Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3327765
In de uitverkoop paardenschoenen tegen komen die ik al eens gehad heb en super fijn vond, maar te duur vond om weer te kopen. Met 50% korting kon ik ze toch echt niet meer laten staan!
Door Too
#3327771
Mopperen dat het eten van zouteloze mageremeuk ook geen zoden aan de dijk zet ( al 5 hele dagen namelijk ::) ) en er dan achter komen dat je gisteren je broek zo hebt uitgetrokken , knoop en rits zitten nog dicht :o
T is wel één van de relaxtere broeken maar ik maak er een 'ding' van ;D , alles voor de motivatie
Gebruikersavatar
Door Does72
#3327773
Ik wil zo graag bij je op schoot.... Hoe kan je nou nee zeggen tegen zo'n koppie :)
Zo fijn als je ziek thuis bent dat je kleine vriend zo graag bij je wil zijn.
Bijlagen
IMG_20180112_114828376.jpg
IMG_20180112_114828376.jpg (5.06 MiB) 1836 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3327856
Vandaag mijn eerste smartphone gekocht :cool:
Mijn Sony Ericsson t303 begonnen de knopjes nu minder te worden en als die stuk ging mocht ik van mijzelf nieuwe telefoon kopen :biggrin2: morgen komt beschermhoesje want deze kan natuurlijk niet meer stuiteren ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3327918
Jeej, ikea geweest :) voor 4 euro een plank gescoord die ietsje te groot is, maar groter is beter XD


Afbeelding

Afbeelding

In het midden een kleine beschadiging.

Ik moet nog een stopcontact aanleggen, betegelen en kitten, maar nu ik een plank heb, krijgt het gestalte :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Zuzanna
#3327970
Heerlijke dag gehad vandaag. Vanochtend saai begonnen, met Ziva een 35 minuten aan de lijn wandelen en mn nichtje bijles geven. Toen nog een paar uurtjes met mijn vriend thuis geweest en lekker muziekjes geluisterd. Toch weer een paar leuke nieuwe dingen gehoord.
Toen mn vriend weg moest heb ik Ziva in de auto gezet en ben naar het bos gereden. Héérlijk met haar gewandeld! Het was rustig, bij het grote ven waren er wat hondjes om mee te spelen, wat Ziva ook leuk deed. Verder hadden we het bos voor ons alleen leek het wel.
Toen we thuis kwamen een paar uur op de bank gezeten en niets gedaan, terwijl Ziva lekker lag te slapen en opdrogen. Lekker gegeten, mn vriend was er niet dus iets gemaakt wat hij niet zo lekker vindt en ik wel. Nog even wat in het huishouden gedaan en net met Ziva weer een half uurtje naar buiten. Even naar het losloopveldje voor een paar minuten balletje gooien (das leuk als ze alleen licht heeft van lantaarnpalen, moet ze veel beter opletten waar dat balletje heen gaat in plaats van rennen en we zien wel) en wat oefenen ter voorbereiding op de cursus morgen. Weer wat verder met het aanleren van volgen zonder riem, maar we hebben daar nog een hele weg te gaan.
Nu ligt Ziva lekker met haar kop op mijn voeten, die heeft genoeg gedaan vandaag. Morgen zal ze wel lekker makkelijk zijn op de cursus. Ah, was elke dag maar zo makkelijk en onbezorgd.
Door Zuzanna
#3327975
koekje schreef:Ruik ik hcg?



Vera stofzuigt de keuken. Helaas met haar eigen Henriette, maar het idee is goed.
Hcg?

Blijven bevorderen, dat zuigen! Als ze iets groter is gebruikt ze de echte :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3327990
koekje schreef:Ruik ik hcg?



Vera stofzuigt de keuken. Helaas met haar eigen Henriette, maar het idee is goed.
Oh jee, codetaal. :biggrin2:

Jammer he, dat die kinderstofzuigers niet werken. Laurens heeft er ook eentje. Ik had op de verlanglijst nochtans duidelijk gezegd dat ie mocht werken, maar helaas...
De grasmaaier mocht dan weer niet werken ( en doet ie ook niet) ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3328062
Gezelligheid, 3 mooi bekapte knollies (nou ja, 2 en 3 kwart ::), 1 knollie werkte echt niet mee...), en ook nog een gezellige wandeling met Wetters, Stabijs én een hof-fotograaf.

Ik heb een topdag gehad, bedankt Karin! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door