Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3350837
Kim_S schreef:Hier gisteravond een geluksmoment dat pas over een tijdje echt zeker is of het doorgaat. Vandaar nog geen details, maar ik wil het eigenlijk gewoon delen dus zet ik hier toch maar wat neer ::) :biggrin2:
Jij bent lekker zeg, ons zo een beetje in spanning houden. Afbeelding
Maar geniet van het geluksmoment. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3350840
Charlie Angel schreef:Jij bent lekker zeg, ons zo een beetje in spanning houden. Afbeelding
Maar geniet van het geluksmoment. Afbeelding
Zodra het kan horen jullie het snel genoeg :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350860
Kim_S schreef:Zodra het kan horen jullie het snel genoeg :-*
Aangezien je er nu al zo potentieel blij van wordt, duim ik voor je :-*

Ik gok trouwens op iets met het oude huis en hypotheken/verkoop/geschikte huurder of wat die druk dan ook maar flink van de ketel gaat halen.
Door - pien -
#3350948
Kaela schreef:Aangezien je er nu al zo potentieel blij van wordt, duim ik voor je :-*

Ik gok trouwens op iets met het oude huis en hypotheken/verkoop/geschikte huurder of wat die druk dan ook maar flink van de ketel gaat halen.
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn :)
Ik ontplof van nieuwsgierigheid :D
Door Eef+Stippels
#3351137
Kim_S schreef:Hier gisteravond een geluksmoment dat pas over een tijdje echt zeker is of het doorgaat. Vandaar nog geen details, maar ik wil het eigenlijk gewoon delen dus zet ik hier toch maar wat neer ::) :biggrin2:
Nu je iedereen zo nieuwsgierig hebt gemaakt, moet het wel iets heel bijzonder geweldigs zijn en niet dat je een nieuwe stofzuiger krijgt ofzo :D ;D
(tenzij het een robotzuiger is :P )


Mijn geluksmomentje; ik heb het tij eindelijk gekeerd :P en ben 5 kg kwijt :D
Ik moet nog veel meer, maar goed het begin is er.
Door Siberienne
#3351145
Eef+doggies schreef:Nu je iedereen zo nieuwsgierig hebt gemaakt, moet het wel iets heel bijzonder geweldigs zijn en niet dat je een nieuwe stofzuiger krijgt ofzo :D ;D
(tenzij het een robotzuiger is :P )


Mijn geluksmomentje; ik heb het tij eindelijk gekeerd :P en ben 5 kg kwijt :D
Ik moet nog veel meer, maar goed het begin is er.

Go girl go! 5 kilo klinkt al als best veel.

Ik vond bij de blokker een stoffer en blik met rubberen veger! Zeker met de plakblaadjes en doorgaande harenstorm ideaal nu. Nog een andere stevige rubberborstel erbij: ontharen gaat als een tierelier. Zowel de honden als de bank als de kussens
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351147
Ja, rubberen borstels zijn geweldig daarvoor. Ik gebruik eentje voor honden ( ooit verkeerd geleverd en moest niet retour) voor bank, dekentjes, tapijt ed. Daar slijten de noppen wat van af, dus voor de katten zelf gebruik ik de katten versie, maar het werkt fantastisch.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351718
Dat ik rustig aan kant doen, want ik hoef geen brood te smeren. Collega neemt een overheerlijk broodje van de bakker mee. Verheug me er nu al op!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3351731
Er zit weer een nieuwe lichting jonge mussen in de tuin. Ze worden nog bijgevoerd door de ouders en gaan al wel zelf in bad. :smitten:
Nestjes zitten hier onder het dak, ik denk dat de ouders amper op de eieren gezeten hebben. Die waren zó ook al warm genoeg. ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3351909
Er is vannacht niemand uit bed gevallen. En ondanks dat het voor meneer weer koud genoeg was om boven in bed te slapen, ben ik niet heel erg wakker gesnurkt (het was wel weer erg krap, zo met zn vijven).
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351944
Tijdens een wandeling eerst de:
CBDCC489-B537-44E4-A8C9-EE18740AC86C.jpeg
CBDCC489-B537-44E4-A8C9-EE18740AC86C.jpeg (3.99 MiB) 2174 keer bekeken
En toen deze:
A659DB52-62D2-4830-BD04-D828DBC42358.jpeg
A659DB52-62D2-4830-BD04-D828DBC42358.jpeg (3.03 MiB) 2174 keer bekeken
Tegen komen! Geen idee welke soorten het precies zijn, maar de eerste is denken we een salamander en de tweede een hagedis.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351951
Eerste is ook een hagedis hoor. ;)
Salamander is zoals een kikker met lang lijf. Dus gladde, vochtige huid en doorgaans in of vlakbij het water te vinden.

Wat prachtig, heb je die in Nl gezien? :o Wauw.
In het zuiden zie je ze regelmatig, maar hier bij ons, heb ik nog nooit gezien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door