Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3328092
Zuzanna schreef:Iemand moet me toch even uitleggen wat hcg betekent >:(
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Humaan_ ... adotrofine Is wat bij mij opkomt
Nesteldrang


Ot; heerlijk weekend met de mannen en vrienden en hun hond. Lekker gewandeld in de Eiffel

En vanmorgen durfde Siep de senior in de bench van Spot te slapen en die vond het goed
BECE4C3F-2DE9-4C87-B592-2A2B66508E17.jpeg
BECE4C3F-2DE9-4C87-B592-2A2B66508E17.jpeg (1.44 MiB) 1785 keer bekeken
Door Eef+Stippels
#3328131
Siberienne schreef: Ot; heerlijk weekend met de mannen en vrienden en hun hond. Lekker gewandeld in de Eiffel

En vanmorgen durfde Siep de senior in de bench van Spot te slapen en die vond het goed

BECE4C3F-2DE9-4C87-B592-2A2B66508E17.jpeg
Aaaaahhh wat een schatje :smitten:
Door Siberienne
#3328134
Eef+doggies schreef:Aaaaahhh wat een schatje :smitten:

Ja het is echt een liefie - ook wel dondersteentje maar zo leuk. En ik vind oude hondjes zo vertederend. Voor een 13 jarige heeft hij heel goed meegewandeld, vanmorgen toch zo’n 2 uur door de heuvels. En zich gehandhaafd tussen mijn meneren. Waarschijnlijk slaapt hij de rest vd week ...
Door src_esther
#3328184
Zuzanna schreef:;D dat hormoon ken ik prima maar in de context had ik het er niet uit gehaald
Als iemand anders dan koekje de term had gebruikt, had ik ook met een groot vraagteken boven mijn hoofd gezeten... ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3328261
Komende zondag ein-de-lijk rijles! Het bijrijdt adres werd niets, hoor niets meer na de laatste "we moeten snel afspreken" van oktober. Geeft niet, het is geen moeten, maar zeg dat dan even. Zoeken naar een leuk les adres was ook lastig, deze is een uur rijden. Maar wel direct naast het bos waar we altijd speurden, dus als ik mijn rijkunsten weer wat leuk geupdate vind, kan er ook eens een leuke bosrit gedaan worden. Zin aan zondag!!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3328263
Chouka schreef:ik ben heel blij omdat ik hulp krijg aangeboden langs verschillende kanten en dat doet deugd.
Mag ook wel met de pech die je hebt! Beterschap!
Door Siberienne
#3328269
Kaela schreef:Komende zondag ein-de-lijk rijles! Het bijrijdt adres werd niets, hoor niets meer na de laatste "we moeten snel afspreken" van oktober. Geeft niet, het is geen moeten, maar zeg dat dan even. Zoeken naar een leuk les adres was ook lastig, deze is een uur rijden. Maar wel direct naast het bos waar we altijd speurden, dus als ik mijn rijkunsten weer wat leuk geupdate vind, kan er ook eens een leuke bosrit gedaan worden. Zin aan zondag!!!
Ik had gisteren nog een geluksmomentje ; allemaal IJslandse paarden geknuffeld, wat zijn die leuk! Zo lief en rustig, en die manen, zo mooi! Was echt gave ervaring.

Geluksmomentje van vandaag; beetje gewerkt, goed gesprek mediator gehad en manlief kreeg zojuist met wat knopjes duwen onze weigerachtige verwarmingsketel weer aan de praat :biggrin2: de radiatoren worden weer warm!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door