Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3358926
Angelique schreef:

who cares :biggrin2: Prachtig bed! die ligt al lekker op de foto. :biggrin2:
AfbeeldingAfbeelding dank je! We wilden vooral geen standaard zwart of antraciet ofzo en dat is goed gelukt. Afbeelding
koekje schreef:Ik vind hem ook mooi!
Nog wat bloemenlakens erop en je kan zo een doornroosje doen. Welterusten! :-*
Doornroosje mag ook wel zonder bloemen hoop ik? hihi ben gek op bloemen maar dan wel echte. Dank je!
Door hannabelgje
#3359098
De eerste lading snacks ligt in mijn nieuwe Hendi droger. Ik heb het kleine model gekozen en die blijkt meer dan groot genoeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Siberienne
#3359127
Mijn moeder heeft weekendje bij mij gelogeerd. Heel gezellig, geshopt, gekletst, en veel gewandeld.

Mijn mams is 78 en wandelt dus gewoon 3x per dag mee met mij en de mannen en geniet van alles dat we tegenkomen. Zo leuk! En de mannen vonden het heeeeeel gezellig al de extra knuffels.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3359131
Charlie Angel schreef:Een week of wat geleden hebben we een nieuw bed gekocht. Super geholpen, de verkoper dacht heel fijn mee en heeft behoorlijk lopen slepen met verschillende matrassen en onderstellen. Zo vonden we ook voor mijn brakke lichaam een goed bed.
En vandaag was het zover, het bed is bezorgd! Hij is echt mooi en ligt echt heerlijk!! Nu eerst 6 weken bijslapen. AfbeeldingAfbeelding
Ohhhh, ziet er heerlijk uit! En dat bijslapen klinkt helemaal goed. :)
Wat heb je uitgezocht?

Mijn brakke lijf ligt nog steeds prima op een waterbed, maar moet binnenkort ook aan iets nieuws. Ben alvast een beetje aan het uitzoeken naar wat mij zou passen. :g:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3359148
Wij zijn heel goed geholpen bij beterbed, die man heeft met allerlei matrassen lopen slepen op verschillende lattenbodems en boxsprings. Ook zo'n nasa matras, maar dat vond ik niets. Zal morgen even kijken want weet niet meer hoe het matras heet wat we nu hebben. Als kussen heb ik nu een Emma kussen, niet goedkoop maar echt super!! En een Karlsson boxspring met achterwand.
Door zurca
#3359210
Charlie Angel schreef: Als kussen heb ik nu een Emma kussen, niet goedkoop maar echt super!!.
Dat kussen is dus een aanrader? Ik heb zelf een zacht kussen, vind het prettig als je er zo lekker in wegzakt maar qua ondersteuning heb je er niks aan. Ik had al eens zitten kijken naar het Emma kussen maar het lijkt me zo hard?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3359211
Hij heeft twee kanten, een harde en koele kant en een iets zachtere kant waar je ook veel ondersteuning hebt, deze kant veert ook weer terug als je er vanaf gaat. Hij kan ook dunner gemaakt worden door de middenlaag te verwijderen.
Door Cathelijn
#3359791
Al hoewel het buiten nog donker is, toch een geluksmomentje: voor het eerst in 12 weken ga ik weer 'gewoon' werken. 12 Weken geleden kreeg ik vreselijke last van een nekhernia, daardoor ben ik 5 weken thuis geweest. Toen heb ik mijn werktijden in 7 weken weer opgebouwd: de afgelopen 2 weken werkte ik elke dag van 10-17 uur.
En nu dus voor het eerst weer gewoon om 8.30 beginnen... (10 uur is op zich niet verkeerd trouwens :D ).
Ik weet nog dat ik dacht, toen de bedrijfsarts zei dat het in 6 weken moest worden uitgebouwd: 6 weken! Dat kan vast sneller...
Maar pas afgelopen week voelde ik me ook minder vermoeid. Eindelijk gaan de restjes medicijnen mijn lijf uit denk ik, ik heb nogal wat geslikt tegen zenuwpijn.
Vroeg ik me 2 weken geleden nog af of dit ooit goed zou komen, nu heb ik er weer vertrouwen in. Rustig aan de pilates weer opbouwen en dan hoop ik over een aantal maanden weer te zijn waar ik was voordat deze ellende begon.
Fijne dag allemaal :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3359798
Wat fijn Cathelijn! Ik snap wel dat 10.00 uur niet verkeerd is ;D , maar veel plezier gewenst op je eerste werkdag die weer om 8.30 start!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door