Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374606
Zo ging opa vanochtend tekeer, soms mag ie wel wat dement zijn maar dit had ie wel in de gaten....


FB_IMG_1555773541010.jpg
FB_IMG_1555773541010.jpg (72.74 KiB) 2296 keer bekeken
Waterwerk! :D

Echt heerlijk dat enthousiasme toch, en bijna 12,5 jaar he
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3374608
Haha geweldig toch die oop :D

Geluksmomentje hier...alle planken voor het nieuwe kippenhok....alle 34 planken van 5 meter staan in de beits.

Nu een lamme klauw :biggrin2:

Het slechte nieuws is dat ze 2 x moeten :biggrin2: Alleen niet vandaag meer, want de beits is bijna op.
Door M@rina
#3374609
Wat een knappe prestaties van jullie kinderen Millie en CindyMayella!

Prachtig Pauline, echt een schitterend aandenken!

Na alle ellende van de afgelopen weken nu een prachtig en emotioneel, want opa en oma waren er niet bij, moment met onze familie. Gisteren is mijn neef, de oudste zoon van mijn zus getrouwd in een Kasteel Heeswijk. Mijn zus die 6 maart een stamceltransplantatie heeft ondergaan kon er gelukkig bij zijn.
Het was een prachtige dag en ik mocht deze foto maken:
_DSC5095.1.jpg
_DSC5095.1.jpg (1.92 MiB) 2290 keer bekeken
Door Loraine
#3374619
Dat 'zij en ik' sinds deze week 'wij' zijn geworden. :biggrin2:
Deze eeuwige vrijgezel mag, nee 'moet' haar hond dus gaan delen en dat gaat heel goed ook omdat we grotendeels hetzelfde denken over de omgang en opvoeding. :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3374621
Geweldig die oop zeg, dat moet genieten zijn om te zien!

Goed bezig Lique!
Ik heb nog wel beits voor je hoor, kan je lekker verder.
Hier ook lamme handjes, de dorpels en een tafeltje helemaal kaalslag geschuurd zodat ze netjes in de beits kunnen.

Dat moet een hele emotionele dag zijn geweest Marina. Zoveel gemengde gevoelens, verdriet en geluk liggen zo dicht bij elkaar. Een prachtige foto.
Door Cathelijn
#3374657
M@rina schreef:Wat een knappe prestaties van jullie kinderen Millie en CindyMayella!

Prachtig Pauline, echt een schitterend aandenken!

Na alle ellende van de afgelopen weken nu een prachtig en emotioneel, want opa en oma waren er niet bij, moment met onze familie. Gisteren is mijn neef, de oudste zoon van mijn zus getrouwd in een Kasteel Heeswijk. Mijn zus die 6 maart een stamceltransplantatie heeft ondergaan kon er gelukkig bij zijn.
Het was een prachtige dag en ik mocht deze foto maken:

_DSC5095.1.jpg
Wat een mooie foto bij 'ons' Kasteel! Mooi die boom he? Mijn zus heeft er ook foto's gemaakt rond dezelfde tijd, alweer 11 jaar geleden, toen stond hij ook zo mooi in bloei.
Jammer dat het oude, versierde hek nog niet teruggeplaatst is, maar zo is het ook een heel mooi plaatje.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3374661
Ongestoord deze jongens kunnen verstoppen vanmorgen, en daarna blije kinders omdat de Paashaas geweest was :cool:
0FC69393-C2F9-4624-A1A1-7C612210EDD8.jpeg
0FC69393-C2F9-4624-A1A1-7C612210EDD8.jpeg (842.47 KiB) 2233 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374957
Juj! Maci is weer eindelijk een beetje bij. Die was gisteravond niet ok, en heeft de hele dag vandaag maar gelegen ( nu ook weer) maar is wel weer even aanwezig geweest, dus zal deze keer ook weer goed komen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3374995
Normaal doen we altijd 1 minuut planken aan het einde van de bootcamp les. Dat houd ik altijd net vol. Vandaag deden we ineens 2 minuten en ik hield het zomaar vol :cool:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3375372
Het geluksmomentje is van Lola. En voor haar is eigenlijk de hele week een aan een schakeling van geluksmomentjes; alleen met ons (nou ja, en de neefjes, en vrienden met onze petekindjes) maar zonder Harry die in huis niet lief voor d’r is, in Oostenrijk, want er gaat niets boven wandelen in de bergen, bovendien in de sneeuw wandelen (ze rolt nooit behalve in de sneeuw) is haar meest gelukkige momentje dat ze verwend wordt met eten... d’r favo bezigheid. Vandaag in een winkeltje met Oostenrijkse specialiteiten zoals gedroogd spek, worstjes, bergkaas hadden ze ook een snaaiworst voor de hond. Dus Lola heeft ook lekkers vanavond! Afbeelding

(Lijkt een soort leverworst, oa met konijn, pens, lever en ik denk van dat vet/reuzel)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3375447
koekje schreef::-* voor Lola!

Maar dat gaat niet allemaal op 1 hetzelfde bordje? Zodat ze kan kiezen of ze een stukje kaas of hondenworst wil :P
Vandaag heeft ze onze worst gepikt van het bordje haha. Ik heb alleen maar hard gelachen ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door