Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3328743
pluk schreef:#stormpoolen wordt gebruikt op Twitter door mensen die tijdens hun rit naar huis andere mensen mee kunnen nemen die gestrand zijn omdat de treinen niet rijden. Dus carpoolen, maar voor de gelegenheid omgedoopt in stormpoolen.
http://www.at5.nl/artikelen/177529/stor ... n-schiphol
Ah, ja, mooi is dat. Ik ben ook een vriend op gaan halen vanavond. De trein van 19.36 ging niet. Uiteindelijk die van 20.06 en 20.36 ook niet dus dan had hij er nu nog gestaan...
Hij leek de enige te zijn op die route, ik had nog gezegd dat er best meer in de auto pasten :)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3328801
Ik ben eindelijk klaar met alle controles in het zh..... litteken is helemaal dicht, chirurg ziet geen reden om nog verder te controleren, wondpoli hoeft ook geen gaten meer te controleren..... nu duimen dat binnenin ook alles dicht is ;) ..... nu de laatste pondjes aankomen en aan mn spierkracht werken (lees: het huishouden weer beetje bij beetje gaan doen)..... en dan kan ik weer terug naar mn werk..... helemaal happy (mag ook wel na al dat gedonderd)!!!!!!
Door hannabelgje
#3328964
Mijn digicorder was gesneuveld afgelopen week. Harde schijf kapot. Maar het gaat via een huursysteem dus ik kon gewoon een nieuwe op komen halen. En de nieuwe heeft super scherp beeld zeg.
Vandaag ook op de koffie geweest bij mijn vriendin en heerlijk al haar hondjes weer geknuffeld. Ik had ze wel gemist.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3328968
Ik was weer bijna m’n vingers kwijt. Ik heb voor Spot nieuwe koekjes, omdat hij nu lam verdraagt getest of de DARF bites wat zijn. Nou... hij vindt ze heeeeerlijk. Zelfs zo lekker dat hij keurig langs een paar andere honden af kon lopen ;). Hij luistert echt beter. :biggrin2: :biggrin2: wat best gezellig is.

Als een tussendoortje verdragen zijn darmen het ook goed, dus wellicht hebben we ook nog een alternatief voor op vakantie ;)

https://www.eko4petz.nl/a-47377618/darf ... escription


@cindymayella super! Heel fijn voor je, hoop dat de stijgende lijn zich voortzet
Door - pien -
#3328973
CindyMayella schreef:Ik ben eindelijk klaar met alle controles in het zh..... litteken is helemaal dicht, chirurg ziet geen reden om nog verder te controleren, wondpoli hoeft ook geen gaten meer te controleren..... nu duimen dat binnenin ook alles dicht is ;) ..... nu de laatste pondjes aankomen en aan mn spierkracht werken (lees: het huishouden weer beetje bij beetje gaan doen)..... en dan kan ik weer terug naar mn werk..... helemaal happy (mag ook wel na al dat gedonderd)!!!!!!
Hè, dat is goed nieuws!
Succes met verder opknappen en fijn dat je weer wat dingetjes in huis kunt gaan doen ;)

Net weer een grote bestelling barf en kvv geplaatst voor alle viervoeters :D :D :D
Door Eef+Stippels
#3328988
@CindyMayella dat je maar voorspoedig verder mag herstellen!
Siberienne schreef:Ik was weer bijna m’n vingers kwijt. Ik heb voor Spot nieuwe koekjes, omdat hij nu lam verdraagt getest of de DARF bites wat zijn. Nou... hij vindt ze heeeeerlijk. Zelfs zo lekker dat hij keurig langs een paar andere honden af kon lopen ;). Hij luistert echt beter. :biggrin2: :biggrin2: wat best gezellig is.

Als een tussendoortje verdragen zijn darmen het ook goed, dus wellicht hebben we ook nog een alternatief voor op vakantie ;)

https://www.eko4petz.nl/a-47377618/darf ... escription


@cindymayella super! Heel fijn voor je, hoop dat de stijgende lijn zich voortzet
Altijd fijn als ze een beetje willen luisteren :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329141
Voor het eerst in een jaartje of 10 rijles. Ik vind vreemde paardjes altijd erg spannend en dan ook na zo'n lange tijd les op een locatie waar ik niemand ken. Is wel even een zelfvertrouwen dingetje.
Maar paardje was fantastisch en na 10 stappen voelde het al helemaal goed. Was van het type: als jij het niet precies goed en zeer overtuigend vraagt, dan doe ik het niet. Dus erg leerzaam en erg hard werken. Maar ik heb gewoon in snel tempo tölt over de baan geknald, durfde te galoperen en toen ik hem daar niet goed in kon houden zei de juf "goh hij kan ook goed telgangen, krijg nou de hik". Heb ik maar mooi even alle 5 de gangen gereden ;D .

Eind februari weer en dan krijg ik een galop toppertje, omdat ik na jaren niet galloperen dat voor geen meter meer kan en juist zo leuk vind.
Door Zuzanna
#3329150
Kaela schreef:Voor het eerst in een jaartje of 10 rijles. Ik vind vreemde paardjes altijd erg spannend en dan ook na zo'n lange tijd les op een locatie waar ik niemand ken. Is wel even een zelfvertrouwen dingetje.
Maar paardje was fantastisch en na 10 stappen voelde het al helemaal goed. Was van het type: als jij het niet precies goed en zeer overtuigend vraagt, dan doe ik het niet. Dus erg leerzaam en erg hard werken. Maar ik heb gewoon in snel tempo tölt over de baan geknald, durfde te galoperen en toen ik hem daar niet goed in kon houden zei de juf "goh hij kan ook goed telgangen, krijg nou de hik". Heb ik maar mooi even alle 5 de gangen gereden ;D .

Eind februari weer en dan krijg ik een galop toppertje, omdat ik na jaren niet galloperen dat voor geen meter meer kan en juist zo leuk vind.
Geweldig hé! Lekker weer erin komen bij iets wat je lang niet gedaan hebt maar wel leuk vind.

Mijn semi-geluksmomentje: was de docu van rambam aan het kijken (da's de mindere kant van het geluksmomentje) op mijn telefoon. Ziva raakt altijd helemaal over de zeik als ik filmpjes met dierengeluiden luister op mijn telefoon, zij kan dat blijkbaar niet van echt onderscheiden. Dus bij dit filmpje, met al het geblaf en gejank, voelde ze zich niet bepaald veilig. En voor het eerst in haar leven was de veilige plek waar ze naar toe ging niet onder tafel of in de bench, maar op mijn schoot. Ik voelde me zeer vereerd en gewaardeerd :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329191
Zuzanna schreef:Geweldig hé! Lekker weer erin komen bij iets wat je lang niet gedaan hebt maar wel leuk vind.

Mijn semi-geluksmomentje: was de docu van rambam aan het kijken (da's de mindere kant van het geluksmomentje) op mijn telefoon. Ziva raakt altijd helemaal over de zeik als ik filmpjes met dierengeluiden luister op mijn telefoon, zij kan dat blijkbaar niet van echt onderscheiden. Dus bij dit filmpje, met al het geblaf en gejank, voelde ze zich niet bepaald veilig. En voor het eerst in haar leven was de veilige plek waar ze naar toe ging niet onder tafel of in de bench, maar op mijn schoot. Ik voelde me zeer vereerd en gewaardeerd :-*
Aaah wat lief!

Ja zeker heel leuk. Ik denk dat dit voor het eerst sinds dat Oscar er niet meer is, was dat ik weer eens van top tot teen helemaal blij en stuiter de stuiter vervuld van iets was. Kan het niet goed uitleggen, maar ik weet wel dat het heel erg fijn was dit gevoel weer eens te hebben.
Door eelke
#3329198
Kaela schreef:Aaah wat lief!

Ja zeker heel leuk. Ik denk dat dit voor het eerst sinds dat Oscar er niet meer is, was dat ik weer eens van top tot teen helemaal blij en stuiter de stuiter vervuld van iets was. Kan het niet goed uitleggen, maar ik weet wel dat het heel erg fijn was dit gevoel weer eens te hebben.
Dat moet zeker een fijn gevoel zijn! Het gevoel dat je het nu kunt, met volle teugen genieten. Naast natuurlijk sowieso het gevoel van paardrijden!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3329250
Kaela schreef:Aaah wat lief!

Ja zeker heel leuk. Ik denk dat dit voor het eerst sinds dat Oscar er niet meer is, was dat ik weer eens van top tot teen helemaal blij en stuiter de stuiter vervuld van iets was. Kan het niet goed uitleggen, maar ik weet wel dat het heel erg fijn was dit gevoel weer eens te hebben.
:-* :-*
Door eelke
#3329272
Joep is cool. Er kwam een blaffende herder zonder baas op ons afgestormd, en ging daarna heel leuk rondjes om mij draaien. Joep liep aan de flex. Die hief zijn kop eens op, staart omhoog, worp een blik op de hond en vond hem blijkbaar geen aandacht waardig. Hij zette zijn sjok en snuffel gang weer in, en toen droop de herder ook maar weer af.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door