Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334813
Net eten voor de gerbils besteld bij Mixerama zelf! :D
Eindelijk de site gevonden waar ik het voer kan bestellen waar ik achter sta. Geen pellets, geen bergen graan, geen kleur-en smaakstoffen of bewaarmiddelen... Het is super moeilijk te vinden want bij de knaagdierwebshops bijna altijd uitverkocht. En nu hun eigen site gevonden dus! Is wel in het duits te doen, maar dat valt boven verwachting goed mee om het te begrijpen als het geschreven staat.

Plus dat ik op de site super veel ideeën opgedaan heb over wat ik allemaal uit de tuin kan oogsten dat ze mogen eten. Vooral zaden en groenten maar ook bloemen, bladeren enz... ik had er vorig jaar wel al aan gedacht om een plek waar het gras in het zaad gekomen was, af te snijden en hen te geven, en natuurlijk de zonnebloempitten, maar de mogelijkheden zijn veel wijder dan dat.

Kijk ze, daar wordt ik blij van en ga ik nog veel plezier aan beleven.
Niets doet mij zoveel deugd als mijn knagertjes ( konijnen ook) verwennen met lekkers uit de tuin. Zelf gekweekt of vanzelf groeiend, met groenten en met zaken die anders nutteloos of teveel zouden zijn.
En nog super gezond voor hen ook.
Het leven en de natuur zijn mooi! :D
Door Siberienne
#3334952
Kim_S schreef:Jaloers!! :groenvanjaloeziesmiley:

Het was niet zo spectaculair als op de plaatjes hoor ;) soort zachtgroene waas die beweegt en pulseert.

Wel bijzonder : we zagen een soort zachtgroene boog aan de hemel, achteraf precies op moment dat kat van vrienden ingeslapen werd. Poentje kreeg een bruggetje mee naar boven :'(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3335366
Dit was een geluksweekendje!

Omwille van mijn 30e verjaardag ( euhm vandaag :biggrin2: ) heeft Meneer Pop me verrast met een weekendje onder ons twee. De kindjes zaterdagnamiddag weggebracht naar mn ouders en hij is ze vanmorgen weer gaan ophalen en afzetten bij kinderoppas en school.
Zaterdagavond zijn we gezellig en chic gaan eten. 5-gangenmenu-tje. :cool: Dat was zo'n 4, bijna 5 jaar geleden als het goed heb, dus hebben we ontzettend van genoten. Hij had voorheen doorgegeven dat ik zwanger was, dus daar waren ze ook op voorzien.

Gisteren uitgeslapen en uitgebreid ontbeten.

's namiddags een film gaan kijken en voor de avond had hij tickets voor een concert besteld. Ik wist pas toen we de parking opreden voor wat.
We zijn nl naar Toto gaan kijken!! :D
Zaaaaaalig!
Ik vind die mannen echt steengoed ( en dan niet omwille van dat Africa-liedje dat ik wel wat overroepen vind, eerlijk gezegd), dus dat was echt heel fijn!
Heel toevallig dat ze net hun enige concert in het land, de avond voor mijn verjaardag doen. Meneer vond dat dat geen toeval kon zijn. :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door