Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Geluksmomentje van de dag

Berichtdoor Barfplaats

Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Do 05 Jul 2018, 16:21

constance.blokzijl schreef:Harry heeft gespeeld met een Stafford meisje van 6; superleuk. Water in, water uit en lomp tekeer gaan zoals een bulldog en Stafford kunnen. Was van een oudere meneer, en al pratend dat komen we er achter dat ze nog niet zo lang in stadshagen wonen en ze hadden ruim 30 jaar in Dedemsvaart gewoond waar hij directeur was geweest van een openbare onderwijsinstelling. En laat ik nu uit dat durpie komen! Niet op zijn school gezeten omdat ik op het christelijk onderwijs zat maar hij kende wel een groot deel van mijn leraren van mijn Mavo. En we kennen dus samen ook nog veel anderen omdat ik jaren gevolleybald heb. En daar was geen onderscheid in. Dus de honden ruim 3 kwartier gespeeld, en wij een super leuk gesprek. En vooral voor Harry vind ik het leuk, hij kan niet zo vaak met een andere hond spelen maar dit was heel overzichtelijk (soort eilandje met alleen een brug als toegang) en kon hij dus ook heerlijk los gaan

Wat heerlijk!! :D
Leuk is dat, als je een andere hond tegenkomt waarmee het zo goed klikt en ze zo lekker samen spelen :)
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Do 05 Jul 2018, 20:46

constance.blokzijl schreef:Harry heeft gespeeld met een Stafford meisje van 6; superleuk. Water in, water uit en lomp tekeer gaan zoals een bulldog en Stafford kunnen. Was van een oudere meneer, en al pratend dat komen we er achter dat ze nog niet zo lang in stadshagen wonen en ze hadden ruim 30 jaar in Dedemsvaart gewoond waar hij directeur was geweest van een openbare onderwijsinstelling. En laat ik nu uit dat durpie komen! Niet op zijn school gezeten omdat ik op het christelijk onderwijs zat maar hij kende wel een groot deel van mijn leraren van mijn Mavo. En we kennen dus samen ook nog veel anderen omdat ik jaren gevolleybald heb. En daar was geen onderscheid in. Dus de honden ruim 3 kwartier gespeeld, en wij een super leuk gesprek. En vooral voor Harry vind ik het leuk, hij kan niet zo vaak met een andere hond spelen maar dit was heel overzichtelijk (soort eilandje met alleen een brug als toegang) en kon hij dus ook heerlijk los gaan

Wat grappig dat je zo'n man tegen komt en zoveel mensen gezamenlijk blijkt te kennen :) en dan ook nog zo'n fijne speeldate voor Harry :biggrin2:
pluk
5-sterren

Berichtdoor pluk » Vr 06 Jul 2018, 16:24

Vorig jaar op vakantie daar de winkel leeg gekocht en nu komt ie gewoon naar ons :D :D :D
En de kiosk gaat blijkbaar eind augustus al open lees ik op FB :groupwave2:

https://www.telegraaf.nl/financieel/225 ... r-randstad
Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Vr 13 Jul 2018, 17:40

Dochterlief is geslaagd! Met een stelletje negens, een zeven en een zesenenhalf! :cool:
Bijlagen
trotsepapa.JPG
trotsepapa.JPG (15.65 KiB) 614 keer bekeken
kira
5-sterren

Berichtdoor kira » Vr 13 Jul 2018, 18:24

Top dochter Ronald kun je trots op zijn
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Vr 13 Jul 2018, 18:40

Gefeliciteerd Ronald!
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Vr 13 Jul 2018, 19:08

Top Ronald, met recht dat je een hele trotse papa bent!
Border Bandit
5-sterren

Berichtdoor Border Bandit » Zo 15 Jul 2018, 13:55

Ronald, proficiat met het slagen van je dochter.
Wat een prachtige cijfers zeg!?

Ik heb een border collie. Blu-merle tri-color. Best lange haren.
Hoor ik een jongen roepen: oh gaaf, een husky!!

Uhm.... ::)
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Ma 16 Jul 2018, 08:38

Ik heb 2 weken vakantie. Zometeen kijken of ik een hangmat met standaard kan scoren voor wat vakantiegevoel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
CindyMayella
5-sterren

Berichtdoor CindyMayella » Ma 16 Jul 2018, 09:44

Gefeliciteerd met je dochters diploma, top!

Mn oudste dochter is nu officieel naar 5 havo ipv 5 atheneum.... met Frans als extra vak (deze mocht ze laten vallen, maar ze wil em er toch bij)..... dr valt een last van onze schouders :biggrin2: ......

Ik moet nog een weekje werken en dan 2 weken vakantie... ook ga ik per 1/9 minder werken, de woensdag laat ik vallen..... vorige week heb ik 30 uur gewerkt ipv 21, en ik red het gewoon niet meer :-[ .... ik ben wel blij dat ik aan de bel heb getrokken..... gelukkig zijn er 2 nieuwe aangenomen (ook voor de woensdag)..... weer terug naar het begin van 2 dagen werken (en 1x in de 4/5 weken een zondag erbij) en kunnen ademhalen ;) .....

Edit: krijg net te horen dat een buuf afgelopen vrijdag een hartinfarct heeft gehad.. alsof ze niet genoeg vorndr kiesen heeft gehad.... dan is mijn leven peanuts.... vind het zo erg :-[ .....
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Wo 18 Jul 2018, 09:02

CindyMayella schreef:Gefeliciteerd met je dochters diploma, top!

Mn oudste dochter is nu officieel naar 5 havo ipv 5 atheneum.... met Frans als extra vak (deze mocht ze laten vallen, maar ze wil em er toch bij)..... dr valt een last van onze schouders :biggrin2: ......

Ik moet nog een weekje werken en dan 2 weken vakantie... ook ga ik per 1/9 minder werken, de woensdag laat ik vallen..... vorige week heb ik 30 uur gewerkt ipv 21, en ik red het gewoon niet meer :-[ .... ik ben wel blij dat ik aan de bel heb getrokken..... gelukkig zijn er 2 nieuwe aangenomen (ook voor de woensdag)..... weer terug naar het begin van 2 dagen werken (en 1x in de 4/5 weken een zondag erbij) en kunnen ademhalen ;) .....

Edit: krijg net te horen dat een buuf afgelopen vrijdag een hartinfarct heeft gehad.. alsof ze niet genoeg vorndr kiesen heeft gehad.... dan is mijn leven peanuts.... vind het zo erg :-[ .....

Fijn dat je dochter niet meer op haar tenen hoeft te lopen ;)
En ook fijn dat je zometeen vakantie hebt en over afzienbare tijd wat minder kunt gaan werken :thumbup:

Ik zat gister te mopperen dat ik nooit 's leuke barfaanbiedingen in kan slaan want daar heb ik geen plek voor in m'n vrieskast, komt meneer pien met een aanbieding van een vrieskist én een plek ervoor. Samen gingen we meten op die plek en dan moet er een beetje geschoven worden maar past het prima. Even later check ik onze rekening en is er een heel bedrag af en ja hoor...hij heeft gewoon die vrieskist besteld ;D Ik was een beetje overdonderd...we hebben het er vaker over gehad...maar ja, geen plek, niet ideaal tenminste...en nu komt 'ie toch :D :groupwave2:
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Wo 18 Jul 2018, 09:24

- pien - schreef:Fijn dat je dochter niet meer op haar tenen hoeft te lopen ;)
En ook fijn dat je zometeen vakantie hebt en over afzienbare tijd wat minder kunt gaan werken :thumbup:

Ik zat gister te mopperen dat ik nooit 's leuke barfaanbiedingen in kan slaan want daar heb ik geen plek voor in m'n vrieskast, komt meneer pien met een aanbieding van een vrieskist én een plek ervoor. Samen gingen we meten op die plek en dan moet er een beetje geschoven worden maar past het prima. Even later check ik onze rekening en is er een heel bedrag af en ja hoor...hij heeft gewoon die vrieskist besteld ;D Ik was een beetje overdonderd...we hebben het er vaker over gehad...maar ja, geen plek, niet ideaal tenminste...en nu komt 'ie toch :D :groupwave2:

Oh, ik ben zo blij voor je!
Ik heb veel meer ruimte dan ik nodig heb, en dat heeft ook zeker nadelen, maar ik zou me niet kunnen voorstellen steeds keuzes te moeten maken door gebrek aan ruimte. Echt fijn voor je! :D
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Wo 18 Jul 2018, 10:14

Vanmorgen waren 6 hazen krijgertje aan het spelen in de wei. Inclusief haasje over ;D
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Wo 18 Jul 2018, 10:39

- pien - schreef:Ik zat gister te mopperen dat ik nooit 's leuke barfaanbiedingen in kan slaan want daar heb ik geen plek voor in m'n vrieskast, komt meneer pien met een aanbieding van een vrieskist én een plek ervoor. Samen gingen we meten op die plek en dan moet er een beetje geschoven worden maar past het prima. Even later check ik onze rekening en is er een heel bedrag af en ja hoor...hij heeft gewoon die vrieskist besteld ;D Ik was een beetje overdonderd...we hebben het er vaker over gehad...maar ja, geen plek, niet ideaal tenminste...en nu komt 'ie toch :D :groupwave2:

Hoera voor meneer -pien- :flowers:
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Wo 18 Jul 2018, 11:23

- pien - schreef:Ik zat gister te mopperen dat ik nooit 's leuke barfaanbiedingen in kan slaan want daar heb ik geen plek voor in m'n vrieskast, komt meneer pien met een aanbieding van een vrieskist én een plek ervoor. Samen gingen we meten op die plek en dan moet er een beetje geschoven worden maar past het prima. Even later check ik onze rekening en is er een heel bedrag af en ja hoor...hij heeft gewoon die vrieskist besteld ;D Ik was een beetje overdonderd...we hebben het er vaker over gehad...maar ja, geen plek, niet ideaal tenminste...en nu komt 'ie toch :D :groupwave2:

Wat lief!! En handig :D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”