Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3368162
Kim_S schreef:Na aanrechtbladen en stofzuigers moet een hamster toch een makkie zijn, lijntjes-technisch gezien :biggrin2:

Zonder gekheid, mijn werkgebied loopt van Amersfoort tot het hoge Noorden. Mocht het nodig / handig zijn dan geef maar een gil!

OT: ik word blij van dit topic!! :D
Zou je denken maar het moet wel een hamstertandjesproof transportbakje zijn. En hamsie mag het onderweg ook niet koud krijgen of op de tocht zitten.

Welke hamstersoort wordt het Kaela? Hamstertjes zijn ontzettend leuk :D en slim :cool:
Door eelke
#3368163
Kim_S schreef:Na aanrechtbladen en stofzuigers moet een hamster toch een makkie zijn, lijntjes-technisch gezien :biggrin2:

Zonder gekheid, mijn werkgebied loopt van Amersfoort tot het hoge Noorden. Mocht het nodig / handig zijn dan geef maar een gil!

OT: ik word blij van dit topic!! :D
Hamsters én stofzuigers zijn wel linke boel samen hoor! :D

Jaaa nu wil ik ook een hamster! Of nee een cavia! Of toch weer konijnen? Aaargh!

Leuk joh, een hamstertje :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3368168
Of gerbils! :biggrin2:
Zo leuk!

Die vind ik leuker dan hamster, want actiever en ondernemender, overdag wakker en groepsdiertjes.
Maar das persoonlijk he. ;)

Veel plezier met je hamstertje, Kaela. Ik ben ook benieuwd welke soort het wordt, en welk hok heb je uitgekozen? :) En welke inrichting?
Zie dat het looprad een voldoende grote diameter heeft hé. Zodat de rug niet gekromd moet worden.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3368214
Oh, ik heb ook hamsters gehad! Leuke beestjes. :)

Ik heb een koffiezetapparaat gekocht voor filterkoffie voor 2 kopjes. Ik ben er zo blij mee! Ik was de senseo echt zat.
Zo'n schattig koffiekannetje, net uit een kinder-thee-servies. :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3368215
In het kader van klein geluk. De binnenvoering in mijn best dure MAG schoenen is kapot aan de achterkant, maar natuurlijk buiten de garantie termijn. Toch een mailtje aan gewaagd en ik mag ze laten repareren bij een schoenmaker en MAG betaald dan die kosten. Dat vind ik toch heel erg netjes! :)
Ben juist zo blij met deze schoenen, want ze lopen beter dan mijn aangepaste schoenen en zien er ook leuker uit.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368217
Mijn kleine kneusjes-knollie die na 3 weken ziek zijn en beter worden eindelijk weer in de wei mocht. En die na een uitgebreide rol-sessie in het gras nu als een idioot rondjes galoppeert, al bokkend, omdat ze zo blij is :D :smitten:

(Ze had weer zand gegeten, en ondanks dat we haar regelmatig spul geven zodat het zand er weer uit komt, werd ze 3 weken geleden toch weer ziek... Gelukkig is ze wel weer helemaal opgeknapt. Maar het blijft gek dat de andere 2 nergens last van hebben, en zij zo vaak...)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3368218
eelke schreef:Ik heb net 6 km gelopen en zit nu met Joep op een terrasje :smitten:

Zo nog de laatste 3 km.
Goed gedaan. ;)
Ik heb Maxime in de draagdoek geknoopt en dan zijn we (meneer en ik) Laurens van school en Vincent van de kinderopvang gaan halen. Wij te voet, de kindjes op hun loopfiets.
Was heerlijk, zo in het zonnetje.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3368219
Kim_S schreef:Mijn kleine kneusjes-knollie die na 3 weken ziek zijn en beter worden eindelijk weer in de wei mocht. En die na een uitgebreide rol-sessie in het gras nu als een idioot rondjes galoppeert, al bokkend, omdat ze zo blij is :D :smitten:

(Ze had weer zand gegeten, en ondanks dat we haar regelmatig spul geven zodat het zand er weer uit komt, werd ze 3 weken geleden toch weer ziek... Gelukkig is ze wel weer helemaal opgeknapt. Maar het blijft gek dat de andere 2 nergens last van hebben, en zij zo vaak...)
Ook heel leuk. Heerlijk, als ze rondspringen van geluk en de lente. :D
Ik zag vorige week ook al aan de konijntjes dat de lente eraan kwam.
Maar als ze na een tijdje binnen weer buiten mogen is dat effect natuurlijk nog zoveel groter.

Jammer dat je knollie een klein kneusje blijft dan. Zwaar verleden?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368220
pearlsofpassion schreef:Ook heel leuk. Heerlijk, als ze rondspringen van geluk en de lente. :D
Ik zag vorige week ook al aan de konijntjes dat de lente eraan kwam.

Jammer dat je knollie een klein kneusje blijft dan. Zwaar verleden?
Ze is een paar keer heel erg ziek geweest, heeft daar gevoelige darmen aan overgehouden, en ze is heel snel mager en komt slecht aan. Eind van de zomer is ze meestal eindelijk op gewicht, en eind van de winter is het drama. Hoewel het dit jaar wel meevalt, er zit nog wel wat vlees op de botjes gelukkig. Ze heeft gewoon snel last van van alles, vandaar dat ze ons kneusje is :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3368221
Wat een fijne geluksmomentjes komen er voorbij! :)

Ik ben helemaal blij met dit weer, de hele middag buiten bezig geweest. Moyra liep ons constant achterna en heeft bijna niet geslapen. Ze is nu eindelijk ingestort en ligt voor het fornuis in coma. ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3368238
eelke schreef:Ik heb net 6 km gelopen en zit nu met Joep op een terrasje :smitten:

Zo nog de laatste 3 km.
Heerlijk hè, je wordt echt blij van dit weer. Afbeelding
Kim_S schreef:Mijn kleine kneusjes-knollie die na 3 weken ziek zijn en beter worden eindelijk weer in de wei mocht. En die na een uitgebreide rol-sessie in het gras nu als een idioot rondjes galoppeert, al bokkend, omdat ze zo blij is :D :smitten:

(Ze had weer zand gegeten, en ondanks dat we haar regelmatig spul geven zodat het zand er weer uit komt, werd ze 3 weken geleden toch weer ziek... Gelukkig is ze wel weer helemaal opgeknapt. Maar het blijft gek dat de andere 2 nergens last van hebben, en zij zo vaak...)
Wat kan je daar dan weer van genieten zeg, niets aan als ze ziek zijn. Afbeelding
Ronald schreef:Het is motorweer!
Super Ronald, geniet ervan!Afbeelding
dinky89 schreef:Na 3 dagen klussen is de traprenovatie klaar en hebben we het huis weer voor ons zelf :biggrin2:
En de trap is erg mooi geworden :D
Dat vraagt natuurlijk eigenlijk om een fotootje. Maar fijn dat het af is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door