Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3362548
CindyMayella schreef:Vanochtend heeft mn leidinggevende gebeld:
Ik ga per 1 januari uit dienst en heb zo nog een week vakantie voordat ik aan mn nieuwe baan begin :D .... ik heb wel moeten beloven, om het weekend voor de kerst , te komen werken... dit was ik ook al van plan, dus we gaan er nog even keihard tegenaan ;D ..... dr valt een hele last van mn schouders ;) ....

Super. Fijn dat het zo geregeld kan worden, het is je van harte gegund !!

Ik hoop woensdag meer te weten over nieuw werk, denk da’k dan ook beter slaap weer...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3362559
CindyMayella schreef:Vanochtend heeft mn leidinggevende gebeld:
Ik ga per 1 januari uit dienst en heb zo nog een week vakantie voordat ik aan mn nieuwe baan begin :D .... ik heb wel moeten beloven, om het weekend voor de kerst , te komen werken... dit was ik ook al van plan, dus we gaan er nog even keihard tegenaan ;D ..... dr valt een hele last van mn schouders ;) ....
Wat enorm fijn :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3362737
Jaaaa!!! Hij is er weer!!! Gisteren de IKEA-bank gekocht voor de hondjes :D :D
Hij past alleen niet in de woonkamer :( Nou ja, hij past wel, maar vriendje wil het niet hebben want de kerstboom staat ook al en dan staat echt alles vol, dan kunnen we niet meer bij de gordijnen.... >:(

Dus nou heb ik hem boven in elkaar gezet, de matrasjes moeten nog 72 uur luchten, maar Jacy heeft het bankje zonder matrasjes al wel goedgekeurd :D Vanaf januari staat-ie beneden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3362744
Fenixjuh schreef:Jaaaa!!! Hij is er weer!!! Gisteren de IKEA-bank gekocht voor de hondjes :D :D
Hij past alleen niet in de woonkamer :( Nou ja, hij past wel, maar vriendje wil het niet hebben want de kerstboom staat ook al en dan staat echt alles vol, dan kunnen we niet meer bij de gordijnen.... >:(

Dus nou heb ik hem boven in elkaar gezet, de matrasjes moeten nog 72 uur luchten, maar Jacy heeft het bankje zonder matrasjes al wel goedgekeurd :D Vanaf januari staat-ie beneden :biggrin2:
Wij zijn dus niet de enige met een bankje speciaal voor de hondjes... ook wij hebben nu het probleem dat de kerstboom niet meer past :( .... we hebben dus een kleine kerstboom die wel in een hoekje past ;) ....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3362746
In mijn gedachten was de kerstboom ook kleiner en zou hij in het hoekje passen ::)
Dat lukt niet, hij staat nu dus pontificaal voor het raam. De nieuwe bank zou dan ook nog voor het raam moeten, maar dan kun je niet meer om de kerstboom heen lopen.... Vandaar dat hij nu maar even boven in de weg staat...
Door Siberienne
#3362890
Ik heb per 1 januari een nieuwe baan, vooralsnog tijdelijk (9 mnd) maar met zicht op vast :) als het ons allebei bevalt.
Hele prettige gesprekken gehad.
Het wordt 3 dagen in de week, ver(der) weg (een veel file's op dat stuk) dus zal zeker in de winter wel met 1 overnachting worden maar dat is te overzien. Ik ga dan di-wo en vrijdag werken. di en vrij is meneer thuis dus zijn de honden maar 1 dag alleen! :D

Ik ben zo blij, het is een plek zonder historie, deels nieuwe mensen, echt nieuw begin. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3362892
Siberienne schreef:Ik heb per 1 januari een nieuwe baan, vooralsnog tijdelijk (9 mnd) maar met zicht op vast :) als het ons allebei bevalt.
Hele prettige gesprekken gehad.
Het wordt 3 dagen in de week, ver(der) weg (een veel file's op dat stuk) dus zal zeker in de winter wel met 1 overnachting worden maar dat is te overzien. Ik ga dan di-wo en vrijdag werken. di en vrij is meneer thuis dus zijn de honden maar 1 dag alleen! :D

Ik ben zo blij, het is een plek zonder historie, deels nieuwe mensen, echt nieuw begin. :biggrin2:
Gefeliciteerd :-* !!! Hopelijk is het te overzien met de diles :) ......
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3362895
Siberienne schreef:Ik heb per 1 januari een nieuwe baan, vooralsnog tijdelijk (9 mnd) maar met zicht op vast :) als het ons allebei bevalt.
Hele prettige gesprekken gehad.
Het wordt 3 dagen in de week, ver(der) weg (een veel file's op dat stuk) dus zal zeker in de winter wel met 1 overnachting worden maar dat is te overzien. Ik ga dan di-wo en vrijdag werken. di en vrij is meneer thuis dus zijn de honden maar 1 dag alleen! :D

Ik ben zo blij, het is een plek zonder historie, deels nieuwe mensen, echt nieuw begin. :biggrin2:
Oh wat fantastisch!! Gefeliciteerd :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3362943
Siberienne schreef:Ik heb per 1 januari een nieuwe baan, vooralsnog tijdelijk (9 mnd) maar met zicht op vast :) als het ons allebei bevalt.
Hele prettige gesprekken gehad.
Het wordt 3 dagen in de week, ver(der) weg (een veel file's op dat stuk) dus zal zeker in de winter wel met 1 overnachting worden maar dat is te overzien. Ik ga dan di-wo en vrijdag werken. di en vrij is meneer thuis dus zijn de honden maar 1 dag alleen! :D

Ik ben zo blij, het is een plek zonder historie, deels nieuwe mensen, echt nieuw begin. :biggrin2:
Wat goed! Gefeliciteerd! Ben zo blij voor je :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3363016
WHAAAAA!!!!
Ik heb een brief gekregen *hyper*
Ik ben weer gestart met mijn studie, erg zwaar natuurlijk, en niet leuk... Door de faalangst alleen mijn eindexamen niet gehaald, maar door ontwikkelingen moet ik 2 jaar studeren >:(
De decaan heeft me (sinds hij van mijn verhaal weet) altijd gesteund en nou krijg ik een brief, dat als ik voor augustus 2020 mijn diploma haal, mijn prestatiebeurs wordt omgezet in een gift XD XD XD
Iets wat met alle veranderingen in het onderwijs heel bijzonder is!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door hannabelgje
#3363039
-Annemarie- schreef:@CindyMayella en Siberienne, beiden van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe baan! :flowers:
+1
Ik heb er zelf bijna 10 jaar over gedaan om weer iets te vinden met meer vastigheid en toekomst. Ik hoop dat 2019 het jaar wordt dat ik een vast contract krijg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door