachen en wil wel wat recepten ;D ;D ;D ;D

Nee, ik heb geen foto's.... Ze zijn ZO piepklein, hooguit 3 mm en voor 3/4 doorzichtig. Ubercute :smitten:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”