Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3361972
Ronald schreef:Werken gaat steeds beter! Normaal gesproken werk ik 4x9, maar nu nog niet helemaal.
Maar zoals het er nu naar uitziet ga ik per 1 januari 2019 de ziektewet uit!
Fantastisch!! :-*

Mijn geluksmoment: gisteravond dolenthousiaste kindjes met pakjesavond, helemaal blij met de simpelste kadootjes :sintzwaai:

En dan vanochtend mijn kleine meisje die gewoon vandaag haar 6e verjaardag viert :smitten: #trotsemama
Gebruikersavatar
Door koekje
#3361975
Gefeliciteerd met je baby Kim! :-*


Pop, dat zijn wel de echte geluksmomentjes he. Dat je zegt tegen je spruit: "Jaja, nu weten we het wel", maar dat je ook opgelucht bent dat de spraakwaterval eindelijk op gang is gekomen en dat het ook heel gezellig is, zo'n kakelend kind :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3361979
Kaela schreef:Sinterklaas is voorbij! Joehoe, nu hoef ik me niet meer te ergeren aan alle kerstversieringen en muziek!!!Nou mag het (van mij ;) )!
Oh dat heeft bij mij niks met sinterklaas te maken :2funny: blijf de meeste kerstliedjes niet kunnen waarderen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3362035
Kim_S schreef:Fantastisch!! :-*

Mijn geluksmoment: gisteravond dolenthousiaste kindjes met pakjesavond, helemaal blij met de simpelste kadootjes :sintzwaai:

En dan vanochtend mijn kleine meisje die gewoon vandaag haar 6e verjaardag viert :smitten: #trotsemama
Gefeliciteerd trotse mama :-*
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3362037
3x raden... nou ja, je kan maar 2x raden :biggrin2: ..... ik heb de baan!!!!! Niet op de school waar ik voor had gesolliciteerd, maar als regiomedewerker, dus op verschillende middelbare scholen hier in de regio.....
Ik ben helemaal happy.... ik begin per 7/1 al..... moet dus mn huidige baan opzeggen, zou per 15/1 kunnen en mn laatste 2 werkdagen vrij moeten nemen..... moet kunnen.... joepie :D ;D .....
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3362071
CindyMayella schreef:3x raden... nou ja, je kan maar 2x raden :biggrin2: ..... ik heb de baan!!!!! Niet op de school waar ik voor had gesolliciteerd, maar als regiomedewerker, dus op verschillende middelbare scholen hier in de regio.....
Ik ben helemaal happy.... ik begin per 7/1 al..... moet dus mn huidige baan opzeggen, zou per 15/1 kunnen en mn laatste 2 werkdagen vrij moeten nemen..... moet kunnen.... joepie :D ;D .....
Super, gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3362120
Kim_S schreef:Fantastisch!! :-*

Mijn geluksmoment: gisteravond dolenthousiaste kindjes met pakjesavond, helemaal blij met de simpelste kadootjes :sintzwaai:

En dan vanochtend mijn kleine meisje die gewoon vandaag haar 6e verjaardag viert :smitten: #trotsemama
gefeliciteerd met je meisje :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3362121
CindyMayella schreef:3x raden... nou ja, je kan maar 2x raden :biggrin2: ..... ik heb de baan!!!!! Niet op de school waar ik voor had gesolliciteerd, maar als regiomedewerker, dus op verschillende middelbare scholen hier in de regio.....
Ik ben helemaal happy.... ik begin per 7/1 al..... moet dus mn huidige baan opzeggen, zou per 15/1 kunnen en mn laatste 2 werkdagen vrij moeten nemen..... moet kunnen.... joepie :D ;D .....
oo wauw gefeliciteerd!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door