Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3361801
CindyMayella schreef:Psstt.... zachtjes...

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek..... totaal ander werk, dan wat ik nu doe..... 4 uurtjes meer werken, maar ik werk dan van maandg t/m vrijdag (4 uurtjes per dag ipv 2 dg van 7/8 uur plus 1 zondag (1x per 5 weken van 5 uur) salaris is ietsiepietsie meer dan dat ik nu verdien, maar ik ben wel elk weekend vrij (kan dan elke wedstrijd van mn dochter kijken, als ik dan geen boodschappen hoef te doen of vlees hoef te portioneren voor mn schatjes) en heb elke schoolvakantie vrij..... volgens mij ga ik er alleen maar op vooruit :biggrin2: ..... en als ik cursussen volg, via mn werk, gaat mn salaris omhoog.....
Duimpjes draaien :duimen:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3361803
eelke schreef:Ik ook!


Die stofzuiger loopt hier ook nog wel eens vast. Dus daar moet ik nog eens over nadenken...
Hier zou ie ook regelmatig een get out of jail card moeten hebben ::)



Verder wel fantastisch scheelt een hoop vuiligheid in huis hoor! :D :D :D ( alleen zijn wielen enzo slijten ook wel snel :-\ )
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3361811
Wanneer je je kind van 3 met taalachterstand die nu pas ontdekt hoe leuk praten kan zijn,voor het eerst vraagt of 'ie nu eens een seconde zou willen zwijgen!?' :-X
:D

Hij loopt al de hele ochtend werkelijk elke gedachte uit te spreken (in de mate van het mogelijke met zijn beperkte woordenschat). Dus toen de baby zijn pamper overstroomde en hij daarna ook nog eens de nieuwe verschoonkussenovertrek natplaste, terwijl de kleuter de hele tijd half voor m'n voeten stond te kwebbelen, stond mijn hoofd even op ontploffen. :P

Maar wat is het fijn dat hij het zo goed doet. Ongelooflijk vermoeiend om steeds te blijven reageren, maar oh zo leuk.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3361819
pearlsofpassion schreef:Wanneer je je kind van 3 met taalachterstand die nu pas ontdekt hoe leuk praten kan zijn,voor het eerst vraagt of 'ie nu eens een seconde zou willen zwijgen!?' :-X
:D

Hij loopt al de hele ochtend werkelijk elke gedachte uit te spreken (in de mate van het mogelijke met zijn beperkte woordenschat). Dus toen de baby zijn pamper overstroomde en hij daarna ook nog eens de nieuwe verschoonkussenovertrek natplaste, terwijl de kleuter de hele tijd half voor m'n voeten stond te kwebbelen, stond mijn hoofd even op ontploffen. :P

Maar wat is het fijn dat hij het zo goed doet. Ongelooflijk vermoeiend om steeds te blijven reageren, maar oh zo leuk.
:D
Hehe praat hij eindelijk zit er geen uit knop op :biggrin2:
Nouja wel fijn meestal toch dan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3361821
pearlsofpassion schreef:Wanneer je je kind van 3 met taalachterstand die nu pas ontdekt hoe leuk praten kan zijn,voor het eerst vraagt of 'ie nu eens een seconde zou willen zwijgen!?' :-X
:D

Hij loopt al de hele ochtend werkelijk elke gedachte uit te spreken (in de mate van het mogelijke met zijn beperkte woordenschat). Dus toen de baby zijn pamper overstroomde en hij daarna ook nog eens de nieuwe verschoonkussenovertrek natplaste, terwijl de kleuter de hele tijd half voor m'n voeten stond te kwebbelen, stond mijn hoofd even op ontploffen. :P

Maar wat is het fijn dat hij het zo goed doet. Ongelooflijk vermoeiend om steeds te blijven reageren, maar oh zo leuk.
:biggrin2: ;D .....

Nou, net sollicitatiegesprek gehad...... heb een flauw vermoeden dat het niets wordt :( ..... ik zou per 7/1 moeten beginnen, maar ik heb een maand opzegtermijn en dat zou betekenen dat ik op 1 dag mezelf moet splitsen, tenzij ik die dag nog vrij kan vragen bij mn huidige werkgever plus dan werk ik die week 6 dg (5 halve en zaterdag een hele dag) :-[ :-* .... enne, het wordt regio medewerker ipv op 1 school staan (omdat ik centraal woon en een auto heb)..... ik hoor deze week of ik ben aangenomen.... pfff.... moeilijk hoor :-[ ....
Door Siberienne
#3361823
Ik was 4 dagen met mijn moeder naar London en dat was zo gaaf. En toen ik vanmorgen haar app-je las in de familie app hoe leuk e het gevonden had, was ik helemaal blij. Het was ook gewoon een feestje.

(mijn vader overleed afgelopen zomer, ze waren al een poos niet op reis geweest en zij wilde nog zo graag, en ze heeft zo genoten van ons uitstapje)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3361824
Siberienne schreef:Ik was 4 dagen met mijn moeder naar London en dat was zo gaaf. En toen ik vanmorgen haar app-je las in de familie app hoe leuk e het gevonden had, was ik helemaal blij. Het was ook gewoon een feestje.

(mijn vader overleed afgelopen zomer, ze waren al een poos niet op reis geweest en zij wilde nog zo graag, en ze heeft zo genoten van ons uitstapje)
Aaaah wat geweldig :-)
Ik ben nu bezig met de terugreis vanuit Londen na een paar heerlijke dagen. Vl heeft de smaak te pakken en wil binnenkort weer om dan meerdere wedstrijden te bezoeken ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3361930
Werken gaat steeds beter! Normaal gesproken werk ik 4x9, maar nu nog niet helemaal.
Maar zoals het er nu naar uitziet ga ik per 1 januari 2019 de ziektewet uit!
Door Siberienne
#3361931
Ronald schreef:Werken gaat steeds beter! Normaal gesproken werk ik 4x9, maar nu nog niet helemaal.
Maar zoals het er nu naar uitziet ga ik per 1 januari 2019 de ziektewet uit!

Oh wauw Ronald wat ontzettend fijn!

Ik hoor volgende week of ik voorlopig aan de slag kan, 3 dagen, relatief ver weg maar fijne plek. Iig 6 mnd, en in mei/juni komen er vacatures waar ik op mee kan solliciteren. Dacht nog vaak aan jouw advies : beter verder weg en goed dan dichtbij en niet fijn
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3361932
Ronald schreef:Werken gaat steeds beter! Normaal gesproken werk ik 4x9, maar nu nog niet helemaal.
Maar zoals het er nu naar uitziet ga ik per 1 januari 2019 de ziektewet uit!
Kijk, dat is nog eens een geweldig bericht Ronald! Top, je hebt er keihard voor gewerkt. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3361935
Ronald schreef:Werken gaat steeds beter! Normaal gesproken werk ik 4x9, maar nu nog niet helemaal.
Maar zoals het er nu naar uitziet ga ik per 1 januari 2019 de ziektewet uit!
Jeej! Wat enorm fijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door