Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3368140
sam28 schreef:Wat bedoelen jullie met nieuwe hersenen?? ;D
In mijn geval een pilletje waardoor ik ineens een beetje beter kan denken ;D ;D
Er gaat een wereld voor me open... :idea:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3368142
Aah wat fijn! :biggrin2:

Ik ben vandaag uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een stage bij hetzelfde ziekenhuis als waar ik donderdag een gesprek heb!! Dubbel zoveel kans dus :D :D :D
Helemaal aan het stuiteren ben ik!!
Door Too
#3368143
sam28 schreef:Aah wat fijn! :biggrin2:

Ik ben vandaag uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een stage bij hetzelfde ziekenhuis als waar ik donderdag een gesprek heb!! Dubbel zoveel kans dus :D :D :D
Helemaal aan het stuiteren ben ik!!
:mbounce:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3368144
Too schreef:In mijn geval een pilletje waardoor ik ineens een beetje beter kan denken ;D ;D
Er gaat een wereld voor me open... :idea:
Ach Too, zit je aan de drugs?
Is het fijn? :D
Door Too
#3368145
koekje schreef:Ach Too, zit je aan de drugs?
Is het fijn? :D
Jaaaaah, t is nu al heel fijn.... :biggrin2:
Ook heel bizar en verwarrend en heftig voor je lijf maar toch fijn!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3368146
Too schreef:
In mijn geval een pilletje waardoor ik ineens een beetje beter kan denken ;D ;D
Er gaat een wereld voor me open... :idea:
Ik bedoelde gewoon die vrolijkheid die men 'lente' noemt ;D :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3368151
Kaela schreef:Ik mag een hamster!!!!!!!!!!!!!!

Nu nog een opvang vinden die wat heeft zitten en een mooi verblijf maken. Wat een pret!
Ahhhhh dan noem je hem/haar Valentijn! :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3368154
Pauline schreef:Ahhhhh dan noem je hem/haar Valentijn! :smitten:
Haha, ja dat had ik ook bedacht.

Ik heb er al een gevonden. Laatst was er een enorme broodfokker van knaagdieren in Frankrijk opgepakt wegens moord en moesten al die dieren geplaatst. Een deel is naar Nederland gekomen en zijn via een aantal stichtingen opgevangen. Een vriendin van ons vangt ratjes op, maar had ook een hamster die vervolgens 8 baby's kreeg erbij. Wij krijgen 1 van die baby's.

Ik heb ook al een gaaf hok uitgezocht, die ga ik straks bestellen. En dan nog even zien hoe we het ukke pukkie vanuit Amersfoort naar het hoge Noorden gaan krijgen. Maar dat gaat wel goed komen.
Door Siberienne
#3368155
Met mijn moeder plaquette opgehaald voor bij de boom die voor mijn vader geplant gaat worden in het gedenkbos. Daarna samen gelunched en gewandeld bij de vennen. Dag voelt als cadeau, zij geniet en ik geniet ervan dat ze er nog is. Shad was gezellig mee en super braaf
73158CF6-E9EF-40EA-A6CB-8A2DA3297BAA.jpeg
73158CF6-E9EF-40EA-A6CB-8A2DA3297BAA.jpeg (745.3 KiB) 1684 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368159
Kaela schreef:Haha, ja dat had ik ook bedacht.

Ik heb er al een gevonden. Laatst was er een enorme broodfokker van knaagdieren in Frankrijk opgepakt wegens moord en moesten al die dieren geplaatst. Een deel is naar Nederland gekomen en zijn via een aantal stichtingen opgevangen. Een vriendin van ons vangt ratjes op, maar had ook een hamster die vervolgens 8 baby's kreeg erbij. Wij krijgen 1 van die baby's.

Ik heb ook al een gaaf hok uitgezocht, die ga ik straks bestellen. En dan nog even zien hoe we het ukke pukkie vanuit Amersfoort naar het hoge Noorden gaan krijgen. Maar dat gaat wel goed komen.
Na aanrechtbladen en stofzuigers moet een hamster toch een makkie zijn, lijntjes-technisch gezien :biggrin2:

Zonder gekheid, mijn werkgebied loopt van Amersfoort tot het hoge Noorden. Mocht het nodig / handig zijn dan geef maar een gil!

OT: ik word blij van dit topic!! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door