Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3336462
Gefeliciteerd Hannabelgje!

Ik was toch nog dagje langer vrij vandaag, dus morgen beginnen :)
En ik ben vandaag gevraagd om spreker te zijn op event :D nog even details afwachten maar voel me vereerd dat ik wordt gevraagd ;)
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3336528
Dat ik onverwacht tegen arthur opbots als ik de deur uit stap met astor. Hij zou de hele week op bivak zijn, maar hij is vandaag lekker vrij en hoeft morgenochtend pas weer terug te zijn :)
Door hannabelgje
#3336629
Dank jullie wel!
Vandaag op de markt van de marktmeneer een volle doos groen gekregen voor mijn beestjes. De caafs hebben een hele berg witlofafval, een beetje bloemkoolblad en stukjes venkel. De kippen krijgen appeltjes met een plekje erop, heel veel bloemkoolblad en ook wat venkel.
Lekker hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3336643
Ik kreeg de reminder ‘Spot prednison’ op mijn telefoon, maar we zijn al twee weken zonder ;) en hij pjoept goed. Toch laat ik het alarm nog maar even doormekkeren want elke keer als ik denk ‘ach dit kan wel uit nu’ gaat het mis ;) ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3336673
Kim_S schreef:Nieuwe leasebak uitgezocht bij de dealer :D
(Nu nog wachten op goedkeuring van de chef ::))
Oo leuk! Wat voor leuks heb je uitgezocht?

En gefeliciteerd Hanna! Heel erg fijn!
Door Siberienne
#3336713
gefeliciteerd Hannah!

Vandaag "even" gebeld met internet kennis (van ander forum) die me even wilde helpen ergens mee wat een super leuk gesprek werd van 1,5 uur over vanalles en nog wat. Zo gaaf!
Door El_Kato
#3336741
We hebben het er al heel wat jaartjes over en gisteren hebben we het gewoon zomaar gedaan :D
Zaterdagdag voor een ander modelletje wezen kijken maar toen wees de aardige verkoop meneer ons op dit modelletje wat toevallig 's morgens net ingeruild was, iets duurder maar een stuk moderner en passender bij waar wij van dromen. Een afspraak voor een proefvaart gemaakt voor gisteren, koud maar gelukkig was het droog ::) En toen moesten en we ja of nee zeggen en we hebben JA gezegd :D Blijf ergens wel een beetje twijfelen zoveel gld voor its wat gewoon echt alleen voor de leuk is maar we hebben een paar jaar in een oeroud bootje gevaren, altijd lopen klooien met het afdekken leeghozen etc. dus ik denk dat we hier wel heel veel plezier van gaan krijgen :cool:
image.jpeg
image.jpeg (108.47 KiB) 1769 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3336754
constance.blokzijl schreef:Ik heb vandaag Zijne Majesteit de Koning van heul dichtbij gezien!
Super cool!!!
Je collega's hadden het er laatst al over :)

Moest ie ook een filmpje kijken? :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3336755
Kaio schreef:Oo leuk! Wat voor leuks heb je uitgezocht?

En gefeliciteerd Hanna! Heel erg fijn!
Een Skoda Octavia Combi. En dan een wat luxere uitvoering. Gaaf bakkie :)
Nu maar hopen dat de chef hem gauw goed keurt. Ik ben die Peugeot onderhand wel zat :P
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3336758
Kim_S schreef: Super cool!!!
Je collega's hadden het er laatst al over :)

Moest ie ook een filmpje kijken? :P
Hij is de uitzondering.... dus nee hij niet en de ambassadeur van Zwitserland ook niet... en ze hoefden hun legitimatie ook niet te laten zien...
Maar dat is niet erg, was al supergaaf dat ze er waren!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3336760
constance.blokzijl schreef:Hij is de uitzondering.... dus nee hij niet en de ambassadeur van Zwitserland ook niet... en ze hoefden hun legitimatie ook niet te laten zien...
Maar dat is niet erg, was al supergaaf dat ze er waren!
Zou raar zijn als het wel moest ;D

Echt zo leuk voor jullie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door