Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3318314
Kaela, dan zijn jullie toch wel lang bezig geweest? Wij zijn net klaar, kasten weer gevuld. Alleen de hangkleding nog, maar daar wil ik eerst allemaal nieuwe hangertjes voor kopen, want nu hangen er tig verschillende.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3318316
-Annemarie- schreef:Hahahaha, wij zijn aan het behangen. Ook zo'n leuke. :biggrin2:
En dat is de voorbereiding voor de nieuwe kasten, die daarna komen. ;D
Behangen met vl begin ik niet aan ;D Dat heb ik hier in huis samen met mijn moeder gedaan terwijl vl andere muren en plafonds aan het sauzen was :cool: Samen sauzen gaat overigens wel prima net als ikea meubels :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kira
#3318317
Kim_S schreef:Mijn pupje heeft 5 minuten braaf gevolgd en geapporteerd vandaag tijdens de training :D

De resterende 1 uur en 25 minuten werken we nog aan :biggrin2:
Geweldig haha. Mijn ene pupje doet thuis alles en bij de gewone training ook maar bij de jacht doet ze vooral snuffelen. En ons andere pupje was woensdag de ster van de klas en ging vandaag zo enthousiast naar de dummy dat hij vergat dat die kromme pootjes heeft en dus deed hij een apport met salto.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3318318
kira schreef:Geweldig haha. Mijn ene pupje doet thuis alles en bij de gewone training ook maar bij de jacht doet ze vooral snuffelen. En ons andere pupje was woensdag de ster van de klas en ging vandaag zo enthousiast naar de dummy dat hij vergat dat die kromme pootjes heeft en dus deed hij een apport met salto.
Mijn pupje is al wel 1,5 hè :biggrin2:

Hij snuffelt en trekt de rest van de les. En ik doe dan pogingen om zijn aandacht te krijgen ::) Het is ook wel veel gevraagd voor een Etterhoun in de puberteit om te volgen in een weiland waar veel wild loopt. Dus ik ben dolblij als hij een stukje vrolijk volgt :)

Leuk dat jullie pupjes zo goed gaan!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3318325
eelke schreef:Kaela, dan zijn jullie toch wel lang bezig geweest? Wij zijn net klaar, kasten weer gevuld. Alleen de hangkleding nog, maar daar wil ik eerst allemaal nieuwe hangertjes voor kopen, want nu hangen er tig verschillende.
Ja, was om 15.00 uur klaar met werken, naar huis gefietst, begonnen, tussendoor snel eten koken en opeten en tot middernacht bezig geweest. De buren vonden ons niet zo leuk ::) , maar ja we hadden alle kleren op het bed gemikt, we hadden geen zin die weer ergens anders heen te moeten doen en dan de volgende dag verder.

Mijn geluksmomentje van vandaag: de oude kledingkast voor een nette prijs verkocht. Dat was nog een onderdeel van het iMac budget, dus wel zo fijn dat het op korte termijn lukte!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3318654
Haha leuke puppy nieuwtjes. :biggrin2:

En eh ik heb een pup van ruim 3,5 jaar in een volwassen pakketje, erg handig, not!! :o
Maar meneer zijn blik wordt steeds opener :D
En oja hij kan al zelfstandig trap af, moet je wel keren als je zo nieuwsgierig bent om alles te onderzoeken :biggrin2:
En binnenkort op basiscursus met deze pup, hij weet niet wat hem overkomt :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3318682
koekje schreef:Ik ben helemaal bij met mn strijk.
:uglystupid2: :uglystupid2: :uglystupid2: :biggrin2:



Ik wel met mijn nieuwe ( eindelijk weer een werkende )tablet :D nu nog opladen .......
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3318725
Boodschapjes besteld. Ik blijf dat toch zo heerlijk vinden he, vanuit je luie stoel. Morgenochtend staan alle zware dingen weer in de kast.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door