Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3336780
constance.blokzijl schreef:Ik heb vandaag Zijne Majesteit de Koning van heul dichtbij gezien!

Meneer ook! Die liet vanavond een filmpje zien met Wim-Lex erop.
( Willy duwde op een nep-knop, maar het was meneer die op de echte knop drukte om de projectie te starten)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3336805
Kim_S schreef:Een Skoda Octavia Combi. En dan een wat luxere uitvoering. Gaaf bakkie :)
Nu maar hopen dat de chef hem gauw goed keurt. Ik ben die Peugeot onderhand wel zat :P
Daar ga je vast veel plezier van hebben. :thumbup:
Wij moesten drie jaar geleden een nieuwe leasebak en hebben toen voor een luxe Octavia gekozen, nog geen spijt gehad. :)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3336808
koekje schreef:

Meneer ook! Die liet vanavond een filmpje zien met Wim-Lex erop.
( Willy duwde op een nep-knop, maar het was meneer die op de echte knop drukte om de projectie te starten)
Dan was jouw meneer bij mij op het werk! Wat grappig!
Door eelke
#3336810
Ik heb nog steeds spierpijn van het sporten maandag en ik voel me daardoor nu echt een strakke fitgirl en denk na over bikinimodel worden. Ahum.
Door Too
#3336825
eelke schreef:Ik heb nog steeds spierpijn van het sporten maandag en ik voel me daardoor nu echt een strakke fitgirl en denk na over bikinimodel worden. Ahum.
;D ;D
Goeie carriere-move
Door Siberienne
#3336829
Stoer Constance!

Ik heb een-na-laatste dag op mijn werkplek maar omdat morgen veel mensen vrij zijn en ik jarig was, vandaag mijn traktatie gedaan. Flesjes wijn voor de directe collega's meegenomen die me heel fijn opgevangen hebben. Ze waren aangenaam verrast en er erg blij mee. En omdat ze ook blij met mij waren, kreeg ik cadeau bonnen voor een online bakwinkel! (www.bouwhuis.com, echt een smulsite!) Ik hoef mij niet te vervelen de komende weken geloof ik. Zo lief! :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3336833
Vandaag weer bij de fysiotherapeut geweest. Gaat steeds beter!

Ik ben er nog lang niet, maar er is duidelijk progressie te zien. En een lieftallige dame zei tegen me dat ik er goed uitzag ::)
Door Eef+Stippels
#3336839
Siberienne schreef:
Ik heb een-na-laatste dag op mijn werkplek maar omdat morgen veel mensen vrij zijn en ik jarig was, vandaag mijn traktatie gedaan. Flesjes wijn voor de directe collega's meegenomen die me heel fijn opgevangen hebben. Ze waren aangenaam verrast en er erg blij mee. En omdat ze ook blij met mij waren, kreeg ik cadeau bonnen voor een online bakwinkel! (http://www.bouwhuis.com, echt een smulsite!) Ik hoef mij niet te vervelen de komende weken geloof ik. Zo lief! :)
Dat heb ik gemist :-[
Nog van harte gefeliciteerd!! :-* :-*

En bak ze! :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3336844
Ronald schreef:Vandaag weer bij de fysiotherapeut geweest. Gaat steeds beter!

Ik ben er nog lang niet, maar er is duidelijk progressie te zien. En een lieftallige dame zei tegen me dat ik er goed uitzag ::)
Dat is goed nieuws Ronald, dat er progressie is en dat je er goed uitzag. ;D :-*
Door Siberienne
#3336853
Eef+doggies schreef:Dat heb ik gemist :-[
Nog van harte gefeliciteerd!! :-* :-*

En bak ze! :D
Oh ik zag dat ik mijn geboortedatum ook niet op mijn profiel heb staan .., dus niet gemist hoor! En dank je
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3336856
Jongste dochter weer heelhuids thuis uit Trier (was daar met school).... Alleen niet te spreken over wat ze elke avond heeft gegeten :biggrin2: ..... gelukkig morgen weer aardappels, groente en vlees en een lang weekend om bij te slapen.....
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3336889
Ik heb nu al een geluksmomentje; een hele grote doos met luxe Zwitserse bonbons gekregen voor afgelopen week. Persoonlijk van de directeur met heel woordje erbij.....
Zo leuk om zoveel waardering te krijgen.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3337018
En al weer een geluksmomentje voor mij; voel me momenteel wel een enorme bofferd!
Ik ga woensdagnacht vertrekken om nog aan het eind van het seizoen met een vriendin een paar dagen te skieen. We kennen elkaar nu 23 jaar; maar het is al even geleden dat we echt samen iets gedaan hebben dus ik heb er super veel zin in! En er ligt nog zo’n 140cm sneeuw op de berg dus dat skieen moet nog lukken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door