Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330660
Kim_S schreef:Ik word net pas wakker :o
:D
:o :o :o

Ik zou momenteel al heel gelukkig zijn met in slaap vallen in de avonduren. Pfff, iets met de hele week slechte nachten. Maar dat hoort in een ander topic.

Mijn geluksmomentje: vanmorgen alles in huis gehaald om mijn studio te repareren. Vanwege de lekkage in de badkamer, is de muur opengebroken om te zien waar het precies lekte. Nu is de lekkerij opgelost, dus nou kan de muur gemaakt.
Door Siberienne
#3330840
Eef+doggies schreef:Mooie blog! :-*

Dank je :)

En jij ook

Geluksmomentje: ml is weer thuis ;)
Ik vind het soms wel lekker om huis even voor mezelf te hebben maar ook na 25+ jaar samen is het altijd weer fijn om ‘compleet’ te zijn. Vonden de heren ook ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3331998
Vanochtend een gesprek gehad met mn leidinggevende over mn herstel en een eventuele terugkomst..... per 1 maart kan ik terug naar de woensdagmiddag en vrijdag!!!! Helaas is mijn plekje op zaterdag bezet, maar wie weet.... Heb dr niet zoveel problemen mee, kan ik nu naar de voetbalwedstrijden van mn dochter (nam eerst 1x in de 2 maanden vrij om te kijken) ;D ...... en hoef ik niet alles in de zondag te proppen ;) ..... Ik begin met 5 uurtjes per dag tot ik op vrijdag een hele dag kan werken (woensdag is maar voor 5 of 6 uurtjes)....... heb dr weer zin in!!!!
Door Siberienne
#3332113
Dank voor de complimenten over mijn blog, vandaag wat inspiratie opgedaan voor een nieuwe

Ik hing wat lamlendig op de bank maar Shadow kwam vragen of we nog wat gingen doen. Racen? Vroeg ik. JAAAAA! Zei hij. Dus met de step op stap en meneer had er zin in en de vaart erin. Gewoon leuk!
Door eelke
#3332157
hannabelgje schreef:Vandaag gaan we Imagine Dragons zien in Antwerpen!!! Zo'n zin in!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
He het gaat eindelijk gebeuren dus! Veel plezier!
Door hannabelgje
#3332166
eelke schreef:
He het gaat eindelijk gebeuren dus! Veel plezier!
Yep yep.
En de mobteur is geweest voor mijn wasmachine. Er was een vlottertje afgebroken. Dat is nu vervangen dus nu zou hij het gewoon moeten doen. Morgen uitproberen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door