Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3334152
Echt? Jeetje, ik vind het een prachtige diepe kleur, verwacht je inderdaad niet van de planken.. Knappe man heb je :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door zurca
#3334154
Alleen goed schuren al doet het hout echt veranderen. Als je dan ook nog de juiste afwerking gebruikt dan krijg je dus van zo'n stapel planken een prachtige tafel!
Ik vind het elke keer ook weer verbazend om te zien wat mijn vriend van een stammetje hout tevoorschijn weet te halen... (met een houtdraaibank)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334350
Geluksmomentje: ik heb prachtige konijnkarkasjes staan portioneren. Kleine, zachte puntmutsjes, dik bevleesd en met orgaan, heerlijk voor Cuzco. :D Zo mooi dat ik er echt vrolijk van werd. :)

Ongeluksmomentje: ik heb de helft moeten malen omdat Luis ze niet ongemalen verdraagd. Zo zonde! :'(
En Kleintje kan er niet meer mee van genieten. Met zachte en goed bevleesde konijnribbetjes kon je haar voorheen echt plezier doen...
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3334365
Mezelf verwend met wat bloeiende plantjes voor buiten. Staat zo lekker vrolijk! En ook 2 planten voor binnen!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door eelke
#3334431
Joep is toch ook gewoon zo'n lieve sukkel. Ik was wat laat met uitlaten vandaag, dan is het trek trek trek snel naar het veldje (hoewel, hij trekt altijd) maar zodra we daar zijn doet ie pompiedom, op zijn gemak snuffelen, plasje, poepje, plasje, plasje, veldje rond, en dan gaat hij echt op zijn dooie akkertje naar huis. Voor de deur doe ik altijd de lijn weer lang, want dan is hij nog langzamer en dan kan ik ondertussen mijn sleutel pakken en de deur open doen.

Dus dat sta ik te doen, kijk ik achterom, staat ie echt op zijn gemak een beetje de straat in te loeren. Ik roep m zachtjes, zie hem zelfs een beetje schrikken, oh ja baasje! En vervolgens loopt ie heel blij naar binnen. Hij had echt even zo'n bijna van de wereld staar moment.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334461
Klinkt als een schatje Eelke. Ik heb er helemaal beeld bij.

Ik was vandaag 2x trots bij de DA.
Allereerst is Cuzco suuuper flink geweest. Bij de DA en ook onderweg. Niets geen concert hij zat bijna rustig rond te kijken in de auto. Op tafel bij de DA was hij minder op zijn gemak maar hij liet zich de aaitjes welvallen.
En toen kreeg hij ook nog eens snoepjes ( hmmm feestje!) van Laurens. En dat is mijn tweede trotse momentje: Laurens heeft super lief geweest voor Cuzco. Snoepjes geven, tegen hem praten, deurtje van het transportboxje sluiten en checken zodat het zeker goed dicht was.
Bij DA keek hij ook heel aandachtig dat ze alles wel goed deed hoor.
Echt super schattig van zo'n kind van 2,5. :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334533
Jari begint ook te praten. En dat doet ie met een damesstem, terwijl Pongo meer de heer des huize nadoet.

Vanmiddag ging Jari de walnoot van Pongo afpakken en toen Pongo zich dapper verdedigde zei hij ook "Hou op!". En of die slimmerikken weten wat ze zeggen!

Ik geniet, zo vanaf mijn luie plekje op de bank.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3334535
Ik krijg een nieuw huis kado van mijn collega’s de tekst hadden ze zelf gevonden voor me maar kleur bord ed mocht ik zelf uitzoeken, volgende week istie klaar. De tekst is klaar, bord gelakt en dan kan deze tekst er op. Ik vind hem zooooo leuk! Ik vind het ook geweldig dat mijn collega’s dit voor mw bedacht hebben! Afbeelding
Door - pien -
#3334567
constance.blokzijl schreef:Ik krijg een nieuw huis kado van mijn collega’s de tekst hadden ze zelf gevonden voor me maar kleur bord ed mocht ik zelf uitzoeken, volgende week istie klaar. De tekst is klaar, bord gelakt en dan kan deze tekst er op. Ik vind hem zooooo leuk! Ik vind het ook geweldig dat mijn collega’s dit voor mw bedacht hebben! Afbeelding
Aah geweldig ;D ;D ;D
Door hannabelgje
#3334627
In de tuin gewerkt vandaag samen met Zoë en Fleurtje. Het was lang geleden dat Fleur los in de tuin was omdat ze de vorige keer niet terugkwam. Vandaag hebben we geoefend dat als ik haar roep en ze komt ze dan een snoepje krijgt. De tweede keer dat ik riep kwam ze als een idioot keihard op me af gescheurd. Geweldig om te zien. Als ze zo braaf blijft luisteren gaat ze veel in de tuin mogen samen met mij en Zoë.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door