Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3333528
Fenixjuh schreef:Whoohoo, weer een stapje dichterbij barfhalla :)
Beetje trots op mezelf :) ik moet alleen nog iets voor de achterwand bedenken... Ik heb nog tegels over van de badkamer, maar dat schijnt geen goed idee te zijn op een gipsen wandje... Iemand nog een idee?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Mooi!

Waarom zou dat niet kunnen? Onze hele badkamer is van gipswandjes. Is geen probleem hoor.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3333531
Ik heb geen idee, maar iedereen raadt het me af..
Ik heb zitten denken om mooie foto's op plexiglas te laten drukken, denk dat het hetzelfde effect is als de ikea, of bepaald behang wat afneembaar is. Ik wil onderin nog een kit-laag zodat ik lekker goed kan soppen. Ik ben ook blij met extra stroom.
Boven komt ook iets van de ikea, als opbergruimte, zoiets:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... age/11468/

Want ook kastjes zijn me aan deze muur afgeraden... ::)
Door src_esther
#3333534
Fenixjuh schreef:Whoohoo, weer een stapje dichterbij barfhalla :) Afbeelding

Wie zegt dat meisjes niet kunnen klussen?
Afbeelding
Beetje trots op mezelf :) ik moet alleen nog iets voor de achterwand bedenken... Ik heb nog tegels over van de badkamer, maar dat schijnt geen goed idee te zijn op een gipsen wandje... Iemand nog een idee?
Waarom niet? Wat een onzin. In heel veel badkamers zitten gipsenwandjes hoor, hoewel dat wel gips is voor natte ruimte (die groene platen). Ik zou er lekker die badkamertegels tegen aangooien. (Euh, gooien is misschien niet zo'n goed idee, maar je begrijpt vast wat ik bedoel. ;) ) Wel de juiste voorstrijk gebruiken voor je gaat plakken.
Door src_esther
#3333536
Fenixjuh schreef:Ik heb geen idee, maar iedereen raadt het me af..
Ik heb zitten denken om mooie foto's op plexiglas te laten drukken, denk dat het hetzelfde effect is als de ikea, of bepaald behang wat afneembaar is. Ik wil onderin nog een kit-laag zodat ik lekker goed kan soppen. Ik ben ook blij met extra stroom.
Boven komt ook iets van de ikea, als opbergruimte, zoiets:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... age/11468/

Want ook kastjes zijn me aan deze muur afgeraden... ::)
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Dat is alleen een optie als er ook iets van OSB of mulitplex achterzit. Als je weet waar de staanders zitten, zou je daar nog houtenlatjes op kunnen vastzetten en daar kastjes aan hangen.
Door - pien -
#3333602
Fenixjuh schreef:Whoohoo, weer een stapje dichterbij barfhalla :) Afbeelding

Wie zegt dat meisjes niet kunnen klussen?
Afbeelding
Beetje trots op mezelf :) ik moet alleen nog iets voor de achterwand bedenken... Ik heb nog tegels over van de badkamer, maar dat schijnt geen goed idee te zijn op een gipsen wandje... Iemand nog een idee?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Mooi gedaan! Inspiratie voor mij, want wij willen het klompenhok (=bijkeuken) omgooien om er een plekje voor (het portioneren van) het dierenvoer te maken :D
Is afwasbare verf iets voor de achterwand of is dat niet zo sterk?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3333639
Hey,
Ik heb deze plaat voor €4,- bij de koopjeshoek van de ikea gevonden, zit een kleine beschadiging op, maar dat heb ik weggewerkt met lakplamuur.
Ik zoek nog verder naar een oplossing, ik wil graag nog rekken erboven, dus het moet dun genoeg zijn om doorheen te boren. Vandaar dat ik plexiglasfoto's had bedacht, en dan de maat die nodig is voor ertussen... Ik heb nog geen haast, alles voldoet en het wordt vanzelf wel een keer 'af' ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3334077
Woohoo onze tafel is af! Manlief heeft gewerkt met de meneer van Massave fijnhouthandel; dus we hebben daar hout uitgezocht, Black Limba, en ML heeft met een beetje hulp de tafel zelf gemaakt! En hij is zooooooo mooi! Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334083
Zo! Dat is zeker een hele mooie en bijzondere tafel, gaaf!

Mijn geluksmomentje: zoveel storing op het werk dat ik eerder naar huis mocht (moet ik later wel inhalen maar soit) en toen heb ik een grote papegaaienspeeltuin op de tafel gebouwd en genoten van twee ondernemende, een kletsende en een observerende papegaai met het middagzonnetje door het raam.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3334113
Thnx allemaal! We zijn er ook echt super blij mee! We moeten ook een nieuwe salontafel en die wilden we van hetzelfde hout maken; ook Black Limba. Nu gaat meneer Masave fijnhouthandel op zoek naar kleine u-poten zodat het een geheel wordt...
waar deze grote poten vandaan komen hebben ze ook kleintjes maar die verschilden bijna niet in prijs zei hij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door