Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3322286
Kaela schreef:Is dat belgisch? Dat wordt leuk ;D
Ik leerde laatst iets heel nuttigs: een Belgische vriendin schreef mij over een bangelijke reis. UUHHhhh pardon? een vakantie waar je bang van wordt / voor moet zijn ?

Maar bangelijk is in het Vlaams "gaaf, te gek" ;D ;D ;D
Door hannabelgje
#3322444
Heerlijk een uurtje met Zoë gewandeld en op 1 auto na niemand tegengekomen. Ze is zelfs een paar keer los geweest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3322446
hannabelgje schreef:Heerlijk een uurtje met Zoë gewandeld en op 1 auto na niemand tegengekomen. Ze is zelfs een paar keer los geweest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kijk, dat is een mooi begin van de dag! :)
Heerlijk zeg!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3322487
Kim_S schreef:Ik hoor net uit betrouwbare bron dat ie binnenkort ka-ching mag doen :biggrin2:
Haha dat klopt!

En hopelijk komende zaterdag ook. Ik mag op een open dag van een hondenschool staan om foto's te maken. Heb er helemaal zin in!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3322488
Kaela schreef:Haha dat klopt!

En hopelijk komende zaterdag ook. Ik mag op een open dag van een hondenschool staan om foto's te maken. Heb er helemaal zin in!
O das ook heel leuk!
Wel koud :cold: :cold: :cold:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322493
Kaela schreef:
Haha dat klopt!

En hopelijk komende zaterdag ook. Ik mag op een open dag van een hondenschool staan om foto's te maken. Heb er helemaal zin in!
Wat leuk, veel succes!
Door Siberienne
#3322497
Leuk Karin! Veel plezier daar en succes!

Spot eet al 2 dagen geit (blikvoer van Hermanns) bij zijn konijn en poept nog steeds goed. Zou ideale oplossing zijn voor de vakantie ook. En lekker dat het is!

Vakantiebestemming uitgekozen voor de wintersport, nu nog even kijken of ze nog een plekje voor ons hebben...

En ik heb weer een mozaïek project af, voegsel lijkt goed te passen. Zo nog even schoonmaken en ik kan volgende week weer iemand blij maken :) :)
Door smulpaap
#3322568
Kaela schreef:Haha dat klopt!

En hopelijk komende zaterdag ook. Ik mag op een open dag van een hondenschool staan om foto's te maken. Heb er helemaal zin in!
Dat is een leuk vooruitzicht zeg
Door smulpaap
#3322570
Siberienne schreef:Ik leerde laatst iets heel nuttigs: een Belgische vriendin schreef mij over een bangelijke reis. UUHHhhh pardon? een vakantie waar je bang van wordt / voor moet zijn ?

Maar bangelijk is in het Vlaams "gaaf, te gek" ;D ;D ;D
Mijn zoon en schoondochter hebben soms ook van die Belgische uitspraken , dan vragen wij weer , wat bedoel je nou toch :biggrin2:
Door Siberienne
#3322576
Eef+doggies schreef:Fijn dat het goed gaat met Spot, Siberienne!
En een mozaiekfoto is niet verkeerd :biggrin2:
In het fototopic :biggrin2:
Maar ben er trots op dus zet het hier gewoon nog een keer neer :biggrin2:
CDEADC65-EE44-40F9-9F9C-E6732FEC57A4.jpeg
CDEADC65-EE44-40F9-9F9C-E6732FEC57A4.jpeg (1.99 MiB) 1783 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door