Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3345156
van gisteren: Shadow heeft een aanbidster. Een jonge catalaanse herder teef. Je had de kop van Shad moeten zien toen ze maar kusjes bleef geven ;D ;D ;D ;D De liefde is nog niet geheel wederzijds geloof ik... Maar goed, de ontmoeting liep goed, volgende keer ook kennismaking met Spot en als dat ook goed gaat is dat wel handig want we komen deze mensen vaak tegen. En het is me toch een enthousiaste stuiterbal ;D ;D


En nog een van vandaag; er zijn hier twee cattle dog kruisingen. Die gaan altijd enorm tekeer achter het hek, vallen soms zelfs elkaar aan als wij langs komen. Ik vind dat heel irritant en eng, ze blijven maar bezig. Gelukkig hebben de heren al geleerd dit straal te negeren, die wandelen daarlangs en kijken niet meer op of om.
Eentje is er al eens over het hek heengekomen, maar bleef op afstand. Gisteren stond per ongeluk daar de poort open en kwam nummer twee even op bezoek. Grote bek, blaffen en grommen en hij wilde happen maar hij verkeek zich even op die twee van mij. Want die staan hun mannetje wel, zeker samen. Dus ze hebben hem even ingepakt en naar huis gestuurd. (En ja, ik had dat liever voorkomen door de hond zelf weg te sturen, maar hij kwam vanachter aangerend en stond er ineens... dan kan ik in mijn eentje niks anders dan toekijken). Dat gaat gelukkig in de categorie "veel geschreeuw en weinig wol" en verwondingen vallen er niet bij. Alhoewel... vandaag kwam ik er weer langs en stonden er twee honden heel stilletjes onopvallend te wezen achter het hek. De ego's zijn blijkbaar wel gewond... ;) En ik genoot van de rust en de stilte...
Door src_esther
#3345549
Siberienne schreef:van gisteren: Shadow heeft een aanbidster. Een jonge catalaanse herder teef. Je had de kop van Shad moeten zien toen ze maar kusjes bleef geven ;D ;D ;D ;D De liefde is nog niet geheel wederzijds geloof ik... Maar goed, de ontmoeting liep goed, volgende keer ook kennismaking met Spot en als dat ook goed gaat is dat wel handig want we komen deze mensen vaak tegen. En het is me toch een enthousiaste stuiterbal ;D ;D .
Eentje maar? Ko krijgt heel vaak prachtige sexy dansjes en kusjes van teefjes. Soms stormen ze een heel veld over als ze hem spotten. En hij? Hij doet net alsof het hem niet interesseert en ze niet ziet staan, tot er een andere reu langs komt. ::) :biggrin2:
Hadden we pas een australian shepherd teefje op bezoek, Ko helemaal verliefd en zich uitsloven voor haar, wat een film. En zij. Zij deed alsof het haar niets interesseerde en hem niet zag staan. ;D
Door Too
#3345701
Lekker hoor..zandpizza's ! :-*



OT: een nurkse kat die dolblij is met haar nieuwe tas van papier, die zijn namelijk het allerfijnste: een berg speelgoedjes er in en dan met veel geweld alles er uit trekken compleet met hmmmmhrrr-geluiden en zakslidings door de kamer
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345745
Weer een hoopers wedstrijd mogen fotograferen, heel veel leuke reacties gekregen op de foto's van de vorige keer en ondanks zeer wisselend weer (felle zon, donkere wolken en regen in alle tempo's met elkaar afgewisseld) met een leuke berg foto's thuisgekomen.

En Xavi had een geluksmomentje met het fleece speeltje dat ik als dank gekregen had :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3345766
Zo'n eerste keer vaderdag zonder mijn moeder is toch raar. We hadden besloten dan maar lekker weg te gaan. Dus naar Kijkduin geweest. Omdat mijn moeder al jaren slecht ter been was, kwam ook mijn vader de afgelopen jaren zelden op het strand. Het was fris, maar wel droog. En zo hebben we een lekkere strandwandeling kunnen maken. Daarna visje gegeten bij Simonis. Zo nog even wandelen met de hondjes. Morgen lekker nog een vrije dag. Ga ik goed van genieten, want de komende 2 weken heb ik weer een hectisch werkrooster.
Door eelke
#3346098
Eindelijk weer eens een half uur met Joep gelopen. Dat hebben we zo'n 3 weken niet gedaan ivm zijn rug. Joep blij, ik blij. Hij is er wel moe van, hij heeft denk ik in die drie weken wel ingeleverd op conditie. Opbouwen dus weer :)
Door Eef+Stippels
#3346099
eelke schreef:Eindelijk weer eens een half uur met Joep gelopen. Dat hebben we zo'n 3 weken niet gedaan ivm zijn rug. Joep blij, ik blij. Hij is er wel moe van, hij heeft denk ik in die drie weken wel ingeleverd op conditie. Opbouwen dus weer :)
Lekker is dat! :)


Xindy heeft gisteravond weer zo genoten bij het tuincentrum :smitten:
En ook Bella ging er enthousiast naar binnen (ze gaat steeds vooruit), samen sjeesden ze door de entree :D
Dit keer stond er ook een ballenbak op de hondenafdeling. Xindy stak gelijk haar hoofd erin, ik vroeg me af wat ze er leuk aan zou vinden... Maar er zaten koekjes in!! Uiteindelijk klom ze er helemaal in om alle koekjes op te zoeken ;D
Door Siberienne
#3346100
Ezeltjes geknuffeld
963B15A5-6450-48C3-A90E-17558C5AB5F1.jpeg
963B15A5-6450-48C3-A90E-17558C5AB5F1.jpeg (3.01 MiB) 2364 keer bekeken
05463E90-6BD1-471B-A438-BBB82F15F129.jpeg
05463E90-6BD1-471B-A438-BBB82F15F129.jpeg (3.41 MiB) 2364 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346111
eelke schreef:Eindelijk weer eens een half uur met Joep gelopen. Dat hebben we zo'n 3 weken niet gedaan ivm zijn rug. Joep blij, ik blij. Hij is er wel moe van, hij heeft denk ik in die drie weken wel ingeleverd op conditie. Opbouwen dus weer :)
Heerlijk! Dat opbouwen komt vast weer goed! :-*

Wat genieten om Xindy zo te zien zeg, vol overgave de ballenbak in! :) :-*
Door - pien -
#3346114
Siberienne schreef:Ezeltjes geknuffeld 963B15A5-6450-48C3-A90E-17558C5AB5F1.jpeg05463E90-6BD1-471B-A438-BBB82F15F129.jpeg
Aaah, ik hou zooo van ezeltjes :smitten:

eelke: fijn dat Joep weer langer heeft gewandeld!

eef: fijn dat de hondjes hebben genoten!

Mijn geluksmomentje: Gabi die aan de lijn poept :biggrin2: :groupwave2:
Ik heb me mee laten sleuren door de mannen de wandeling laten bepalen :D
Het was niet heel verrassend, je kan hier niet zoveel kanten op ::) en ze zijn met z'n drieën dus er moesten wat compromissen worden gesloten maar ze zijn lekker voldaan.....
Door Eef+Stippels
#3346336
Ezeltjes vind ik zooooo schattig! :smitten: :smitten:

- pien - schreef: Mijn geluksmomentje: Gabi die aan de lijn poept :biggrin2: :groupwave2:
Ik heb me mee laten sleuren door de mannen de wandeling laten bepalen :D
Het was niet heel verrassend, je kan hier niet zoveel kanten op ::) en ze zijn met z'n drieën dus er moesten wat compromissen worden gesloten maar ze zijn lekker voldaan.....
Fijn!
En leuk dat de heren in overleg de weg hebben bepaald ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door