Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3342495
Ik zat op de grond met Bandit te spelen.
Hij legt zijn bal te ver voor mij neer, dus ik zeg: dichterbij.
Komt hij, zonder bal, tot op 1 cm van mijn neus voor mij staan!?
En dan zijn uitdrukking erbij: nog dichterbij baas?

Geweldig hoe ze een commando anders kunnen interpreteren. :-*
En voor Bandit heel bijzonder omdat hij nooit zo dichtbij komt. :)
Door Eef+Stippels
#3342525
Gefeliciteerd, Pluk!!
Border Bandit schreef:Ik zat op de grond met Bandit te spelen.
Hij legt zijn bal te ver voor mij neer, dus ik zeg: dichterbij.
Komt hij, zonder bal, tot op 1 cm van mijn neus voor mij staan!?
En dan zijn uitdrukking erbij: nog dichterbij baas?

Geweldig hoe ze een commando anders kunnen interpreteren. :-*
En voor Bandit heel bijzonder omdat hij nooit zo dichtbij komt. :)
Wat leuk! :D


Bella heeft vanochtend zo heerlijk door het hoge gras gerend, met van die sprongetjes om er steeds even bovenuit te kunnen kijken, want het was hoger dan haarzelf ;D En gistermiddag supercute met haar nieuwe vriendinnetje gespeeld :smitten:
Door smulpaap
#3342531
Eef+doggies schreef:Gefeliciteerd, Pluk!!



Wat leuk! :D


Bella heeft vanochtend zo heerlijk door het hoge gras gerend, met van die sprongetjes om er steeds even bovenuit te kunnen kijken, want het was hoger dan haarzelf ;D En gistermiddag supercute met haar nieuwe vriendinnetje gespeeld :smitten:


Volgende keer graag een foto van het duo :) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3342953
Iedereen is weer thuis. Otje hebben we afgelopen zondag al op kunnen halen, de vogels vandaag. En oh oh, wat hebben die het fantastisch gehad!

Charlie heeft, na de vijf weken aan elkaar wennen bij ons, de relatie met Pongo tot fysiek contact uitgebreid. Ze hebben heel wat keren lief zitten snavelen met elkaar. Jari had daar geen belang bij, maar Charlie leek het ontzettend leuk te vinden als Jari om hem heen aan het spelen en doen was.
Kaela vond het de slimste tactiek om met de vrouw des huize aan te leggen en zo een vrouwenverbond tegen al die mannen op te zetten ;D . Wat haar uren aan kroelen en gezelligheid heeft opgeleverd. We hebben twee dik tevreden gaaitjes mee naar huis genomen, heerlijk!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3343163
Een weekje te laat eigenlijk, maarre.... ik heb vandaag mn contract voor onbepaalde tijd getekend!!!! Ik ben zo happy, zeker nu in deze tijd!!!! Ben vorige week al uit geweest met mn gezin om het te vieren......
Door hannabelgje
#3343165
CindyMayella schreef:Een weekje te laat eigenlijk, maarre.... ik heb vandaag mn contract voor onbepaalde tijd getekend!!!! Ik ben zo happy, zeker nu in deze tijd!!!! Ben vorige week al uit geweest met mn gezin om het te vieren......
Gefeliciteerd!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door - pien -
#3343203
CindyMayella schreef:Een weekje te laat eigenlijk, maarre.... ik heb vandaag mn contract voor onbepaalde tijd getekend!!!! Ik ben zo happy, zeker nu in deze tijd!!!! Ben vorige week al uit geweest met mn gezin om het te vieren......
Gefeliciteerd :D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3343236
Vanmorgen een spontane actie bedacht om lekker met z’n tweetjes naar de sauna te gaan. Lijkt raar maar op zo’n warme dag is dat juist lekker, dan lijkt het buiten helemaal niet zo warm, heerlijk relaxte dag gehad en nu nog de bbq aansteken, zalig zo
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3344043
Moyra had blijkbaar last van de darmen, maar is vannacht keurig netjes in de oude badkamer beneden gaan zitten toen ze diarree had. Van alle plekken waar ze bij kon is dit wel de allerbeste! ;D
Ik vroeg me vanmorgen al af waarom het in de bijkeuken zo raar rook. ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3344100
Een tshirt maatje xs gekocht en ik pas hem :o

Gevalletje hele rare maten! Maar er staan wel schetige papegaaien op. Ben een slechte shopper en loop altijd in simpele effen shirtjes. Wordt morgen een cultuurshock voor mijn collega’s!
Door fransbulletje
#3344543
Hugo deze week 400 gram aangekomen, zo blij mee!
Inmiddels weegt hij 12,9 kg, na de winter met dat pekelgedoe was hij afgevallen van 15 kg in november tot 11,7 kg in april.
Hij wil gelukkig weer alles eten.
DSC09660.JPG
DSC09660.JPG (3.46 MiB) 1985 keer bekeken
Door Eef+Stippels
#3344561
-Annemarie- schreef:Moyra had blijkbaar last van de darmen, maar is vannacht keurig netjes in de oude badkamer beneden gaan zitten toen ze diarree had. Van alle plekken waar ze bij kon is dit wel de allerbeste! ;D
Ik vroeg me vanmorgen al af waarom het in de bijkeuken zo raar rook. ::)
Wat goed van Moyra!
Gisternacht had hier ook iemand last van de darmen, 's nachts binnen voor de deur gepoept (diarree). Het huis bleef er de hele dag naar stinken, ondanks dat de ramen open stonden :o


Wat fijn dat het zo goed met Hugo gaat!! :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3344742
Lekker op de motor weggeweest... Wat krijgt een mens daar energie van!

En nog even wezen brommers kieken in Burgum. Ja, gewoon brommers kieken, niks anders :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door