Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3352295
Gisteravond had ik de eerste les detectie met Zoë. Ik was stikzenuwachtig omdat ik bang was voor uitvallen, blaffen en medecursisten op proberen te eten. Maar ik wilde het toch proberen. Het ging super goed. In het begin vond ze het eng, maar rondje 2 en 3 ging ze enthousiast naar binnen en aan het werk. Zo ontzettend trots op mijn meisje en wat heerlijk om weer samen bezig te zijn.
En ze heeft niet 1 keer geblaft. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352651
Wij hebben gisteren een bijzondere loge gehad. Voor de mensen met het boek van Monique Bladder: Pim. Een tijdje terug is hij een middagje komen kennismaken en wennen, samen met zijn vriendinnetje natuurlijk. En nu hebben ze een nachtje bij ons geslapen.
Het is zo bijzonder, om een band met hem aan te mogen gaan. En te zien hoe hij net zo bezig is om ons te leren kennen, als wij hem. Alles is heel goed gegaan en volgens mij hadden ze het ook best naar hun zin bij ons. Over een tijdje komen ze weer, we kijken er nu al naar uit!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352699
Ja wat leuk met Zoë

En even opgezocht wie Pim was :biggrin2: . Moet het boek nog verder lezen ::)

Hier een geluksmomentje: de pompen en de drogers zijn weg uit de kelder :D :D :D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3352716
Saar weegt, sinds zaterdag, 9,6 kg..... ruim 2,2 kg afgevallen in bijna 5 maanden!!! Ik vind haar er nog wat forser uitzien, dus nog ff iets eraf en dan kijken we verder..... gaat goed!!!!!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3352773
Wauw, gave foto's.
Ik heb niet vaak van die geluksmomentjes maar vandaag kwam er een goede vriendin. We kennen elkaar al 18 jaar. We hebben heel waardevolle gesprekken gehad, superfijn. Maar wat nog veel fijner was is dat ze me geholpen heeft op spinnenjacht zodat ik zometeen durf te gaan slapen.
Vanochtend kroop er een joekel :o van een spin uit mn korte broek. Die gooi is savonds op de grond en trek ik sochtends weer aan. :cool: . Nu woonde er dus die joekel in. Nou noem ik alle spinnen joekels maar deze was ter grootte van een grote knikker, zo'n bikkel. En ik ben p a n i s c h! Echt vreselijk. Ik begon te gillen en er keken 6 ogen mij erg verschrikt aan. Vervolgens heb ik voor mijn doen adequaat een beker gepakt en gedacht, dan gooi ik m erover en dan ruimt vriendin m vanmiddag op. Toen was ie weg!! :-X :crying:
We hebben vanavond met de stofzuiger alle hoekjes en kiertjes gezogen. Ik heb in geen jaar zo'n schoon huis gehad. :biggrin2:
De spin hebben we niet gevonden. We zijn wel zo secuur te werk gegaan dat ik echt geloof dat het beest verdwenen is. Als in bed op zn kop, alles uit alle hoekjes getrokken, bank op zn kop.
Misschien dat Siepie m heeft gepakt, Lea doet dat niet meer. Of misschien heeft ie eieren voor zn geld gekozen en is zelf naar buiten gerend. Kan me niet schelen, hij was niet meer in mn huis..
Door Eef+Stippels
#3352790
Wat leuk, Hanna!!

Fijn dat de hele handel uit de kelder is, Kaio.

@Siberienne, wat fijn dat het toch geen frozen shoulder lijkt te worden!

Vanochtend kroop er een joekel :o van een spin uit mn korte broek. Die gooi is savonds op de grond en trek ik sochtends weer aan. :cool: . Nu woonde er dus die joekel in. Nou noem ik alle spinnen joekels maar deze was ter grootte van een grote knikker, zo'n bikkel. En ik ben p a n i s c h! Echt vreselijk. Ik begon te gillen en er keken 6 ogen mij erg verschrikt aan.
Arme spin, zo ontzettend geschrokken ;D
Lekker dat je huis superschoon is :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352793
Ooooh men, een spin in je broek! Doodeng! Fijn dat je huis nu spinvrij is!!

Mijn geluksmomentje: ik heb een kroon ekregen vandaag. En ik leef nog, na vijf verdovingsspuiten :o Lang leve de liefste taxichaffeuse van de wereld en de pil van de huisarts.

Nu chillen in mijn hangmat met de vogels buiten. Dat is onbetaalbaar geluk!
Door Siberienne
#3352912
Een aantal mensen op mijn oude werk hebben pas deze week gehoord dat ik niet meer terug kom. Aantal aardige mails gehad en een bos bloemen met bedankjes :) Toch leuk!

En... op 3 september begin ik op mijn nieuwe werkplek, weliswaar tijdelijk (tot einde van het jaar) maar wie weet! Ben al lang blij dat ik weer aan de slag kan :) :)

Tot slot; ijsje gegeten met een goede vriendin bij Clevers, een begrip hier in de regio
IMG_2532.JPG
IMG_2532.JPG (2.42 MiB) 2419 keer bekeken
IMG_2533.JPG
IMG_2533.JPG (2.56 MiB) 2419 keer bekeken
en oh ja, mijn schouder beweegt weer een stukje beter.

Oftewel: de lijn is weer omhoog!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door