Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346343
Bij de masseur langs mogen om verlost (nou ja, heel erg flink verlicht) te worden van een hardnekkige lage rugpijn die gisteren opeens de kop op stak.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346644
In Pairi Daiza hebben ze Spix ara's gekregen en ze zijn zichtbaar voor publiek :circle: :circle: :circle: :circle: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:

De enige andere plek ter wereld waar dat sinds héél kort mogelijk is, is Singapore. En in het Loro Parque achter de schermen, maar dan moet je naar een duur congres en nog duurder bijbetalen om een glimp te mogen opvangen.

Het duurde na de bekendmaking van Pairi Daiza geen half uur of ik had met mijn papegaaienvriendjes een reisje naar zuid België gepland! We hebben nog geen datum, maar gaan zullen we!

(Spix ara's zijn mega zeldzame blauwe ara's, die van de film Rio. Dat verhaal klopt in die zin wel. Uitgestorven in het wild, terug op aantal gekweekt door een stinkend rijke Sjeik ergens in het midden oosten en nu gaat Pairi Daiza zeer serieus meewerken aan het terug introduceren in het wild in Brazilië.)
Door Too
#3346979
Het kàn natuurlijk wishfull thinking zijn maar
voor het eerst in 11 jaar struikelen over 'de neuroot' ... geldt hier wel als een geluksmomentje :roflmao:

De dames zijn aan de chinese kruiden en er lijkt nu al wat te veranderen!
Door Siberienne
#3346986
Na een lange ochtendwandeling kopje koffie in de tuin. De roos geurt, mijn watervalletje ruist en verder hoor ik alleen de vogels. En ik hoef niks vandaag
Door - pien -
#3346987
Too schreef:Het kàn natuurlijk wishfull thinking zijn maar
voor het eerst in 11 jaar struikelen over 'de neuroot' ... geldt hier wel als een geluksmomentje :roflmao:

De dames zijn aan de chinese kruiden en er lijkt nu al wat te veranderen!
:thumbup: :daisy:
Zou het zomaar kunnen gaan werken :) ?
Door hannabelgje
#3347155
Het zwanenkoppel in ons dorp heeft een gezinnetje gesticht. Dit jaar voor het eerst kuikens. Ik kwam ze vanavond tegen. Prachtig om te zien. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door src_esther
#3347172
hannabelgje schreef:Het zwanenkoppel in ons dorp heeft een gezinnetje gesticht. Dit jaar voor het eerst kuikens. Ik kwam ze vanavond tegen. Prachtig om te zien. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Oh, goed zo.
Hier is bij het ene koppel de broed mislukt en bij het andere koppel zijn er van de 7 pullen eerst 2 en toen 4 verdwenen, de laatste zag ik afgelopen zaterdag dood aan de slootkant...

Vanavond zag ik een lepelaar.
Door hannabelgje
#3347178
src_esther schreef: Oh, goed zo.
Hier is bij het ene koppel de broed mislukt en bij het andere koppel zijn er van de 7 pullen eerst 2 en toen 4 verdwenen, de laatste zag ik afgelopen zaterdag dood aan de slootkant...

Vanavond zag ik een lepelaar.
Vorig jaar is het nest kapotgemaakt met de eieren. Dit jaar hadden ze politiebescherming en hebben ook de omwonenden om de beurt de boel in de gaten gehouden. Te belachelijk voor woorden eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3347197
Too schreef:Het kàn natuurlijk wishfull thinking zijn maar
voor het eerst in 11 jaar struikelen over 'de neuroot' ... geldt hier wel als een geluksmomentje :roflmao:

De dames zijn aan de chinese kruiden en er lijkt nu al wat te veranderen!
Dát lijkt me geweldig, een neuroot die jou tackelt en dan niet uit neurotische bewegingen maar meer dat die in de weg ligt (en dus rust heeft) :biggrin2: Of begrijp ik dat verkeerd ::)
Door Too
#3347216
Dwarreltje schreef:Dát lijkt me geweldig, een neuroot die jou tackelt en dan niet uit neurotische bewegingen maar meer dat die in de weg ligt (en dus rust heeft) :biggrin2: Of begrijp ik dat verkeerd ::)
Helemaal goed, de neuroot is in dit geval een kat die echt altijd een uitweg nodig had, alijd 'strak' stond..klaar om weg te sprinten
En nu bleef ze gezellig staan, drentelde een beetje mee.. keek omhoog :o ze was iig niet bezig met 'ruimbaanruimbaan'

Ze poetst nu niet meer zo dwangmatig, ligt ontspanben te tukken op t balkon, blijft tot t laatst op bed zitten als je het dekbed in een hoes schudt... dat chinese spul werkt best goed!
Als de backmotion net zulk wonderbaarlijk spul blijkt te zijn ,voor artrose, dan moeten we nr 2 bijnnenkort van de kast af plukken :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3347218
Too schreef:Helemaal goed, de neuroot is in dit geval een kat die echt altijd een uitweg nodig had, alijd 'strak' stond..klaar om weg te sprinten
En nu bleef ze gezellig staan, drentelde een beetje mee.. keek omhoog :o ze was iig niet bezig met 'ruimbaanruimbaan'

Ze poetst nu niet meer zo dwangmatig, ligt ontspanben te tukken op t balkon, blijft tot t laatst op bed zitten als je het dekbed in een hoes schudt... dat chinese spul werkt best goed!
Als de backmotion net zulk wonderbaarlijk spul blijkt te zijn ,voor artrose, dan moeten we nr 2 bijnnenkort van de kast af plukken :biggrin2:
Wat fijn!! :D

En maak de kast maar vast vrij :biggrin2:
Door Siberienne
#3347222
Mooi vd zwanen en fijn voor jou en poes, de rust !

Ik heb voor het eerst een mozaïek hangertje gemaakt en ik vind hem best leuk! Zou ik zoiets nou ook verkocht krijgen? Ik moet nog wat poetsen en voegen, maar show alvast
D8B0523D-43EA-4A08-BE45-9201833B48FE.jpeg
D8B0523D-43EA-4A08-BE45-9201833B48FE.jpeg (1.95 MiB) 2068 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3347249
Leuk Siberienne! Zal een priegelwerkje zijn geweest!

OT: de hond van mijn moeder logeert hier en Otje is wat chaggie dat ze weer alleen boven moet (en op bed mag slapen en meneer werkt de hele dag boven. Ze heeft het echt heel slecht!). Aangezien Jeppe nooit echt flauw doet naar katten, de deur open gezet. En ze durfde warempel naar beneden te komen!
We hadden een vluchtroute terug naar boven gemaakt en ze liet Jeppe best dichtbij komen. En als ze blies ging Jeppe achteruit, dus dan kalmeerde ze direct weer.

Nu een kwartiertje gedaan, denk dat eind van de week ze dikke maatjes zijn.
Door - pien -
#3347287
Too schreef:Helemaal goed, de neuroot is in dit geval een kat die echt altijd een uitweg nodig had, alijd 'strak' stond..klaar om weg te sprinten
En nu bleef ze gezellig staan, drentelde een beetje mee.. keek omhoog :o ze was iig niet bezig met 'ruimbaanruimbaan'

Ze poetst nu niet meer zo dwangmatig, ligt ontspanben te tukken op t balkon, blijft tot t laatst op bed zitten als je het dekbed in een hoes schudt... dat chinese spul werkt best goed!
Als de backmotion net zulk wonderbaarlijk spul blijkt te zijn ,voor artrose, dan moeten we nr 2 bijnnenkort van de kast af plukken :biggrin2:
:thumbup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door