Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3321263
constance.blokzijl schreef:Tja... de huizenmarkt is lichtelijk overspannen in Zwolle momenteel. Enorm tekort, zeker voor starters... Van de 44 woningen die de afgelopen week op de markt kwamen waren wij de enige die in de categorie tussen de 200.000 en 250.000 zaten... veel er net boven sommige eronder... M.a.w. Super verkoopbaar huis dus Afbeelding
Het totaal aantal objecten wat te kooo staat is gemiddeld 600 in Zwolle..... veel te weinig natuurlijk!

Voor ons wel super fijn uiteraard!
Fijn dat het in Zwolle zo is! Ben echt blij voor jullie :)

Ons huisje bij Nijmegen net over de grens valt ook in de prijscategorie 200.000 - 250.000 euro. Maar dan heb je wel meer huis en tuin dan in Zwolle denk ik zo :biggrin2: :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3321295
constance.blokzijl schreef:Tja... de huizenmarkt is lichtelijk overspannen in Zwolle momenteel. Enorm tekort, zeker voor starters... Van de 44 woningen die de afgelopen week op de markt kwamen waren wij de enige die in de categorie tussen de 200.000 en 250.000 zaten... veel er net boven sommige eronder... M.a.w. Super verkoopbaar huis dus Afbeelding
Het totaal aantal objecten wat te kooo staat is gemiddeld 600 in Zwolle..... veel te weinig natuurlijk!

Voor ons wel super fijn uiteraard!
Ah, begint Zwolle nu ook al compleet overspannen te worden.
Hier in Groningen was de woningmarkt vorig jaar al overspannen (diverse vanafprijzen ipv vraagprijzen, regelmatig boven de vraagprijs weg) en werd ons later vertelt dat het nog erger was geworden dan toen wij jaar terug huis kochten (en wij waren al bijna jaar op zoek met bezichtigingen en achter het net grijpen als zelfde dag geen bod was gedaan). Heb ook al mensen gehoord die eigenlijk in Groningen willen wonen maar uitwijken naar Assen omdat de woningmarkt zo overspannen is....
Voor jullie als verkopers natuurlijk wel heerlijk zo'n overspannen markt :cool: Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3321298
dinky89 schreef:
Ah, begint Zwolle nu ook al compleet overspannen te worden.
Hier in Groningen was de woningmarkt vorig jaar al overspannen (diverse vanafprijzen ipv vraagprijzen, regelmatig boven de vraagprijs weg) en werd ons later vertelt dat het nog erger was geworden dan toen wij jaar terug huis kochten (en wij waren al bijna jaar op zoek met bezichtigingen en achter het net grijpen als zelfde dag geen bod was gedaan). Heb ook al mensen gehoord die eigenlijk in Groningen willen wonen maar uitwijken naar Assen omdat de woningmarkt zo overspannen is....
Voor jullie als verkopers natuurlijk wel heerlijk zo'n overspannen markt :cool: Gefeliciteerd!

Exact de reden waarom wij dus eerst een huis kochten (onder voorbehoud) wij wisten natuurlijk wel wat onze max prijs was om te kopen en wat ons eigen huis ging opleveren Afbeelding
Maar de vraagprijs hadden we niet gedacht, en omdat we zelf ook nog eens aankopen onder de vraagprijs voelen we onszelf best wel heel stoer Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3321430
Ik ben erachter hoe ik op mijn telefoon een mix van foto's als schermbeveiliging aanzet :) nu dus elke keer een glimlach in plaats van de standaard afbeelding.. :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Too
#3321480
Smekkende knarsende kat kotste heeel grote stukken kiprug uit ..jeuhj- ;D

Heel soms ben je zelfs blij met een grote kots, scenario's van stukke kiesjes of klemzittende botjes kwamen al voorbij maar gelukkig was het slechts grote gulzigheid.
Door El_Kato
#3321602
Puppy Dex is na 3 zachte piepjes in slaap gevallen in de bench en nu kan ik even douchen :)

Mijn jongste nichtje van 3,5 is helemaal weg van hem en zegt dat Dex haar allerbeste vriend is :-*
Mijn oudste nichtje is wat terughoudender maar vind hem ook erg lief :)

Rana gaat hem steeds leuker vinden :)
Door - pien -
#3321604
Too schreef:Smekkende knarsende kat kotste heeel grote stukken kiprug uit ..jeuhj- ;D

Heel soms ben je zelfs blij met een grote kots, scenario's van stukke kiesjes of klemzittende botjes kwamen al voorbij maar gelukkig was het slechts grote gulzigheid.
Grote gulzigheid :D Gelukkig maar dat het dat was...
De poezen krijgen alleen kwartel om te knagen en dat doen ze gelukkig heel netjes. Ze zeggen dat kip niet lekker genoeg is :thumbdown:
Door Siberienne
#3321606
De zon schijnt! Zo de stad in in mijn eentje, heerlijk neuzen in kleine winkeltjes, ik ben nl in Dublin ipv thuis. Manlief heeft hele dag congres, ik ben vrij :biggrin2:
Door Zuzanna
#3321611
Ben sinds gisteren weer terug na mijn week in Chili. Heb een prima week gehad maar blij om weer thuis te zijn. Vriendlief en hond hadden me erg gemist, ben overladen met knuffels en kusjes van beiden. Gisteren wonderwel wakker gebleven tot 's avonds in bed, vanochtend door de wekker heen uitgeslapen tot half negen. En vervolgens verrast met verse broodjes die mijn vriend in de tussentijd gehaald heeft. Heerlijk om weer thuis te zijn.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3321717
Kaela schreef:Vergeten dat ik komende maandag verlof heb. Dat is even lekker plots een lang weekendje!
Een collega was het niet vergeten en die kwam net haar verjaardagstraktatie langs brengen. Mocht ik voorproeven. Hoe lief!!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3321725
Maci's geluksmomentje , tis nooit te koud om te zwemmen !
IMG_0776.JPG
IMG_0776.JPG (2.96 MiB) 1281 keer bekeken
IMG_0773.JPG
IMG_0773.JPG (1.35 MiB) 1281 keer bekeken
IMG_0772.JPG
IMG_0772.JPG (1.37 MiB) 1281 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door