Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3337555
Siberienne schreef:Ja heerlijk he? Ben de hele dag buiten bezig geweest.
Mijn tuin ziet er weer leuk uit en er staan weer een paar potten met bloemen (viooltjes). Klaar voor de eerste pizza party morgen
Dan hoop ik dat het vandaag bij jullie beter weer is dan hier. Gisteren de hele dag zon, maar nu regent het alweer en ziet alles grijs.... :-\
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3337560
pearlsofpassion schreef:Dan hoop ik dat het vandaag bij jullie beter weer is dan hier. Gisteren de hele dag zon, maar nu regent het alweer en ziet alles grijs.... :-\
Zie op buienalarm dat het een strook over west nederland is, hier in het noorden dus gewoon zonnig. Hopelijk bij Siberienne ook
Door Siberienne
#3337569
dinky89 schreef:Zie op buienalarm dat het een strook over west nederland is, hier in het noorden dus gewoon zonnig. Hopelijk bij Siberienne ook

Grijzig maar droog ;) hopelijk breekt straks de zon nog even door. Volgens buienradar trekt het net naast ons af. En anders dan kruipen we maar in de pizza hut: gezellig warm om de over heen ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337607
eelke schreef:Boohhh ik lig in de tuin, op mn loungebank, in de zon. Dit zijn de betere dagen!
I agree! Alleen mijn loungebed past niet in de voliere, dus ik moet het met een plastic stoeltje doen. Maar mijn uitzicht :smitten: :smitten: :smitten:
AB5384AA-676A-4BBA-A0DF-FE615B8BB521.jpeg
AB5384AA-676A-4BBA-A0DF-FE615B8BB521.jpeg (4.04 MiB) 1853 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3337626
Ronald schreef:Dat is toch nog best wel frisjes... ;D
;D ;D ;D

OT: super interessante lezing van Pieter Oliehoek bijgewoond, goede gesprekken gehad met mensen van "de andere vereniging", en als kers op de taart nog gezellig gekletst met een BP-lid die ik daar niet verwacht had. Was een mooie dag :)
Door hannabelgje
#3337810
Met mijn nichtje in londen. De reis liep redelijk voorspoedig en het hostel/hotel bevalt prima. Hele lieve mensen hier allemaal. Morgen reizen we af naar de harry potter studio's. Dat wordt ook weer een hele trip.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3337820
Oh, Hannabelgje, wat leuk!
Mag ik niet even mee naar HP? Dan verdwijnsel ik wel naar jou. :P
Veel plezier! :)

Ik heb een ijsje gehaald. Van dat heerlijke italiaanse, mmm... :biggrin2:

En de bloesem die opeens overal opduikt en zo lekker ruikt...
Door hannabelgje
#3337856
Border Bandit schreef:Oh, Hannabelgje, wat leuk!
Mag ik niet even mee naar HP? Dan verdwijnsel ik wel naar jou. Afbeelding
Veel plezier! :)

Ik heb een ijsje gehaald. Van dat heerlijke italiaanse, mmm... :biggrin2:

En de bloesem die opeens overal opduikt en zo lekker ruikt...
Ja hoor kom maar mee. Gezellig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3337858
Dat Hugo eindelijk weer eens zijn bak leeg eet ook al wil hij alleen maar carnibest biologisch, hij eet!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3338308
Super gave workshop gehad. Ongelooflijk veel geleerd, veel bevestigd gekregen en ontzettend lieve, opbouwende en kritische feedback gekregen op wat ik tot nog toe gedaan heb. Heel erg blij mee en gaat zeker helpen om zakelijk stappen te gaan zetten.

En een hele mooie grote logeerkooi voor de vogels voor de zomervakantie gekocht via marktplaats. We kunnen met recht zeggen dat ze alle mogelijke ruimte krijgen die mogelijk is, want het ding had ook geen 3 cm groter moeten zijn!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338309
Het winterdekbed vervangen door het zomerdekbed :cool:
En het hele huis weer gezogen nadat ik gisteren het bad al schoon had gemaakt. Voelt weer fris en schoon in huis :)

Klinkt als fijne feedback Kaela ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3338557
Bijna 12 uur geslapen vannacht!

Gister op het werk stortte ik vlak voor ik klaar was helemaal in. Ben thuisgekomen en we hebben gegeten en toen ben ik naar bed gegaan. Met het risico om 4 uur snachts klaarwakker te zijn, maar ik werd om half acht pas wakker. Nu wel dufjes, maar dat ga ik er zo wel uit hardlopen. Met dit prachtige weer, dat wordt een tweede geluksmomentje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door