Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3340215
On my way home na penny pony kamp. Vier keer paardrijden in 2 dagen, mijn hoofd is dolgelukkig, mijn lijf wil in het klaagtopic ;D.

Als ik thuis ben en in bad ga, dan is het geluk compleet. Zit nu ernstig te stinken in het wegrestaurant :cool:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3340590
Bandit heeft iets nieuws bedacht voor 'zwemmen' in water waarin je niet meer kunt lopen.

Je laat gewoon je kont zakken tot je met je achterpoten over de bodem kan wandelen. Je voorpoten peddelen voor de gein een beetje mee.
Ben je toch onder water zonder dat je hoeft te zwemmen! :P

Een beetje zoals een Chinook (helicopter met 2 motoren / rotor-sets) taxiet: voorkant optillen en de rest laten rijden.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3340632
Hard gewerkt deze week, om zoveel mogelijk af te krijgen. Nu vrij! :) (en het is geen mooi weer meer :( )

Moyra had vandaag bij de oppas ook gezwommen, dat gebeurt niet snel.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3340642
Border Bandit schreef:Bandit heeft iets nieuws bedacht voor 'zwemmen' in water waarin je niet meer kunt lopen.

Je laat gewoon je kont zakken tot je met je achterpoten over de bodem kan wandelen. Je voorpoten peddelen voor de gein een beetje mee.
Ben je toch onder water zonder dat je hoeft te zwemmen! :P

Een beetje zoals een Chinook (helicopter met 2 motoren / rotor-sets) taxiet: voorkant optillen en de rest laten rijden.
Heb je geen foto???? Als ik bedenk hoe dat gaat, lig ik al in een deuk ;D ;) ....
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3340648
Oh, sorry mensen, geen foto of filmpje. :(
(ik heb een nokia telefoon, je kan er mee bellen en dat was het. :P O ja, je kan hem ook laten vallen en hij blijft het doen. :biggrin2: )


Kim, ik kan je filmpje niet openen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3340659
Border Bandit schreef:Oh, sorry mensen, geen foto of filmpje. :(
(ik heb een nokia telefoon, je kan er mee bellen en dat was het. :P O ja, je kan hem ook laten vallen en hij blijft het doen. :biggrin2: )


Kim, ik kan je filmpje niet openen.
Whaha, dat laten vallen moet je eens doen voor een tiener van tegenwoordig. Mijn ervaring is dat je dan met grote ogen aangekeken wordt dat de telefoon niet stuk is ;D
Door hannabelgje
#3340672
Fijn Kim!!!
Hier een lekker lang weekend. Van mijn collega een PS3 overgenomen voor een appel en een ei dus ik hoef me niet te vervelen. Zoë heeft twee nieuwe spellen van het animal event dus ook die hoeft zich niet te vervelen. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3342457
Scott had vandaag 3 geluksmomentjes...
Ik vierde m'n verjaardag vandaag en dus kwamen alle opa's en oma's.
Eerst opa (mijn vader)... de tas ging open en ja hoor een dentastix voor Scott.
Toen mijn oma...tas open en joepie nog een dentastix! En als klap op de vuurpijl nog een oma (mijn schoonmoeder).... en daar was dentastix nummer 3!! :-)

Ik bereid me voor op slappe kak morgen :-(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door