Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3350683
Heel regelmatig zien we een egel scharrelen in het park voor ons huis. Maar de afgelopen weken met al die warmte en droogte zagen we 'm niet meer.
Bijna dagelijks heb ik water neergezet of wat eten achtergelaten, maar niks...
En net liep ie er ineens weer!!!
Ik ben zo blij :-)

En als klap op de vuurpijl bleek er ook nog een jonge haas te zitten! Dus Scott was ook weer tevree ;-)
Door Eef+Stippels
#3350755
pluk schreef:Heel regelmatig zien we een egel scharrelen in het park voor ons huis. Maar de afgelopen weken met al die warmte en droogte zagen we 'm niet meer.
Bijna dagelijks heb ik water neergezet of wat eten achtergelaten, maar niks...
En net liep ie er ineens weer!!!
Ik ben zo blij :-)

En als klap op de vuurpijl bleek er ook nog een jonge haas te zitten! Dus Scott was ook weer tevree ;-)
Oooh wat leuk :smitten:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3350758
Leuk! :)

Ik zag vanmorgen een egelpoepje in de tuin liggen, was ik ook helemaal blij mee! ;D We hebben op verschillende plekken schalen met water staan. Al tijden niets gezien, en dat komt niet vaak voor. Meneer zag er 's avonds op de laatste wandeling in de straat nog wel een keer een, maar nu dus het bewijs dat hij ook door de tuin komt.
Door Tanna
#3350799
-Annemarie- schreef:Leuk! :)

Ik zag vanmorgen een egelpoepje in de tuin liggen, was ik ook helemaal blij mee! ;D We hebben op verschillende plekken schalen met water staan. Al tijden niets gezien, en dat komt niet vaak voor. Meneer zag er 's avonds op de laatste wandeling in de straat nog wel een keer een, maar nu dus het bewijs dat hij ook door de tuin komt.
Hier ook, elke dag egelpoep. Ik heb water en kattenbrokjes staan, egels kunnen nauwelijks meer iets te eten vinden.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3350803
Hier gisteravond een geluksmoment dat pas over een tijdje echt zeker is of het doorgaat. Vandaar nog geen details, maar ik wil het eigenlijk gewoon delen dus zet ik hier toch maar wat neer ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3350805
Kim_S schreef:Hier gisteravond een geluksmoment dat pas over een tijdje echt zeker is of het doorgaat. Vandaar nog geen details, maar ik wil het eigenlijk gewoon delen dus zet ik hier toch maar wat neer ::) :biggrin2:
Lekker dan...ons een beetje in spanning laten!
Wilde gok: huis verkocht?? ;-)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3350814
Kim_S schreef:Grapjas :biggrin2:

Raad nog maar een keer :P
Anne heeft jullie geadopteerd en je mag daar blijven wonen :biggrin2:

Of....duurt 't nog een maand of 3 voor t zeker is?????
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3350815
pluk schreef:Anne heeft jullie geadopteerd en je mag daar blijven wonen :biggrin2:

Of....duurt 't nog een maand of 3 voor t zeker is?????
Aaaah Anne, mag het mag het?? :D

Enneh, NEE geen kinders op komst :P
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3350825
Tanna schreef:Hier ook, elke dag egelpoep. Ik heb water en kattenbrokjes staan, egels kunnen nauwelijks meer iets te eten vinden.
Daar begin ik niet aan, dan heb ik alle buurtkatten in de tuin. :-X En Moyra mag van mij niet op katten jagen dus dat wordt een lastige. Er is er al één die ze door de schutting heen wel op kan vreten. Geen strak plan. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3350826
Kim_S schreef:Hier gisteravond een geluksmoment dat pas over een tijdje echt zeker is of het doorgaat. Vandaar nog geen details, maar ik wil het eigenlijk gewoon delen dus zet ik hier toch maar wat neer ::) :biggrin2:
Nieuwe baan? :)

pluk schreef: Anne heeft jullie geadopteerd en je mag daar blijven wonen :biggrin2:

Of....duurt 't nog een maand of 3 voor t zeker is?????
;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door