Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3339427
constance.blokzijl schreef:Een heel groot deel in mij schreeuwt; wat super, onwijs gaaf!!!!
En een klein stemmetje zegt; Euh..... oei best eng eigenlijk zo dichtbij....,
Ja, zo denk ik er ook over. :biggrin2: Nou zijn beren ontzettend schuw en zullen ze hier niet de confrontatie met de mens opzoeken, maar ja, het blijft hopen dat zo'n beer die Wikipedia-pagina ook gelezen heeft... ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3339431
We hebben een ver familielid gevonden, denk dat meneer of mevrouw beer dat wel kan waarderen, tis nog een baby :biggrin2:
image.jpeg
image.jpeg (2.43 MiB) 2094 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3339459
Kim_S schreef:We hebben een ver familielid gevonden, denk dat meneer of mevrouw beer dat wel kan waarderen, tis nog een baby :biggrin2:

image.jpeg
Ja, die is goed, daarmee jaag je de wilde beren wel weg hier. :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3339472
Gaaf Anne :D

Inge ging mozaïektegeltjes ophalen en ziet een drempel over het hoofd. Hoort uit de kofferbak *beng, plof* :o Rijdt met samengeknepen billen door tot ze stil kan gaan staan. Opent de kofferbak en..... alle tegeltjes nog heel :D Iets zegt me dat 't niet zoveel uitmaakt voor mozaïek, maar een tas vol stukjes is ook zo gekkig om af te leveren ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3339542
Kim_S schreef:Gefeliciteerd!!! :-*
Dank je!

En dan proost je en zeg je: op de volgende 31 jaar om je dan ineens te realiseren dat Eddie dan 88 is.... ;D :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3339544
Pauline schreef:Dank je!

En dan proost je en zeg je: op de volgende 31 jaar om je dan ineens te realiseren dat Eddie dan 88 is.... ;D :-X
Makkie :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3339571
Gefeliciteerd nog!
Op naar de volgende 31 :)
Anne in Zweden schreef:
Ja, zo denk ik er ook over. :biggrin2: Nou zijn beren ontzettend schuw en zullen ze hier niet de confrontatie met de mens opzoeken, maar ja, het blijft hopen dat zo'n beer die Wikipedia-pagina ook gelezen heeft... ::)
Mijn beren hebben dat niet gelezen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door