Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3347317
constance.blokzijl schreef:Na 2 maanden flexijoint trok Lola vanmorgen weer een volle sprint in het bos en had ze heel even weer ‘de zoomies’
Ik geloof er weer in dat mijn meisje minimaal 10 wordt!

Yeah..dat zijn de fijnste!
Door Too
#3347400
- pien - schreef:Meneer pien is een keukentje aan het installeren in het klompenhok, aka mijn toekomstige barfhalla :yeah:
Klinkt heel fijn!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3347803
Mn oudste heeft de 1ste stap (nou ja, eigenlijk de 2de stap, want ik heb gebeld naar de HA als 1ste stap), voor een verwijsbrief voor een therapeut/psycholoog..... Binnen 10 dg wordt ze gebeld.... Ze is meteen een stuk vrolijker dan voor vandaag.... Zal ook meespelen dat ze vanaf vandaag vakantie heeft..... En als het goed is, gaat school akkoord met dat ze naar 5havo gaat ipv 5vwo (ze is overigens wel over hoor).....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3347804
CindyMayella schreef:Mn oudste heeft de 1ste stap (nou ja, eigenlijk de 2de stap, want ik heb gebeld naar de HA als 1ste stap), voor een verwijsbrief voor een therapeut/psycholoog..... Binnen 10 dg wordt ze gebeld.... Ze is meteen een stuk vrolijker dan voor vandaag.... Zal ook meespelen dat ze vanaf vandaag vakantie heeft..... En als het goed is, gaat school akkoord met dat ze naar 5havo gaat ipv 5vwo (ze is overigens wel over hoor).....
Super!

Ik heb zelf het VWO gedaan zonder al te veel problemen, maar ben daarna een HBO opleiding gaan doen omdat ik meer praktijk veel leuker vond dan meer theorie. Geen seconde spijt van gehad nog. Ik hoop dat dit voor jouw dochter ook zo gaat zijn, en dat ze straks blij is in 5 HAVO! :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3347820
Harry heeft gespeeld met een Stafford meisje van 6; superleuk. Water in, water uit en lomp tekeer gaan zoals een bulldog en Stafford kunnen. Was van een oudere meneer, en al pratend dat komen we er achter dat ze nog niet zo lang in stadshagen wonen en ze hadden ruim 30 jaar in Dedemsvaart gewoond waar hij directeur was geweest van een openbare onderwijsinstelling. En laat ik nu uit dat durpie komen! Niet op zijn school gezeten omdat ik op het christelijk onderwijs zat maar hij kende wel een groot deel van mijn leraren van mijn Mavo. En we kennen dus samen ook nog veel anderen omdat ik jaren gevolleybald heb. En daar was geen onderscheid in. Dus de honden ruim 3 kwartier gespeeld, en wij een super leuk gesprek. En vooral voor Harry vind ik het leuk, hij kan niet zo vaak met een andere hond spelen maar dit was heel overzichtelijk (soort eilandje met alleen een brug als toegang) en kon hij dus ook heerlijk los gaan
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3347822
constance.blokzijl schreef:Harry heeft gespeeld met een Stafford meisje van 6; superleuk. Water in, water uit en lomp tekeer gaan zoals een bulldog en Stafford kunnen. Was van een oudere meneer, en al pratend dat komen we er achter dat ze nog niet zo lang in stadshagen wonen en ze hadden ruim 30 jaar in Dedemsvaart gewoond waar hij directeur was geweest van een openbare onderwijsinstelling. En laat ik nu uit dat durpie komen! Niet op zijn school gezeten omdat ik op het christelijk onderwijs zat maar hij kende wel een groot deel van mijn leraren van mijn Mavo. En we kennen dus samen ook nog veel anderen omdat ik jaren gevolleybald heb. En daar was geen onderscheid in. Dus de honden ruim 3 kwartier gespeeld, en wij een super leuk gesprek. En vooral voor Harry vind ik het leuk, hij kan niet zo vaak met een andere hond spelen maar dit was heel overzichtelijk (soort eilandje met alleen een brug als toegang) en kon hij dus ook heerlijk los gaan
Leuk hè?! :) ...
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3347824
CindyMayella schreef:
Leuk hè?! :) ...
Ja super! Ik laat hem heel weinig los, gewoon omdat hij nou eenmaal een HR hond is, maar dit durfde ik wel; ik zie mensen ruim aan komen én ze moeten dan ook nog het bruggetje over; officieel geen losloop gebied maar zouden ze beter wel kunnen maken. Het is een soort af te sluiten zeg maar. Én ik heb een bulldog die de buren nog kunnen horen snurken hahaha
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door