Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3365130
3 dagen aan het werk bij mn nieuwe baan... kom tijd tekort, op het werk en thuis... ff mn draai zien te vinden... voorlopig blijf ik op deze school... wel fijn een vaste inwerk tijd... vind het in ieder geval heel erg leuk ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3365184
CindyMayella schreef:3 dagen aan het werk bij mn nieuwe baan... kom tijd tekort, op het werk en thuis... ff mn draai zien te vinden... voorlopig blijf ik op deze school... wel fijn een vaste inwerk tijd... vind het in ieder geval heel erg leuk ;D
Dat is heel fijn!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Siberienne
#3365185
CindyMayella schreef:3 dagen aan het werk bij mn nieuwe baan... kom tijd tekort, op het werk en thuis... ff mn draai zien te vinden... voorlopig blijf ik op deze school... wel fijn een vaste inwerk tijd... vind het in ieder geval heel erg leuk ;D

Ja inwerken op zo’n nieuwe plek is toch best pittig he?
Ik heb nu in totaal 4 dagen gewerkt, kennis gemaakt met ik denk wel 100 mensen van wie ik de namen dus prompt vergeten ben, al mee uit eten geweest met het lab en al 1 overnachting in hotel erop zitten. En de files vallen me mee. Nieuwe ritme is wel wennen, ik had wel vantevoren een schema gemaakt wat ik op welke dag vd week wil doen en dat helpt wel. Vooral nu meneer ook nog wat dingen heeft overgenomen :biggrin2: zodat mijn lijstje voor vandaag leger is dan gepland!

Mijn geluksmomentje was gisteren thuiskomen en twee heeeeeele blije husky’s :biggrin2: en vandaag vrij, dus nu met 2e kopje thee op de bank, zometeen wandeling met de heren en verder vandaag beetje bijkomen ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3365257
Gisteren eerst naar het midden van het land gereden voor een of andere conferentie. Mooie omgeving, mooie locatie (Nationaal Militair Museum).
Daarna door naar Rotterdam, een reünie van het werk daar. Man, man, man... alsof we dinsdag nog met z'n allen aan het werk waren geweest! Wat ontzettend leuk was dat!
Ik kijk nu al weer uit naar het vervolg!
Door eelke
#3365291
Zooooo Joep loopt toch als een jonge god, na een uur wandelen met een koud nat lijf. Beter, dat is echt wel fijn.

En ik heb weer 36 baantjes gezwommen. Ik mocht maar starten met 10 van de fysio dus dit is al weer iets. Bij lange na niet de 78 per uur waar ik vandaan kwam, maar wel weer iets.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3365299
eelke schreef:Zooooo Joep loopt toch als een jonge god, na een uur wandelen met een koud nat lijf. Beter, dat is echt wel fijn.

En ik heb weer 36 baantjes gezwommen. Ik mocht maar starten met 10 van de fysio dus dit is al weer iets. Bij lange na niet de 78 per uur waar ik vandaan kwam, maar wel weer iets.
Rustig aan opbouwen Eelke. Duurt wat langer maar dan kom je er wel. Afbeelding
Door Eef+Stippels
#3365354
eelke schreef:Zooooo Joep loopt toch als een jonge god, na een uur wandelen met een koud nat lijf. Beter, dat is echt wel fijn.

En ik heb weer 36 baantjes gezwommen. Ik mocht maar starten met 10 van de fysio dus dit is al weer iets. Bij lange na niet de 78 per uur waar ik vandaan kwam, maar wel weer iets.
Fijn!!

Niet over je grenzen gaan he ;)

Ik kon het eerlijkheidshalve zelf ook niet laten om langer te roeien dan van de fysio mocht ::)

Mijn geluksmomentje: ik heb een spierbal(letje) ontdekt :o ;D ;D
Alleen een beetje apart dat ik ook 1 ongespierde arm heb omdat mijn schouder nog niet zoveel belast kan worden :biggrin2:
En ik ben 2,5 kg afgevallen. Eindelijk zit ik weer op een voor mij werkende methode :D
Nu alleen nog een paar maandjes volhouden :cool:
Door Lizzy
#3365420
Hier ook weeeeeekend na een slopende werkweek (letterlijk). Heerlijk. En daarnet kwam er een geluksmomentje overheen toen ik zag dat volgens mij het PitbullXXLstel verhuist is :circle:
Gebruikersavatar
Door pike
#3365423
hannabelgje schreef:Cadeautje gekregen van mijn kippen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

:D :D Pasen valt vroeg dit jaar :biggrin2:
Een grijs kuikentje? Wist niet dat dat ook bestond. Wat een klein proppie.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3365424
Lizzy schreef:Hier ook weeeeeekend na een slopende werkweek (letterlijk). Heerlijk. En daarnet kwam er een geluksmomentje overheen toen ik zag dat volgens mij het PitbullXXLstel verhuist is :circle:

Oww dat is een fijne verrassing!
Door hannabelgje
#3365425
pike schreef:

:D :D Pasen valt vroeg dit jaar :biggrin2:
Een grijs kuikentje? Wist niet dat dat ook bestond. Wat een klein proppie.
Hij is zwart met bruin.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door