Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3339065
Gewoon negen uren geslapen en niet, zoals de afgelopen week elke dag, om stipt vijf uur wakker geworden! Heb bijna het gevoel alsof ik energie heb :o
Gebruikersavatar
Door kira
#3339128
Al hoewel ik geen echte kattenkenner ben heb ik van onze duo kittens opgegroeide katten die te jong kwamen nimmer een krab nagel klauw bijt gehad van onze solo kater wel. Ik zou zelf enkel weer gaan voor een duo.

Lees ik nu dat die zwarte poedel zelf een bordje vlees en gedroogde nek heeft gegeten? Heb je niet per ongeluk een verkeerde poedel in huis verwisseld in het bos?
Door Siberienne
#3339132
Getorpedeerd worden door twee huskyheren toen ik ze op ging halen om naar huis te gaan (waren paar daagjes in pension geweest)
Ze waren heeeel braaf geweest (‘wat zijn ze toch goed opgevoed’) en volgens mij hebben ze veel knuffels gehad ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3339140
kira schreef:Al hoewel ik geen echte kattenkenner ben heb ik van onze duo kittens opgegroeide katten die te jong kwamen nimmer een krab nagel klauw bijt gehad van onze solo kater wel. Ik zou zelf enkel weer gaan voor een duo.

Lees ik nu dat die zwarte poedel zelf een bordje vlees en gedroogde nek heeft gegeten? Heb je niet per ongeluk een verkeerde poedel in huis verwisseld in het bos?
Die poedel van mij, echt een knapperd hè. Bordje was ook echt zo leeg.

En hij heeft zich vandaag ook weer goed vermaakt in de polder.
Door hannabelgje
#3339257
Nou niet echt van de dag maar toch. Een jaar geleden was ik alweer meer dan een jaar uitzendkracht en werd ik van het ene naar het andere uzb gebonjourd. Daardoor liep ik steeds mijn feestdagbetalingen mis. Geen toekomstperspectief, maarja ik had in elk geval werk.
Nu heb ik net bijgetekend voor een jaar in een leuk bedrijf, ook nog in mijn interesse gebied (diergeneesmiddelen) en krijg ik iedere dag te horen dat ze zo blij met me zijn. Mijn collega's zijn super leuk, mijn directe baas is een geschikte vent en het werk zelf vind ik ook erg leuk. Ik hoef niet meer iedere dag aan te sluiten in de file, want ik kan nu binnendoor rijden. Ik kan vrij nemen wanneer ik dat wil en ze hebben ook lekkere koffie.
Ik ben blij dat ik toen tegen mijn zin in besloten heb daar te gaan werken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3339387
Fijn Hannah! Werk neemt zoveel van je tijd, is wel fijn als je het er dan ook fijn hebt! Geniet ervan ;) :) :)


ik was vandaag nog beetje ziekjes, overal spierpijn bij mijn virusje maar dat begint nu te zakken. En omdat ik niks hoefde van mezelf (behalve met de mannen naar buiten) heb ik op mijn mozaiekhok een klein projectje gefröbeld en ik ben er best tevreden over.
Door Anne in Zweden
#3339388
Niet mijn geluksmomentje maar dat van meneer Anne: hij heeft zojuist voor het eerst een beer in de vrije natuur gezien! Hij stond met de honden bij de rivier en zag aan de overkant iets donkers snuffelen in de sneeuw. Toen het donkers overeind kwam, bleek het een heuse beer te zijn. Zelfs de Zweedse buuf, die ook meewandelde en die hier al bijna 40 jaar woont, had nog nooit live een beer gezien! Geweldig, al hoop ik wel dat ie niet al te goed kan zwemmen en keurig aan zijn kant van het water blijft...
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3339405
Anne in Zweden schreef:Niet mijn geluksmomentje maar dat van meneer Anne: hij heeft zojuist voor het eerst een beer in de vrije natuur gezien! Hij stond met de honden bij de rivier en zag aan de overkant iets donkers snuffelen in de sneeuw. Toen het donkers overeind kwam, bleek het een heuse beer te zijn. Zelfs de Zweedse buuf, die ook meewandelde en die hier al bijna 40 jaar woont, had nog nooit live een beer gezien! Geweldig, al hoop ik wel dat ie niet al te goed kan zwemmen en keurig aan zijn kant van het water blijft...

Wel heel erg bijzonder zeg!!

Maar wel op een grote afstand liefst. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3339413
Anne in Zweden schreef:Niet mijn geluksmomentje maar dat van meneer Anne: hij heeft zojuist voor het eerst een beer in de vrije natuur gezien! Hij stond met de honden bij de rivier en zag aan de overkant iets donkers snuffelen in de sneeuw. Toen het donkers overeind kwam, bleek het een heuse beer te zijn. Zelfs de Zweedse buuf, die ook meewandelde en die hier al bijna 40 jaar woont, had nog nooit live een beer gezien! Geweldig, al hoop ik wel dat ie niet al te goed kan zwemmen en keurig aan zijn kant van het water blijft...

Een heel groot deel in mij schreeuwt; wat super, onwijs gaaf!!!!
En een klein stemmetje zegt; Euh..... oei best eng eigenlijk zo dichtbij....,
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3339418
Sinds ik weer aan het werk ben, heb ik regelmatig op zaterdag de functie ‘leidinggevende’..... heel eng, maar ook trots dat mn eigenlijke leidinggevende mij vertrouwt om mij die functie te geven, voor het geval zij er niet is.... af en toe ook op zondag..... beetje trots op mezelf, maar ook zo eng, stressvol etc..... moet er ff aan wennen ;) ...
Door Anne in Zweden
#3339426
Kim_S schreef:Een beer?? :o
*Vertelt dit niet aan de kindjes die dan niet meer mee op vakantie durven*
:biggrin2:

Gaaf joh!!!
Met een beetje geluk kunnen jullie 'm vanuit de slaapkamer zien dan. :P :biggrin2: Zoals gezegd: hopelijk heeft ie watervrees. :-X En anders stuur je Atz er maar op af. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door