Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3327630
Fijn dat je er zo naar uitkijkt. Zal vast wel meevallen, dat portioneren.

Ik moet vrijdag ook weer achter kuikens en vis rijden en ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel zin in heb. Enkel voor dat beetje rijden. Maar ja.... 1 keer per jaar moet ik dat gaan halen.

Een grote bestelling zit er binnenkort ook weer aan te komen, en dat vind ik wel fijner. Dan zie je ook al die mooie vleesjes weer.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3327646
eelke schreef:Ik heb knopjes én connecties bij het beheer :banned: maar gelukkig ga je zelf al weer ontopic :P

Abiri, hele normale gevoelens hoor!
Machtmisbruik kan je je knopjes kosten hoor. :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3327664
Wij kwamen net langs een boerderij waar een enorme rottweiler kruising woont. Die kwam met groot geschut naar het hek toestormen toen ie ons zag, Bella schrok maar Xindy snuffelde zijn richting op en wilde toen met hem spelen :smitten: Terwijl zij normaal weinig heeft met andere honden. Deze was blijkbaar ontzettend leuk.
Verderop zag ze een gat van max 10 cm doorsnede en plastte daar precies in ;D

En ik ga vanavond een (voor mij) nieuwe vriezer ophalen :D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3327673
Plankje opgehangen :)

Na dit
Afbeelding


Komt dit :
Afbeelding
Even met de boefjes in de tuin, alles weer schoon en mooi en afwachten hoelang het duurt voordat vriendje het vanavond door heeft :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door eelke
#3327679
Charlie Angel schreef:Machtmisbruik kan je je knopjes kosten hoor. :biggrin2:
Kim_S schreef:Das dan weer een geluksmomentje voor een wannabe-modje dat staat te trappelen om knopjes te gebruiken :biggrin2:
;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door