Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3318780
hannabelgje schreef:Mijn eerste salaris gekregen van mijn nieuwe baan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Oh dat moet weer een fijn gevoel zijn . bevalt het werk je goed ?
Door hannabelgje
#3318793
smulpaap schreef:
Oh dat moet weer een fijn gevoel zijn . bevalt het werk je goed ?
Ja het is ook lastig om om te schakelen van een weeksalaris naar een maandsalaris. Zeker als je daar geen rekening mee gehouden had. Ik was eigenlijk niet van plan om ander werk te zoeken op korte termijn, maarja. Salaris is onder de streep hetzelfde gebleven, maar bovenin wel gewijzigd. Zo heb ik meer loon, maar (veel) minder reiskostenvergoeding en ik zit nu bij het pensioenfonds. Ook heb ik meer vakantiedagen en meer vakantiegeld, word ik doorbetaald bij ziekte enz.
Het bevalt zeker goed. Leuk bedrijf. Wat minder hectisch dan DLL en heel ander soort mensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Cathelijn
#3318796
Yeah, ik heb bijna weer een auto. Mijn garage heeft een hele mooie auto voor me gevonden uit 2007, 100.000km gereden, zeer netjes onderhouden. Wel wat gebruikssporen maar dat is te verwachten bij een auto van 10 jaar oud. Hij komt oorspronkelijk uit Duitsland en is een paar jaar geleden ingevoerd in NL.
Ik heb alle opties weer die ik al had, waaronder voorruitverwarming wat voor kleine mensen echt ideaal is :biggrin2: , en ik kan straks ook de ramen achter electrisch bedienen. Dus ik heb in grote lijnen dezelfde auto maar hij is van buiten en van binnen genoeg anders dat het voor mij wel echt een nieuwe auto is, en een verbetering.
Nou nog hopen dat ik nog wat geld ga zien uit Oekraïne ::) :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3318797
hannabelgje schreef:Ja het is ook lastig om om te schakelen van een weeksalaris naar een maandsalaris. Zeker als je daar geen rekening mee gehouden had. Ik was eigenlijk niet van plan om ander werk te zoeken op korte termijn, maarja. Salaris is onder de streep hetzelfde gebleven, maar bovenin wel gewijzigd. Zo heb ik meer loon, maar (veel) minder reiskostenvergoeding en ik zit nu bij het pensioenfonds. Ook heb ik meer vakantiedagen en meer vakantiegeld, word ik doorbetaald bij ziekte enz.
Het bevalt zeker goed. Leuk bedrijf. Wat minder hectisch dan DLL en heel ander soort mensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Maar wel fijn zo'n maandsalaris, gezien de andere voordelen welke het impliceert. Heb je nu ook een vaste aanstelling?
En natuurlijk ook belangrijk dat het goed bevalt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3318798
Cathelijn schreef:Yeah, ik heb bijna weer een auto. Mijn garage heeft een hele mooie auto voor me gevonden uit 2007, 100.000km gereden, zeer netjes onderhouden. Wel wat gebruikssporen maar dat is te verwachten bij een auto van 10 jaar oud. Hij komt oorspronkelijk uit Duitsland en is een paar jaar geleden ingevoerd in NL.
Ik heb alle opties weer die ik al had, waaronder voorruitverwarming wat voor kleine mensen echt ideaal is :biggrin2: , en ik kan straks ook de ramen achter electrisch bedienen. Dus ik heb in grote lijnen dezelfde auto maar hij is van buiten en van binnen genoeg anders dat het voor mij wel echt een nieuwe auto is, en een verbetering.
Nou nog hopen dat ik nog wat geld ga zien uit Oekraïne ::) :-\
Nou mooi! Hoop dat het wat is, en veel rijplezier ermee!
Maar daar zeg je wat, ik heb een caddy, (dat zijn nogal kale autootjes) dat wordt nog wat van de winter dan ;D . Weet nog dat ik er bij de transporter niet bijkwam ::) ;D . Bij de Galaxy ook niet goed maar die heeft vooruitverwarming. Maar ik heb tegenwoordig een krabber op een lange steel :biggrin2:
Door Zuzanna
#3318872
Wie het keine niet eert...
Vanmiddag er achter gekomen dat Ziva graag 'helpt' bij bladharken door achter de hark aan te rennen. Heb me kapot gelachen! Ze wilde er ook in happen, dat vond ik geen succes. Dus mocht ze van mij tegelijkertijd haar balletje vast houden. Wat een straf :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3318885
Zuzanna schreef:Wie het keine niet eert...
Vanmiddag er achter gekomen dat Ziva graag 'helpt' bij bladharken door achter de hark aan te rennen. Heb me kapot gelachen! Ze wilde er ook in happen, dat vond ik geen succes. Dus mocht ze van mij tegelijkertijd haar balletje vast houden. Wat een straf :D
Hahaha leuk!

Bedenk ik me gisteren heeft Maci ook weer gespeeld sinds lange tijd ( ging niet echt lekker met hem) samen met Fozzy beestje uit elkaar trekken, en Ol i proberen mee te doen, maar wist niet hoe, dus toen maar blaffen en rondjes rennen ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3318955
Na alle gemopper op de garage, vandaag een geluksmomentje. We kregen de factuur van de extra reparaties binnen. Leenauto gratis, onderdeel gratis, manuren gratis. Heel netjes! Ze hadden me een week zorgen kunnen besparen door dat vorige week al te vertellen, maar goed, toch erg blij mee.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3319056
O nou wel fijn uiteindelijk!


Oli heeft gisteren zijn eerste workshop erop zitten :D Detectie, hij vond het leuk! En hij leert ook best snel. Is natuurlijk ook snel moe nog, van alle indrukken en hersens gebruiken, maar het is eentje die graag werkt en snel kan leren :D
Hij begint steeds beter in zijn vel te zitten en zich thuis te voelen, is echt wel te merken
Door hannabelgje
#3319317
Vandaag mijn laatste dag proeftijd dus nu zitten ze tot 1 mei aan me vast. Toch wel een lekker gevoel. Ik heb het er super naar mijn zin. Toch een juiste keuze geweest.
Net nog ff lekker op een verlaten straatje met Zoë gefietst. Dat was ook echt ff lekker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3319439
Gefeliciteerd, Hanna!

Kaio schreef: Oli heeft gisteren zijn eerste workshop erop zitten :D Detectie, hij vond het leuk! En hij leert ook best snel. Is natuurlijk ook snel moe nog, van alle indrukken en hersens gebruiken, maar het is eentje die graag werkt en snel kan leren :D
Hij begint steeds beter in zijn vel te zitten en zich thuis te voelen, is echt wel te merken
Fijn!! :D
Door - pien -
#3319493
hannabelgje schreef:Vandaag mijn laatste dag proeftijd dus nu zitten ze tot 1 mei aan me vast. Toch wel een lekker gevoel. Ik heb het er super naar mijn zin. Toch een juiste keuze geweest.
Net nog ff lekker op een verlaten straatje met Zoë gefietst. Dat was ook echt ff lekker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat is goed nieuws!
Kaio schreef:

Oli heeft gisteren zijn eerste workshop erop zitten :D Detectie, hij vond het leuk! En hij leert ook best snel. Is natuurlijk ook snel moe nog, van alle indrukken en hersens gebruiken, maar het is eentje die graag werkt en snel kan leren :D
Hij begint steeds beter in zijn vel te zitten en zich thuis te voelen, is echt wel te merken
Leuk :thumbup:

Normaal slaapt Joepie op z'n zij, of opgekruld, en ik zie hem ineens op z'n ruggetje liggen de laatste weken, pootjes in de lucht, koppie zowat geknakt opzij...hij voelt zich goed bij ons :smitten:
Hij is in januari 4 jaar hier...het gaat langzaam, maar het gaat...ik ben dan zo ontroerd over m'n kleine dappere druifie...
Hij komt ook aan mijn arm krabbelen als hij op schoot wil. Als hij dan op schoot zit dan valt hij soms in slaap...vol vertrouwen dat het goed is... :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door