Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3362122
hartstikke stront verkouden vannacht in het nieuwe bed geslapen. Meteen de functie hoofdkant omhoog zetten geprobeerd. Dat sliep een stuk beter met dichte neus :D Blij mee
Gebruikersavatar
Door koekje
#3362124
Gefeliciteerd CindyMayella!


En jij natuurlijk met je nieuwe bed, Kaio! Mogen de hondjes er ook bij, of moeten die nog steeds zielig buiten op de tuintafel liggen?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3362135
koekje schreef:Gefeliciteerd CindyMayella!


En jij natuurlijk met je nieuwe bed, Kaio! Mogen de hondjes er ook bij, of moeten die nog steeds zielig buiten op de tuintafel liggen?
;D Nee hondjes mogen niet op bed!

erg zielig voor ze mogen ook niks: ;D
20181018_175933.jpg
20181018_175933.jpg (1.59 MiB) 1576 keer bekeken
20181116_182309.jpg
20181116_182309.jpg (1.68 MiB) 1576 keer bekeken
20181118_161854.jpg
20181118_161854.jpg (1.65 MiB) 1576 keer bekeken
dus het bed blijft ons domein, de rest hebben ze al :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3362143
CindyMayella schreef:Thanks allemaal :-* ..... Heb net mn huidige baan opgezegd, nog geen reactie; zullen ze niet blij mee zijn :-\ ....
ja en? Zo gaat dat met banen mensen komen en gaan. Als ze je kwijt moeten vanwege andere oorzaken doen ze dat ook wel. Je hoeft je niet schuldig te voelen omdat een andere baan beter in je leven past dat datgene wat ze jou bieden. En ze komen er wel overheen ook al zijn ze niet ff blij. Geniet maar van het feit dat jij een leuke baan gevonden hebt die beter bij jou en je situatie past :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3362161
Gefeliciteerd met je baan!

Ik heb meerdere geluksmomentjes :)
Ik liet net mijn broodtrommel vallen, tomaten vielen eruit maar ik had mijn mobiel nog in de handen :D
En ik was mijn bedelarmbandje al een paar dagen kwijt, en die vond ik gisteren onder de bank :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3362201
Wij hebben de boom vanmiddag gehaald, hij staat nu op te drogen in de bijkeuken. ;D De Fairybell voor buiten is ineens kapot, vorig jaar toch heel in de doos gedaan. :???: Meneer zit nu de stroom door te meten en aan elkaar te knutselen. Heeft het toch nog nut, een elektrotechnische opleiding. :biggrin2:

Moyra is weer terug van de Da. Narcose is goed gegaan (toch altijd spannend bij een hond van 12), tandje getrokken, gebit weer schoon. Ze heeft net aan de overkant van de straat een plasje gedaan, hapje gegeten en ligt nu lekker op de bank. Staat meneer even aan het aanrecht kaas te snijden, is ze er als de kippen bij. ;D
Door Lizzy
#3362224
Pauline schreef:De ring is klaar en onderweg naar huis:


Oh wat prachtig, zijn dat de haartjes van je mannen in een ring??? Vertel eens wat meer, please? :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3362237
Lizzy schreef:Oh wat prachtig, zijn dat de haartjes van je mannen in een ring??? Vertel eens wat meer, please? :-*
Ja het zijn haren van Joep & Joris. Na Joeps overlijden is er een stuk van zijn vacht geknipt en dat heb ik altijd bewaard. Ik wist destijds al dat ik een ring wilde met hondenhaar erin. En ik heb gedacht, gedacht en gedacht en daarnaast gezocht op ring met hondenhaar en verschillende bronnen aangeschreven met vragen en verzoeken.

Ik wist al direct dat ik een geelgouden ring wilde, omdat dat de kleur is van mijn andere ringen en ik helaas geen zilver kan dragen omdat dat razendsnel zwart wordt bij mij.

Een maand of wat geleden zei ik ineens tegen Eddie: "Vind je dat ik moet wachten totdat Joris er ook niet meer is of zal ik nu al een ring maken met zowel haar van Joep als van Joris?" Hij vond dat zeker niet. En wilde ik wachten totdat ik jarig ben volgend jaar, Eddie is nogal van de "stel niet uit tot later als het nu ook kan", dus zijn we anderhalve week geleden naar Oss gereden om het haar weg te brengen (nadat ik Joris beroofd had van mooie donkere haren). Ik wilde het niet per post versturen want als het kwijt zou raken..... :-X

http://www.makedogz.nl/ heeft de ring voor me gemaakt. Voelde heel goed en ik kon eigenlijk alles zelf inbrengen.

En ik kan best reclame maken voor haar, want ze maakt de meest prachtige dingen. Haar website is eigenlijk beperkt in de dingen die ze kan en doet. Ik was ook helemaal ondersteboven van de prachtige paardenhaar armbanden die ze er had liggen, wauw! En ze maakt ook ringen met as of hangers voor as enz. enz.

Ik heb geen geschikte polsen, maar ik vond deze armband (links) ook geweldig mooi:
IMG_7188-003.JPG
IMG_7188-003.JPG (886.22 KiB) 1476 keer bekeken
Door Eef+Stippels
#3362296
-Annemarie- schreef:
Moyra is weer terug van de Da. Narcose is goed gegaan (toch altijd spannend bij een hond van 12), tandje getrokken, gebit weer schoon. Ze heeft net aan de overkant van de straat een plasje gedaan, hapje gegeten en ligt nu lekker op de bank. Staat meneer even aan het aanrecht kaas te snijden, is ze er als de kippen bij. ;D
Fijn dat alles goed is verlopen en ze alweer trek heeft!! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door