Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3349128
Siberienne schreef:Vanmorgen waren 6 hazen krijgertje aan het spelen in de wei. Inclusief haasje over ;D
O, wat moet dat een leuk gezicht geweest zijn ;D
Eef+doggies schreef: Wat lief!! En handig :D
Too schreef:
Hoera voor meneer -pien- :flowers:
pearlsofpassion schreef:
Oh, ik ben zo blij voor je!
Ik heb veel meer ruimte dan ik nodig heb, en dat heeft ook zeker nadelen, maar ik zou me niet kunnen voorstellen steeds keuzes te moeten maken door gebrek aan ruimte. Echt fijn voor je! :D
Als hij zo z'n best blijft doen doe ik 'm nooit meer weg :biggrin2:
En hij heeft een hek in de poort gemaakt (aan het eind van de poort) zodat Joep, die er een handje van heeft om achter de poortdeur te gaan liggen keffen naar van alles wat voorbij komt, daar niet meer heen kan. Het is ook een soort sluis, als iemand de poortdeur niet goed dicht doet kunnen ze toch niet door de tuin de straat op :)
En bij de poort áchter staat een provisorisch hek en daar maakt hij ook een nieuwe :yeah: #hijheeftvakantiedustijdzatvoorklusjes :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3349131
- pien - schreef: Als hij zo z'n best blijft doen doe ik 'm nooit meer weg :biggrin2:
En hij heeft een hek in de poort gemaakt (aan het eind van de poort) zodat Joep, die er een handje van heeft om achter de poortdeur te gaan liggen keffen naar van alles wat voorbij komt, daar niet meer heen kan. Het is ook een soort sluis, als iemand de poortdeur niet goed dicht doet kunnen ze toch niet door de tuin de straat op :)
En bij de poort áchter staat een provisorisch hek en daar maakt hij ook een nieuwe :yeah: #hijheeftvakantiedustijdzatvoorklusjes :biggrin2:
Is dat even fijn :D
Stuur hem hier ook even langs! :P
Door src_esther
#3349279
Siberienne schreef:U vraagt wij draaien ;)

Oh, heerlijk. Dat is alweer een paar jaar geleden dat ik dat gezien heb, toen heel regelmatig voor onze deur. Nu zie ik soms 2 achter elkaar aangaan, maar nooit een hele groep. De jagers hebben een flink gat geslagen in de hazenpopulatie, maar zelf beweren ze van niet. Toch raar dat ze dat beweren zonder dat ze er zelf tussen leven. Een typisch voorbeeld van de slager die zijn eigen vlees keurt... En de boer lult wel met de jager mee, want die boer heeft helemaal niets aan hazen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3349635
Gisteren met een apparaatje naar vleermuizen geluisterd. We hebben twee soorten gedetimineerd, de serotine, aan de hand van de frequentie waarop we hem konden horen. En de pipistrelle door een combi van de frequentie en waarschijnlijkheid. Aangezien 90% van de vleermuizen de pipistrelle zijn, is die kans wel groot. Er zitten een heleboel soorten tussen de 45-50 maar de andere zijn dan hele zeldzame.

De echolocatie was super cool om te horen, we hebben een hele tijd staan kijken en luisteren in de schemering.
Door eelke
#3349640
Ik heb net 30 km gefietst om mijn eigen stad en ik wist niet dat het leuk was en ik was daar ook nog nooit geweest. Toen bier en nacho's op het terras en zo is het leven wel goed :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3349641
eelke schreef:Ik heb net 30 km gefietst om mijn eigen stad en ik wist niet dat het leuk was en ik was daar ook nog nooit geweest. Toen bier en nacho's op het terras en zo is het leven wel goed :cool:
Vind ik leuk!
Door eelke
#3349644
Kaela schreef:Vind ik leuk!
Ja was het ook! Zwemmen gaat nog steeds niet, dus liep ik meer, maar dat is nu voor Joep al wel snel warm, dus dan maar fietsen. Doe ik eigenlijk nooit, behalve korte stukjes naar de stad enzo.
Alleen het keikoppenstraatje was minder voor mijn schouder maar dat voelde wel heel tour de france ;D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3350092
De stratenmakers zijn er nu al; ze kwamen om banen te maken maar ach dan kunnen ze ook wel alvast beginnen met stenen leggen.
Oooh zo kunnen we vanaf zaterdag zeker weer genieten dat we een tuin hebben
De Sahara was er namelijk niets bij, helemaal met deze temperaturen
Door Siberienne
#3350103
Ik had het even helemaal gehad vanavond, met nou ja, alles eigenlijk. Kruipt Spotje bij me op de bank, koppie op mijn been. ‘Effe kroelen vrouwtje?’ - ja, dat hielp :)


Fijn Constance! Woestijn is niks.... wij hadden dat bij onze vorige verbouwing een zomer lang, de mannen vonden het wel leuk, ik niet :P

En Dinky: lekker!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door