Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3319748
Vannacht geen oog dichtgedaan. Heel de dag op werk met een bang hartje vanwege Nori. Dan kom je thuis en dan komt hij naar je toe om te vertellen dat hij honger heeft. Pffff er viel een last van me af. Ik heb em een klein hapje blikvoer gegeven wat hij heerlijk oppeuzelde. Straks voor ik naar school vertrek nog maar een hapje geven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Zuzanna
#3319751
hannabelgje schreef:Vannacht geen oog dichtgedaan. Heel de dag op werk met een bang hartje vanwege Nori. Dan kom je thuis en dan komt hij naar je toe om te vertellen dat hij honger heeft. Pffff er viel een last van me af. Ik heb em een klein hapje blikvoer gegeven wat hij heerlijk oppeuzelde. Straks voor ik naar school vertrek nog maar een hapje geven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
O, gelukkig! Fijn dat hij zich weer beter voelt.
Door Anne in Zweden
#3319806
Een schitterend noorderlicht tijdens de avondwandeling daarnet! Op zich hebben we hier regelmatig noorderlichten, maar ditmaal was het bijzonder groot en actief. Op een gegeven moment leek het wel of er een ufo aan het landen was: een perfecte halve ellips met omhoog stralende lichten. Fantastisch om te zien.
En dan, terwijl je de oprit oploopt, Orion boven je huis zien hangen, naast een afnemende maar nog altijd fel schijnende maan. Zo mooi... :smitten:
Door Zuzanna
#3319814
Anne in Zweden schreef:Een schitterend noorderlicht tijdens de avondwandeling daarnet! Op zich hebben we hier regelmatig noorderlichten, maar ditmaal was het bijzonder groot en actief. Op een gegeven moment leek het wel of er een ufo aan het landen was: een perfecte halve ellips met omhoog stralende lichten. Fantastisch om te zien.
En dan, terwijl je de oprit oploopt, Orion boven je huis zien hangen, naast een afnemende maar nog altijd fel schijnende maan. Zo mooi... :smitten:
Dat lijkt me echt fantastisch! Ooit wil ik ook nog het noorderlicht zien. Prijs je maar gelukkig dat je daar gratis van mag genieten!
Door - pien -
#3319829
Anne in Zweden schreef:Een schitterend noorderlicht tijdens de avondwandeling daarnet! Op zich hebben we hier regelmatig noorderlichten, maar ditmaal was het bijzonder groot en actief. Op een gegeven moment leek het wel of er een ufo aan het landen was: een perfecte halve ellips met omhoog stralende lichten. Fantastisch om te zien.
En dan, terwijl je de oprit oploopt, Orion boven je huis zien hangen, naast een afnemende maar nog altijd fel schijnende maan. Zo mooi... :smitten:
Ooo, ik krijg helemaal kippevel! Geweldig :smitten:
Door Siberienne
#3319836
Anne in Zweden schreef:Een schitterend noorderlicht tijdens de avondwandeling daarnet! Op zich hebben we hier regelmatig noorderlichten, maar ditmaal was het bijzonder groot en actief. Op een gegeven moment leek het wel of er een ufo aan het landen was: een perfecte halve ellips met omhoog stralende lichten. Fantastisch om te zien.
En dan, terwijl je de oprit oploopt, Orion boven je huis zien hangen, naast een afnemende maar nog altijd fel schijnende maan. Zo mooi... :smitten:

Ik. Ben. Jaloers. ;D ;D ;D heerlijk zeg!
Van weersomstuit meteen maar begonnen met uit te zoeken wanneer we op wintersport gaan en waarheen. Noorwegen of Zweden wordt het. Dat sowieso.

Ik heb speculaas gebakken en een warme choco koffie gemaakt. Vrije dag vandaag. :)
Door Anne in Zweden
#3319904
Zuzanna schreef:Dat lijkt me echt fantastisch! Ooit wil ik ook nog het noorderlicht zien. Prijs je maar gelukkig dat je daar gratis van mag genieten!
Ik word er ook oprecht gelukkig van!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3320084
Anne in Zweden schreef:Een schitterend noorderlicht tijdens de avondwandeling daarnet! Op zich hebben we hier regelmatig noorderlichten, maar ditmaal was het bijzonder groot en actief. Op een gegeven moment leek het wel of er een ufo aan het landen was: een perfecte halve ellips met omhoog stralende lichten. Fantastisch om te zien.
En dan, terwijl je de oprit oploopt, Orion boven je huis zien hangen, naast een afnemende maar nog altijd fel schijnende maan. Zo mooi... :smitten:
Volgende keer een filmpje of foto?
Staat in elk geval bij ons op de bucketlist; het noorderlicht
Door Anne in Zweden
#3320089
constance.blokzijl schreef:Volgende keer een filmpje of foto?
Staat in elk geval bij ons op de bucketlist; het noorderlicht
Ik denk dat je vrij goede apparatuur nodig hebt om het noorderlicht mooi te kunnen vastleggen, en die heb ik niet. Maar ik zal het binnenkort eens proberen, wie weet. In ieder geval was het zelfs in Zuid-Zweden zichtbaar geweest, hoorde ik van de buuf vanmiddag. Het is ook de tijd van het jaar ervoor: temperaturen net onder het vriespunt, kraakheldere hemel. Je kunt hier ook iedere afzonderlijke ster in de Melkweg zo ongeveer zien nu (een paar dagen geleden nog niet, toen scheen de maan nog te fel).
Door Siberienne
#3320097
Anne in Zweden schreef:Ik denk dat je vrij goede apparatuur nodig hebt om het noorderlicht mooi te kunnen vastleggen, en die heb ik niet. Maar ik zal het binnenkort eens proberen, wie weet. In ieder geval was het zelfs in Zuid-Zweden zichtbaar geweest, hoorde ik van de buuf vanmiddag. Het is ook de tijd van het jaar ervoor: temperaturen net onder het vriespunt, kraakheldere hemel. Je kunt hier ook iedere afzonderlijke ster in de Melkweg zo ongeveer zien nu (een paar dagen geleden nog niet, toen scheen de maan nog te fel).

Cursus?
;) ;) ;)
http://www.jolandalinschooten.nl/evenem ... is-zweden/
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3320536
Zoontje Laurens van 2 jaar die helemaal uit zijn dak gaat als hij met de katten mag spelen. En Cuzco die het nog niet helemaal vertrouwt maar een lange hengel wel wil vangen. :D
Laurens is alleen zo enthousiast dat ik moet opletten dat de hengel niet als zweep gebruikt wordt. ;D ::) Maar zijn gezicht als hij een kater aan zijn hengel heeft hangen, is goud waard.

Op een bepaald moment liep ermee door de kamer, de hengel achter zich aanslepend. En maakte daarbij een enthousiast 'hmmmmmmm' geluid.
Kleine broer Vincent loopt net en kon hem dus niet volgen. Hij slaakte even een kreet van frustratie om dan meteen heel stoer te gaan rondlopen onder het produceren van datzelfde 'hmmmm' geluid. :smitten: Zo schattig!
Door Zuzanna
#3320588
Ik wordt toch altijd zo blij als Ziva haar drolletjes in het donker vlak bij een lantaarnpaal legt, op een plek waar geen bladeren liggen en 20 m vóór een prullebak... :-* brave hond
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3320610
Wat lief van Ziva!

Ik ging in ons oude huis soms naar een parkje, hemelsbreed zal het ongeveer in het midden liggen. Een tijdje terug ging ik in het donker met Jacy daarnaartoe en ik wilde kijken of ik via de aaneengesloten woonwijken terug kon. Ik verdwaalde, maar kwam wel langs een leuk grasveldje. Ik ben van het weekend de route nog eens met daglicht wezen lopen, en uiteindelijk herkende ik de snackbar, dus terug naar huis. Van de week weer in het donker naar de snackbar gelopen en terug de route van de eerste keer te volgen, kwam ik weer langs dat leuke grasveld en ik liep daarna meteen naar huis, is het hier gewoon om de hoek XD
Gisteren dus naar dat grasveld gelopen vanaf huis en bleek het achter de wijk door te lopen. Ik ben na een tijdje terug gegaan omdat het schemerde en ik niet zo'n behoefte heb om over een modderpadgrasveld te lopen als ik de drollen niet kan zien. Aangezien ik ervan overtuigd was dat het pad helemaal tot aan de rijksweg door zou lopen, vanmorgen terug gegaan met de intentie om een lange wandeling te maken. Als ik gisteren 10 meter verder was gelopen, had ik gezien dat het pad aansluit op een gigantisch hondenlosloopveldje!! Dus dat maar gelopen, na 25 minuten was ik al thuis maar wat vind ik het gaaf dat ik dit zo dichtbij huis gevonden heb XD Hopelijk dat ik met Jacy nog eens ga kijken of ik tot de rijksweg kan lopen, maar het lijkt me zo leuk om hier met Snow naartoe te gaan

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door