Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3333141
Mijn geluksmomentje is al van gisteren, maar ik was superblij. Begin januari had ik als een van de laatste dingen de knoflookpers ingepakt in een van de haast 200 verhuisdozen ::) . Onze spullen gingen drie weken in de opslag en wij in die tijd naar een vakantiehuisje. Dat is echt een huis waar haast alle keukenspullen te vinden zijn, maar ik was even vergeten dat er geen knoflookpers is. Toen onze spullen in het nieuwe huis kwamen - waar wij voorlopig zullen kamperen - wist ik natuurlijk niet meer in welke doos het ding zat. Gistermiddag heb ik hem eindelijk gevonden, hoera! Geperste knoflook is veel lekkerder dan gesneden knoflook!!!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3333143
Tanna schreef:Mijn geluksmomentje is al van gisteren, maar ik was superblij. Begin januari had ik als een van de laatste dingen de knoflookpers ingepakt in een van de haast 200 verhuisdozen ::) . Onze spullen gingen drie weken in de opslag en wij in die tijd naar een vakantiehuisje. Dat is echt een huis waar haast alle keukenspullen te vinden zijn, maar ik was even vergeten dat er geen knoflookpers is. Toen onze spullen in het nieuwe huis kwamen - waar wij voorlopig zullen kamperen - wist ik natuurlijk niet meer in welke doos het ding zat. Gistermiddag heb ik hem eindelijk gevonden, hoera! Geperste knoflook is veel lekkerder dan gesneden knoflook!!!
Oh ik snap dit! Ik heb mijn knoflookpers wel meegenomen naar het vakantiehuisje gelukkig!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333157
dinky89 schreef:Dat doe ik ook vaak ;D
Wokpan wil ik ook nog wel eens meenemen en eigen kussens ::)
Ja eigen kussens ook altijd!
pluk schreef: Wij nemen ons koffiezetapparaat mee ;)
Dat hebben ze meestal wel, maar ja ik drink geen koffie :biggrin2:
Door Tanna
#3333162
Kaio schreef:Ik neem altijd een of 2 messen mee op vakantie :biggrin2:
Kussens, messen, knoflookpers dus ;) :biggrin2: , soms zelfs de broodbakmachine ::) ........ Maar nu we wonen in de provincie waar we altijd met vakantie gingen hoeft het niet meer zo nodig!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333174
Kaio schreef:Ik neem altijd een of 2 messen mee op vakantie :biggrin2:
dinky89 schreef:
Dat doe ik ook vaak ;D
Wokpan wil ik ook nog wel eens meenemen en eigen kussens ::)
Hahaha, zó herkenbaar. ;D Meneer neemt nog wel eens zijn Laguiole mee naar het restaurant voor als de messen te bot zijn. ::) ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3333178
Kaio schreef: Ja eigen kussens ook altijd!


Dat hebben ze meestal wel, maar ja ik drink geen koffie :biggrin2:
Koffiezetter hebben ze wel, maar heb je die dingen weleens van binnen bekeken?
Bleh!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333189
pluk schreef:Koffiezetter hebben ze wel, maar heb je die dingen weleens van binnen bekeken?
Bleh!!
Eh nee, maar ik drink het ook niet ;D sterker nog ik blijf uit de buurt want ik vind het zo stinken :P
Maar ik snap waar je heen wilt ....
Door Tanna
#3333201
pluk schreef:Koffiezetter hebben ze wel, maar heb je die dingen weleens van binnen bekeken?
Bleh!!
En de waterkoker, altijd vol met kalk. Ik kom dus al binnen met een fles schoonmaakazijn en zorg ook dat de waterkoker helemaal fris is voor de volgende gasten, schrijf er subtiel iets over in het gastenboek. Als je dan nog eens in dat vakantiehuis komt merk je dat het geen ruk heeft geholpen natuurlijk!
Door Tanna
#3333202
-Annemarie- schreef:Hahaha, zó herkenbaar. ;D Meneer neemt nog wel eens zijn Laguiole mee naar het restaurant voor als de messen te bot zijn. ::) ;D
Heerlijke Meneer heb je toch ook! ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3333208
Tanna schreef:En de waterkoker, altijd vol met kalk. Ik kom dus al binnen met een fles schoonmaakazijn en zorg ook dat de waterkoker helemaal fris is voor de volgende gasten, schrijf er subtiel iets over in het gastenboek. Als je dan nog eens in dat vakantiehuis komt merk je dat het geen ruk heeft geholpen natuurlijk!
;D fles azijn hoort hier ook tot de standaard uitrusting idd
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3333510
Whoohoo, weer een stapje dichterbij barfhalla :) Afbeelding

Wie zegt dat meisjes niet kunnen klussen?
Afbeelding
Beetje trots op mezelf :) ik moet alleen nog iets voor de achterwand bedenken... Ik heb nog tegels over van de badkamer, maar dat schijnt geen goed idee te zijn op een gipsen wandje... Iemand nog een idee?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door