Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329296
eelke schreef:Dat moet zeker een fijn gevoel zijn! Het gevoel dat je het nu kunt, met volle teugen genieten. Naast natuurlijk sowieso het gevoel van paardrijden!
Ja zeker! Nou kon ik dat al wel hoor, maar er is niet veel waar ik zo'n vervuld gevoel van krijg. Ik word van heel veel dingen blij en gelukkig, maar zo van top tot teen, dat is niet vaak. Met Oscar had ik het regelmatig en vroeger met rijden ook. Het is echt heel fijn om dat weer eens gevonden te hebben.
Door hannabelgje
#3329335
Mijn schutting is na het slopen van het gebouw naast mijn huis een aantal maanden geleden gesneuveld. Het is daardoor niet meer veilig om de kippen los te laten lopen in de tuin. Nou is die schutting gebouwd door het personeel van Ben Hur dus hij staat er ook al ff. Maar vandaag is er een bedrijf begonnen met een nieuwe schutting voor mijn nieuwe buren. Mega stevig en mega hoog. Zalig! Aan het einde van de werk is ie klaar denk ik. Me happy met mijn gratis nieuwe schutting!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Does72
#3329350
Kaela schreef:Voor het eerst in een jaartje of 10 rijles. Ik vind vreemde paardjes altijd erg spannend en dan ook na zo'n lange tijd les op een locatie waar ik niemand ken. Is wel even een zelfvertrouwen dingetje.
Maar paardje was fantastisch en na 10 stappen voelde het al helemaal goed. Was van het type: als jij het niet precies goed en zeer overtuigend vraagt, dan doe ik het niet. Dus erg leerzaam en erg hard werken. Maar ik heb gewoon in snel tempo tölt over de baan geknald, durfde te galoperen en toen ik hem daar niet goed in kon houden zei de juf "goh hij kan ook goed telgangen, krijg nou de hik". Heb ik maar mooi even alle 5 de gangen gereden ;D .

Eind februari weer en dan krijg ik een galop toppertje, omdat ik na jaren niet galloperen dat voor geen meter meer kan en juist zo leuk vind.
Zo was ik ook weer na jaren begonnen, met rijlessen bij een manege. Ik herken het gevoel helemaal. Ik was in het begin bij elke galop meteen mijn beugels kwijt :) maar na flink oefenen is dat helemaal goed gekomen. Je zal wel flink spierpijn hebben na de eerste les. Vooral als het zo hard werken was.
Maar wat is het leuk hè?! Geniet van lessen!!
Door smulpaap
#3329382
Geluksmomentje van de draak :biggrin2: Moeder , kijk eens ! Ik heb een gepimpte snor :D
Deze keer geen bagger maar mensenpoep , haar soulmate Jake , een gladharige JRT had zijn rug maar gepimpt
Stelletje smeerlappen
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3330371
Ik kwam gisteren uit mijn werk en het was nog licht. Ik heb mijn jas niet uitgetrokken en ben meteen met de honden gaan lopen. Op mijn werkschoenen de straat uitgerend XD

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330372
Fenixjuh schreef:Ik kwam gisteren uit mijn werk en het was nog licht. Ik heb mijn jas niet uitgetrokken en ben meteen met de honden gaan lopen. Op mijn werkschoenen de straat uitgerend XD

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Fijn he! We gaan de goede kant weer op. De lucht was gisteren ook prachtig mooi, daar kan ik zo van genieten!
Door hannabelgje
#3330373
Gisteravond bij een nieuwe hondenschool wezen kijken. Ze geven er ook les in detectie. Binnenkort mag Zoë het een keer gaan proberen of ze het leuk vindt en of de setting voor haar geschikt is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3330444
Kaela schreef:Fijn he! We gaan de goede kant weer op. De lucht was gisteren ook prachtig mooi, daar kan ik zo van genieten!
Om hier bij aan te sluiten reed ik gisterochtend heerlijk over dwingelderveld en de veluwe terwijl de zon steeds verder op kwam. Soms heeft het zijn voordelen om van 7 tot 9 's ochtends al in de auto te zitten :cool:

Geluksmoment was ook dat vanmorgen automobilist voor mij auto onder controle hield ondanks dat hij door noodstop in de middenberm terecht kwam op de a7. Ook geluk dat er niemand op mij geknald is van achteren.
Daarnaast kon ik vanmiddag om 4 uur weg uit hoofddorp naar huis waardoor ik voor de files uit reed en al om half 7 thuis was :D
Door hannabelgje
#3330608
Wasmachine gekocht. Ik ging voor een tweedehandsje, maar heb nu een nieuwe aeg voor 300 euries. Komende week sluit vaderlief em aan en brengt hij mijn stukkende machine weg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3330628
Fijn Hannah!

Thuiskomen, het altijd weer leuk met 2 blije guppen
Toen ik wegreed bij het werk regende het pijpenstelen, maar bij huis was het droog. Flinke wandeling, ondergaande zon, prachtige lucht. Gewoon, lekker, genoten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door